Lauri Räsänen

Bojon sokkorivit

4 viestiä aiheessa

Terve toverit!

Olen varailemassa istuinpaikkoja loppukesän lomalennoilleni, enkä nyt muista miltä riveiltä (muistaakseni kahdelta) puuttui ikkunat. ??? Finnairin oma istuinkartta antaa vain rivin 15, mutta muistan joltain muultakin rivistöltä, mahdollisesti 13 tai 17 (?) puuttuneen ikkunat. Ulkokuvistakin on selvästi nähtävissä kahden ikkunan mentävät umpinaiset kohdat. Ikkunapaikka on minulle kuvausta harrastavana tärkeä, enkä tahtoisi maksaa 10 euroa ikkunattomasta/ puolikkaan ikkunan paikasta, joten jos jollakin olisi täsmällisempää muistikuvaa, niin olisin kiitollinen! :thmbup:

edit: Joku varmaan ihmettelee, miksen kelpuuta jotakin varmaa paikkaa muualta koneen kymmenistä riveistä... Siinä moottorin kupeessa on kuitenkin mitä otollisin kuvauspaikka ja muutenkin mukava seurata lentoa! :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve toverit!

Olen varailemassa istuinpaikkoja loppukesän lomalennoilleni, enkä nyt muista miltä riveiltä (muistaakseni kahdelta) puuttui ikkunat. ??? Finnairin oma istuinkartta antaa vain rivin 15, mutta muistan joltain muultakin rivistöltä, mahdollisesti 13 tai 17 (?) puuttuneen ikkunat. Ulkokuvistakin on selvästi nähtävissä kahden ikkunan mentävät umpinaiset kohdat. Ikkunapaikka on minulle kuvausta harrastavana tärkeä, enkä tahtoisi maksaa 10 euroa ikkunattomasta/ puolikkaan ikkunan paikasta, joten jos jollakin olisi täsmällisempää muistikuvaa, niin olisin kiitollinen! :thmbup:

edit: Joku varmaan ihmettelee, miksen kelpuuta jotakin varmaa paikkaa muualta koneen kymmenistä riveistä... Siinä moottorin kupeessa on kuitenkin mitä otollisin kuvauspaikka ja muutenkin mukava seurata lentoa! :P

Icelandairissa ainakin rivi 10 on tälläinen sokkkorivi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lensin pari viikkoa sitten bojolla RMI-HEL 15F "seinäpaikalla", mutta sen molemmin puolin lähettyvillä olleilla riveillä oli ikkunat. Muutama rivi eteenpäin oli ovet, joiden takana olleella rivillä ei tainnut olla ikkunaa (tosin ei siinä kohti ole penkkiäkään seinän vieressä...).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin paikat 22-25 ovat tuossa siiven kohdilla. Paikka 22 taitaa olla siinä siiven johtoreunan kohdalla, josta saa hyvän näkymän moottoreihin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään