Tuomo J Aho

Oshkoshin liikennettä

5 viestiä aiheessa

Olen ymmärtänyt asian niin, että .m3u-tiedosto on netistä ilmaiseksi ladattavan Winamp-musiikkisoittimen soittolistatiedosto, joka aukeaa kyllä ainakin sen jälkeen, kun on imuroitu Winamp netistä Windows Media Playerin kaveriksi. Windows Media Player ei välttämättä tunnista tuota tiedostoa ilman lisäviritystä.

Kuunteletko Jaska ylipäänsä liveatc.nettiä koskaan? Siellä olevasta listasta tuo osoite on poimittu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen ymmärtänyt asian niin, että .m3u-tiedosto on netistä ilmaiseksi ladattavan Winamp-musiikkisoittimen soittolistatiedosto, joka aukeaa kyllä ainakin sen jälkeen, kun on imuroitu Winamp netistä Windows Media Playerin kaveriksi. Windows Media Player ei välttämättä tunnista tuota tiedostoa ilman lisäviritystä.

Kuunteletko Jaska ylipäänsä liveatc.nettiä koskaan? Siellä olevasta listasta tuo osoite on poimittu.

Olen kuunnellut, mutta tällä uudella koneella en  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten saattaa olla mahdollista, että Media Playerin asetuksia pitäisi mennä rukkaamaan, mutta siinä en osaa auttaa. Joskus aikaisemmin olen joutunut ruksaamaan listasta, mikä mediasoitin on millekin tiedostotyypille ensisijainen soitin, missä oli mennä hermot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään