Antti Laukkanen

LQE

130 viestiä aiheessa

Olinko eka, olinko eka? Sori vaa kaikki lämpöväreilyt ja kuvakulmat ja kilometrin matka, mut olin vissiin silti eka...  ;D

 

Toulousessa Airbus Delivery Centerin pihallahan se LQE tönöttää. Kuva onpi aamupäivältä.

 

 

[ attachment removed ]

 

-A-

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mies paikallaan siellä silti, vaikka et kuulemma eka ollutkaan. Kiitos kuvasta. Oneworld -tarrat tai -maalaukset saataneen tuonnempana...  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muutama kuva OH-LQE:stä Lemminkäiseltä:

 

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

 

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Oli se hieno  ;D Nyt vain odotetaan Larin videota ilmestymään jonnekin :thmbup:

 

Lataus on käynnissä, joten pieni hetki - tai sitten hieman pidempi... Videon Teille pian tarjoaa Youtube... Lataaminen kestää todella kauan... ja nyt meni lataaminen poikki yhteyden vuoksi. Uutta yritystä eli katsellaan saadaanko näkyville jo tämän vuorokauden puolella...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair lennättää ihkauuden laajarunkokoneen suomeen, valo ja olosuhteet on tip top ja kuvat on hienot, mutta siitä huolimatta ilmassa ei oikein ole edes pientä urheilujuhlan tuntua. Harvinaisen epäseksikäs kone. Kelpaako nuo enää kenellekkään muulle kuin finnairille? Ei oikein vakuuta, noillako finnairin pitäisi selvitä kilpailukykyisenä kalliin öljyn ja globaalien lentoliikennettä uhkaavien kasautuvien vaikeuksien yli? :-\:P

 

Kai

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kelpaako nuo enää kenellekkään muulle kuin finnairille? Ei oikein vakuuta, noillako finnairin pitäisi selvitä kilpailukykyisenä kalliin öljyn ja globaalien lentoliikennettä uhkaavien kasautuvien vaikeuksien yli? :-\:P

 

Olet oikeassa Kai, ei kelpaa. Tuo oli näillä näkymin viimeinen kaupalliseen käyttöön rakennettu 340-300. Vanhaa 90-luvun nelimoottorista konetta kukaan enää halua, päinvastoin niitä lempataan jo seuraavalle portaalle.

Rahtikäytössähän noilla ei tee mitään.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair lennättää ihkauuden laajarunkokoneen suomeen, valo ja olosuhteet on tip top ja kuvat on hienot, mutta siitä huolimatta ilmassa ei oikein ole edes pientä urheilujuhlan tuntua.

 

Mistäs sen tiedät, jos et ollut paikalla? :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Finnair lennättää ihkauuden laajarunkokoneen suomeen, valo ja olosuhteet on tip top ja kuvat on hienot, mutta siitä huolimatta ilmassa ei oikein ole edes pientä urheilujuhlan tuntua. Harvinaisen epäseksikäs kone. Kelpaako nuo enää kenellekkään muulle kuin finnairille? Ei oikein vakuuta, noillako finnairin pitäisi selvitä kilpailukykyisenä kalliin öljyn ja globaalien lentoliikennettä uhkaavien kasautuvien vaikeuksien yli? :-\:P

 

Milläs Finnair sitten selviää - MD11 pelastaa???  :laugh:

 

Seuraavan sukupolven A350-koneet on Finskille jo tilattu ja mehän kaikki tiedämme uusien A343-koneiden olevan väliaikaisratkaisu ikivanhojen ja käytännössä kaikkien muiden yhtiöiden jo kauan sitten matkustajakäytöstä dumppaamien ja jo alunperin epäonnistuneiden MD11-koneiden korvaamiseksi ennen A350 saapumista.

 

Kyllä Lemminkäisellä oli urheilujuhlan tuntua. Itsekin olimme paikalla jo pidempään iltapäivästä eväiden kanssa :) Ja erityisesti pidin Larin saapumisesta paikalle tyylillä ja itsensä heti meille muille esitellen  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jokunen tunti noissa tulee vuodessa istuttua joten vähän se koskettaa.

 

Ilkan pitää aina päästä Bangkokkiin!

Sinne päästäänkin kunnon koneella eikä noilla vässyköillä.  :)

Onneksi vässyköiden tulo loppui tähän päivään.  :laugh:

 

Hyppäsella taitaa nyt vähän keulia uuden pussin johdosta. Miten MD-11 epäonnistui alunperin? Eikä mitään wikipedian vastauksia, kiitos.  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Ja erityisesti pidin Larin saapumisesta paikalle tyylillä ja itsensä heti meille muille esitellen  :thmbup:

 

Vanhemmat ovat opettaneet aikanaan, ettei vieraiden kanssa saa puhua. No, esittelemällä toisemme heti alkuun pääsee siitäkin wanhan kansan viisaudesta yli ja jotenkin tilanne rentoutuu... Kun olisin tiennyt, että siellä oli piknikmeininki ollut iltapäivästä alkaen, niin olisin tullut paljon aikaisemmin paikalle ja paremmilla eväillä ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo oli näillä näkymin viimeinen kaupalliseen käyttöön rakennettu 340-300.

Luin tuossa aiemmin kesällä, että SAS:lle olisi tulossa vielä yksi A340-300 maaliskuun lopussa 2009, kun yhtiö avaa uusia reittejä mm. Delhiin ja San Franciscoon. Tuleeko kone tehtaalta vaiko joltain käytettynä, sitä ei Blue1/SAS News lehti kertonut.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

A340-laiskaa mallia ei ole tilannut kun ehkä joku pohatta omaksi yksityiskoneeksi mutta mikään lentoyhtiö sitä ei ole tilannut.

 

Se on sen konemallin loppu.

 

SAS ei muuten avaa SFO:ta.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla