Guest jedi

Hattrick joukkue

28 viestiä aiheessa

Kuinka monella on Hattrick joukkue?

www.hattrick.org

Omani on FC Hasselpool (259736)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ikäraja 10-16 vuotta????

senpä takia hommasin omani ;D löytyy myös sisarenmieheltä ja sen veljelt ja kaikki ollaan siinä 30 hujakoill

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palaten vanhaan aiheeseen ilmoittaudun ottavani haasteita vastaan joukkueella Eesti Tehnoloky (258077)!

Samoin Sensuroitu ottaa haasteita vastaan sarjatauolla. Pistetään vaikka kupin jälkeen FSN-kuppi pystyyn ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katos meinasin juuri kun olin kirjautunut niin laittaa juuri tästä topiccia  ;D ,minullakin on joukkue mulla on nimeltään FINPA joo se ikä ei ole mikään ihme yksi kaverini faija on 40 ja se pelaa tätä  :laugh: .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo se ikä ei ole mikään ihme yksi kaverini faija on 40 ja se pelaa tätä  :laugh: .

No isäni pelaa Americas armya ja sekin on vielä 40!  ;D (täällä talossa ei muut pääse koneelle, kun se vaan pelaa) ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooni nyt on joukkue FC Kaleva(787251). Ja haasteita otetaan vastaan :)

Juu sitten vaikka kupin 5. kierroksen jälkeen  8) (toiveajattelua..)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooni nyt on joukkue FC Kaleva(787251). Ja haasteita otetaan vastaan :)

Joo lähtit mulle viestiä siellä hattrickissä joo vaikka heti haaste käviskö kahen viikon päästä kun olit näköjään sopinut jo ystävyys ottelun niin kävisikö?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No isäni pelaa Americas armya ja sekin on vielä 40!  ;D (täällä talossa ei muut pääse koneelle, kun se vaan pelaa) ;)

Törkeää, käske heti iskäs ostaan perheelle lisää koneita, että saa pelata tuota peliä rauhassa. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo lähtit mulle viestiä siellä hattrickissä joo vaikka heti haaste käviskö kahen viikon päästä kun olit näköjään sopinut jo ystävyys ottelun niin kävisikö?

Kyllä, tottakai ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Törkeää, käske heti iskäs ostaan perheelle lisää koneita, että saa pelata tuota peliä rauhassa. ;D

2 konetta löytyy jo, mutta kun meitä on täällä talossa 6 henkilöä!! (ja koira,marsu ja hamsteri) :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävikös kenellekään muulle niin että takki unohtui auki kuppimatsiin? Mulla ainakin tuima syystuiverrus vei kaikki kolme rintakarvaakin mukanaan ja vastustaja tuuletti jatkoajalla. No ens kaudella sitten taas...  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hävisin harkka pelissä yhelle joka pyöritti mua sen kakkos kokoonpanolla :-[ , no mulla oli ennestää paras toppari 3 viikon sairastauolla  :( . No voitin ensimmäisen sarja ottelun 1-0  :) .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaas tätäkin.

Eipä ole rapiasti alkanut minun joukkueeni kulku tuolla... Hävisin jopa sarjani jumbolle 1-2 :'( Ja sarjan 3:lta otettiin turpaan 6-1.

Jos haluaa varman voiton otetaan haasteita vastaan :D ID on 258349

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sori Ilari, mutta onko näitä kolme vuotta vanhoja ketjuja pakko nostaa pintaan?  ::)

Tuli näin mieleen, kun löysin näin hyvät aiheet :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään