Guest Henkka

Bussiostoksille +A320 simulaattori

11 viestiä aiheessa

Nyt Kemppainen ja kumppanit huomio!

Uuden TM:n (19/03) sivuilla 85-91 käydään Toulousessa hakemassa Finnairille uusi A320, OH-LXK. Jutusta käy hyvin ilmi, että uuden lentokoneen haku tehtaalta ei ole aivan mitään "kiva, kiitti ja hei" -tyylistä hommaa.

Tähän artikkeliin sisältyy myös puolentoista sivun osuus A320-simulaattorista, jolla myös toimittaja pääsi pitämään hauskaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jess nyt kärppänä postilaatikolle ja lukemaan ;D

Sama juttu, kunpa pääsis äkkiä kotiin täältä koulusta! >:(

;D

Olettekos muuten huomannut, että TM:ssä on ilmailuaiheiset jutut vähentyneet? Kun olen vanhempia TM:iä selaillut kirjastossa, niin varmaan joka toisessa vähintään on juttua lentskareista. Kun taas nykyään on aika harvoin... :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän artikkeliin sisältyy myös puolentoista sivun osuus A320-simulaattorista, jolla myös toimittaja pääsi pitämään hauskaa.

Miks se toimittaja sinne pääs? Mitä se siellä oikein muka teki!? Oisivat mut päästäneet mieluummin!!!! >:( >:(;D ;D

Nojoo, huumoria... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo toimittajat olivat mukana seuraamassa koneen lopputarkastusta ja lentoa Suomeen. Tuli vaan mieleen, että minkälainen takuu tuollaisella uudella koneella mahtaa olla, tietääkö kukaan? Joillakin uusilla autoillahan on 3 vuotta tai 100 000 km, no ehkä koneilla on enemmän kuin100 000 km...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hoh, olin just tulossa kertomaan tänne, kun sain jutun luettua, mutta Henri ehtikin eka :)

Olettekos muuten huomannut, että TM:ssä on ilmailuaiheiset jutut vähentyneet? Kun olen vanhempia TM:iä selaillut kirjastossa, niin varmaan joka toisessa vähintään on juttua lentskareista. Kun taas nykyään on aika harvoin... :'(

Joo niin on vähentynyt. Ilmailu ei ole kansan keskuudessa yhtä suosittua, kuin autot :P (kattokaa muuten MB SLR McLaren -mainos sivuilla 6-7)

Tämä juttu oli tosin (varsinkin simulaattorin osalta) hyvin kirjoitettu. Itse opin monta uutta asiaa bussista. Pitää muistaa lukea tämä uudestaan, kunhan pääsen VFän bussikoulutukseen :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asia on helposti korjattavissa...

http://www.tekniikanmaailma.fi/guest/palaute/index.html

...arvoisat ilmamiehet, kertokaa asia myös palveluntarjoajallenne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä kuka tuon jutun oli nyt kirjoittanut, mutta ainakin suuren osan aiemmista jutuista on kirjoittanut Pietari Vanhala, joka on (ollut?) Oulun lennonjohtaja. Tosi hyviä juttuja on ollut tähän saakka kyseisellä herralla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä kuka tuon jutun oli nyt kirjoittanut, mutta ainakin suuren osan aiemmista jutuista on kirjoittanut Pietari Vanhala, joka on (ollut?) Oulun lennonjohtaja. Tosi hyviä juttuja on ollut tähän saakka kyseisellä herralla.

Sama mies. Ja ainakin tuosta simukertomuksesta huomaa, että on lentänyt ennenkin.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo toimittajat olivat mukana seuraamassa koneen lopputarkastusta ja lentoa Suomeen. Tuli vaan mieleen, että minkälainen takuu tuollaisella uudella koneella mahtaa olla, tietääkö kukaan?

Avioniikalla yleisesti 3v, moottoreilla on muistaakseni vain ½v takuu. Rungosta en tiijä.

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään