Olle Sälgmark

Pienkoneonnettomuus Ruotsissa

17 viestiä aiheessa

No voi nyt....!!!!  :(

 

Kylläpä länsinaapuria koetellaan. Onneksi lehti tietää kertoa, että kaikki neljä tuplamoottorikoneessa ollutta selvisivät naarmuilla vaikka hylky liekeissä. (..ja Olle ehtikin täydentää :) )

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sara, 16, tiivistää asian näppärästi:

 

– Oh s**t, vilket sätt att vakna på. Jag hörde att det kom ambulanser, brandbilar och ambulanshelikoptrar. Det är väldigt massa människor här, säger hon.

 

Vaan oliko tää nyt penssa vai tiisseli. Liekkien loimotuksesta päättäen ensin mainittu, mutta kai se kuitu käryää lievemmilläkin polttoaineilla. Hämmentää vain ajatus kaksimoottorisen lentolaitteen molempien myllyjen hyydähtämisestä.

 

-A-

 

EDIT: kas autosensuuri iski jopa uutisointiin...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä oli tuuria.

Siellä se on betonimyllyn,konttien vieressä palaneena.

Starttasi baana 12 ja ilmoiiti olevan ongelmia moottorissa.

Eiköhän ole diesel.

 

Korjaus:Oli kaiketi tulossa laskuun kiitotie 12

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä nyt tiisseleitä koetellaan. Kaikki joukolla nakuttamaan... Palaa kerosiinikin vallan hyvin kun alkuun pääsee. Onneksi ei tullut raatoja.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pelastusjohtajan mukaan oli yritetty paluuta Brommalle vaikeassa säässä. Sää oli  toisaan kehnonpuoleinen:

 

ESSB 081020Z 34012KT 9999 -RA BKN004 16/15 Q0993=

ESSB 081050Z 36013KT 330V040 8000 -DZ FEW005 SCT009 BKN016 16/14 Q0993=

ESSB 081120Z 02008KT 9999 -SHRA BKN020 16/15 Q0993=

ESSB 081150Z 35005KT 330V030 8000 -SHRA BKN008 BKN027 16/15 Q0993=

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On kyllä ollut haasteellinen paikka laskea... HUH! Onneksi selvittiin komposiitinpäreillä ja pilotin kolhiintuneella itsetunnolla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pelastusjohtajan mukaan oli yritetty paluuta Brommalle vaikeassa säässä. Sää oli  toisaan kehnonpuoleinen:

 

ESSB 081020Z 34012KT 9999 -RA BKN004 16/15 Q0993=

ESSB 081050Z 36013KT 330V040 8000 -DZ FEW005 SCT009 BKN016 16/14 Q0993=

ESSB 081120Z 02008KT 9999 -SHRA BKN020 16/15 Q0993=

ESSB 081150Z 35005KT 330V030 8000 -SHRA BKN008 BKN027 16/15 Q0993=

 

 

Onnettomuuden ajankohta 11.55, siis 09.55 ?

 

Mikä liene ESSB metar 080950Z ?

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Onnettomuuden ajankohta 11.55, siis 09.55 ?

 

Mikä liene ESSB metar 080950Z ?

 

 

 

En löydä kuin

ESSB METAR 081020Z 01006KT 340V040 9999 -SHRA FEW020 BKN045 :) ja joka on ihan erilainen kuin......?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

www.wunderground.com on tässä hyvä.

 

METAR ESSB 080950Z 33011KT 9999 DZ SCT003 BKN005 BKN017 17/16 Q0992

 

matalaa on ollut kyllä.

 

- T

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

www.wunderground.com on tässä hyvä.

 

METAR ESSB 080950Z 33011KT 9999 DZ SCT003 BKN005 BKN017 17/16 Q0992

 

matalaa on ollut kyllä.

 

- T

 

 

KK(kumartaen kiittäen) :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään