Matias Pusa

Asus GeForce 8800 GTS ongelma

7 viestiä aiheessa

Otsikon mukaisen näytönohjaimen kanssa on suuri ongelma:

Kun yritäin päivittää nvidian sivuilta uusimmat ajurit korttiin, kaikki menee hyvin siihen asti, kunnes käynnistän koneen uudelleen. Kone käynnistyy kiltisti, mutta heti kun pitäisi winukka tulla esiin, lopettää näytönohjain jostain syystä signaalin antamisen näytölle ja näyttö menee mustaksi.

Kortti toimii vanhoilla ajureilla (169.06) (Videobios: 62.92.25.00.04), jotka tuli kortin mukana cd:llä ihan mukavasti, muttei millään muilla. Olen yrittänyt jopa asentaa kaiken koneeseen uudelleen, mutta mikään ei tunnu auttavan.

Luotan, että joku täältä osaa ongelmassa minua auttaa, olen epätoivoinen  :'(

Koneen muut specsit näkee alta.

EDIT: olinkin jo täältä jonkin aikaa sitten kysellyt, muttei korjaantunut.. ideoita otetaan edelleen vastaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

poistin ensin vanhat. Sama ilmiö toistuu poisti vanhat tai ei. Olen kokeillut jopa formatoida koko koneen ja asentaa suoraan uusimmat, mutta yhtä hyvin toimii..

Lähti maili myyjäliikkeeseen takuuhommia varten. Onko kenelläkään kokemusta Beestingin takuumenettelyistä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koetappa sammuttaa kone ihan kokonaan (eli virtajohtokin irti hetkeksi) ja käynnistä sitten uudelleen.  Mulla se auttaa just samassa tilanteessa !

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tuli sama ongelma 9800GTX kortin kanssa kun Vista asensi joskus aikaa sitten jotain uusia päivityksiä. Niiden jälkeen ihan sama vika. Vain ja ainoastaan tietty vanha ajuriversio toimii enkä sen jälkeen ole uusia asentanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitoin television kautta asetuksista näytön käyttöön ja kaikki toimi taas.

Eli siis mitä teit? Telkkarista laitoit tietokoneen käyttämään näyttöä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään