Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2008 Vaikka hiljaista onkin, tässä hieman päänvaivaa - tai sitten ei [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2008 Voihan tuo olla vaikka Fokker XXIII Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2008 Laitetaanpa toinenkin kyssäri. Mikä lentokenttä kyseessä? [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 27, 2008 Voihan tuo olla vaikka Fokker XXIII Sehän se. Koneesta tehtiin yksi proto ,testilento-ohjemasta ehdittiin lentää vain neljä tuntia ennenkuin saksalaiset valloittivat Hollannin. Kone oli push-pull. Push-pull hävittäjistä ei tule mieleen tuon lisäksi kuin DO-335. Olikohan niitä muita ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2008 EFTS Paikallinen pilotti oli nopee... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2008 Jatketaan... mikä laite kyseessä ? (Malli ja tunnus) [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2008 Just eilen olin tuolla Teiskon kentällä Kardaanikunkun yhteydessä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2008 Sehän se. Koneesta tehtiin yksi proto ,testilento-ohjemasta ehdittiin lentää vain neljä tuntia ennenkuin saksalaiset valloittivat Hollannin. Kone oli push-pull. Push-pull hävittäjistä ei tule mieleen tuon lisäksi kuin DO-335. Olikohan niitä muita ? Ainakin protoasteelle taisivat päästä Tupolev ANT-23 ja Moskalev SAM-13 sekä suunnittelupöydällekin Junkers Ju EF112 ja Ju 635, josta tehtiin jo tuulitunnelimalleja sekä ohjaamon mock-uppeja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 28, 2008 Just eilen olin tuolla Teiskon kentällä Kardaanikunkun yhteydessä. Ja minä olin Jukolan viestissä, tuli sitten Teiskokin korkattua vierailtujen kenttien luetteloon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla