Olli Talso

Ketä foorumilaisia olet tavannut IRL?

37 viestiä aiheessa

Ei ole tarvinnut tavata ketään, lukemaan kun opin jo ala-koulussa.

Kieliopissa näyttäisi sen sijaan olevan vielä parantamisen varaa  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitettavasti on myös todettava, että on täällä niitäkin, joita EN välttämättä edes haluaisi tavata, mutta tasapuolisuuden nimissä saatta olla niinkin, että SE tunne ei ole yksipuolinen... ;)

Et ole yksin tuon tunteesi kanssa, itsekin tavannut muutamia, joita en enää välttämättä halua tavata... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et ole yksin tuon tunteesi kanssa, itsekin tavannut muutamia, joita en enää välttämättä halua tavata... ;)

Eiköhän toi nyt oo aika itsestään selvä juttu, että kaikkien kanssa ei vaan synkkaa..

Itse olen tavannut yhden foorumilaisen ja varmaan monta muutakin, mutta tietämättäni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eiköhän toi nyt oo aika itsestään selvä juttu, että kaikkien kanssa ei vaan synkkaa..

Tokihan tuo on totta, mutta tännekin Foorumille mahtuu niin monenlaista, kentän laidalla ollaan hyvinkin kaveria, mutta toisaalla Foorumeilla ja Chat-keskusteluissa lyödään virtuaalipuukkoa selkään...

Kuten tuossa Juhannuksen aikoihin, ei siitä sen enempää, mutta asianosaiset itse asian jo tietänevätkin... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmasti monia mutta nää on ainakin ne jotka tiedän:

Oskari Höglund, Tuomas Kuosmanen, Jani Nissi, Matti Averio ja Niko Korpela  8) Ja tietenkin ne kaksi jotka mussuttivat tänään sämpylää sillä tavalla kun ei olisi ennen sämpylää syönytkään EFHK:n Fly Inn ravintolassa... :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...ja itse olin siinä EFHF:llä eräs päivä safkaamassa kun Nikon ja Matin kanssa kävitte :)

Ahaa  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään