Pekka Lehtinen

ilmailu-uutisoinnin helmi

8 viestiä aiheessa

Tämä City-lehden ilmailujuttu päihittää minun mielestä jo aika monta muuta ilmailu-uutista. :)

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä City-lehden ilmailujuttu päihittää minun mielestä jo aika monta muuta ilmailu-uutista. :)

Mitä BF-lentokerho? Vielä viimeksi kuin olin siellä töissä, se oli vain BF-lento Oy. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka. :) Onkos tuo nyt juttu vai mainos. Vaikka eihän niillä taida paljonkaan eroa olla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä on kyllä sekoitettu kaksi täysin eri asiaa toisistaan eli harraste ja liiketoiminta. Mieltäni vain askarruttaa kuinka tarkoituksellisesti sekaanusta on haluttu aiheuttaa.

Eli BF-lento Oy on yritys (BakerFlight) ja MIK ry (Malmin Ilmailu Kerho) on kerho. Kuvan kone on BF:n vuokra kalustoa.

www.malminilmailukerho.net

www.kolumbus.fi/bf-lento/

t:Marko Einamo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haiskahtaa kyllä kovin pahasti kesätoimittajan lipsahdukselta ;D

Tuo on kyllä hulluin ilmailuartikkelin pätkä mitä olen ikinä nähnyt, onkohan tuossa yhtään asiaa oikein? :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No huh. Onkohan tuon lehden toimituksessa minkäänlaista seulaa..? Vai voiko 'uutisia' lähettää kuka tahansa vaikka suoraan netin kautta, ja ne sitten tulostuvat seuraavaan lehteen automaattisesti. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä BF-lentokerho? Vielä viimeksi kuin olin siellä töissä, se oli vain BF-lento Oy. ;D

Patentti- ja rekisterihallituksen mukaan BF-lentokerho r.y. on perustettu 7.6.1972. Käytössä on ILL:n rekisterin mukaan C-172 OH-CFS.

Make

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, Kyllä BF-Lentokerho ry on ihan oikea yhdistys, toimi ahkerasti 90-luvulla järjestäen mm. ilmaisia maaliinlaskukilpailuja BF:n oppilaille ja ilmaisen edestak. lennätyksen kuudella koneella Hangon lentonäytökseen

Puh.joht. oli BF-Lennon opettaja Jukka Intke

EDIT: Kerhon jäsenmaksu taisi olla 100 mk/vuosi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään