Vieras

EFHK 9.8

80 viestiä aiheessa

Piiitkä päivä takana EFHK:lla, joten laitetetaan parhaat näytille:

Brasilian Ilmavoimien bojo nousi vähän liian aikaisin :-

Tämmönen rotaatiokuva kuiteskin tuli:

[ attachment removed ]

Ilmassa jo.

[ attachment removed ]

On se karu vehje :P Värejä säädetty tarkotuksella.

[ attachment removed ]

LX-OCV läks heti 707:n perään. Äänet kuin mopossa edellisen jälkeen ;D

[ attachment removed ]

Skyways Fokkeri 27, SE-LEA.

[ attachment removed ]

Liekö OH-RRS?

[ attachment removed ]

EC-JLI. Taustalta voit bongata tuomiokirkon....

[ attachment removed ]

EC-IMB ja vesi lentää. Mun kamera tykkäsi jälleen kerran sateesta, eikä sanonut sopimustaan irti :thmbup:

[ attachment removed ]

Ei jaksa kaivaa rekkarii. Spanair kumminkin :P

[ attachment removed ]

OH-WII

[ attachment removed ]

Iceland-Airin 757.

[ attachment removed ]

Sit tuli eräille kiire. Meinaa kaatua :o

[ attachment removed ]

OH-HMK

[ attachment removed ]

EC-HDS

[ attachment removed ]

EC-IOO

[ attachment removed ]

Ei oo mun auton takavalot, vaan bizjetti ;)

[ attachment removed ]

EC-KQC, tuli vissiin viittä vailla neljä ;D ;D

[ attachment removed ]

Kiiltoa 8)

[ attachment removed ]

Semmosii... Kommentoikaa, jatkakaa jne. jne......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla kuitenkin Kallion kirkko.

Pilkun n*ussintaa :laugh: No sitä just tarkotin. SE tuomiokirkko on niin matalalla ettei edes kai näy :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pilkun n*ussintaa :laugh: No sitä just tarkotin. SE tuomiokirkko on niin matalalla ettei edes kai näy :P

KYllä se vaan se sittenkin on :P

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikolta loisto kuvia!  :thmbup:

Kaikki kuvat poistettu!

Kiitoksia Miikalle tuubin lainasta ja Mikolle kyydityksestä!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu elikkäs hieno päivä oli tänää, tässä parit:

Kunnon saasteet lähti :thmbup:

[ attachment removed ]

Atlasia

[ attachment removed ]

...

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja loppuun vielä tämmönen.  :)

Jaa, sieltä pääsi noinkin ylös :o Kiva ja ennennäkemätön efhk kuvakulma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy toivoa, että tuo 707 käy vielä Pekingissä kisojen lopulla.

Minulla oli kello soimassa viideltä. Muutaman sekunnin 707 ja uni kävivät taistelua ja sitten kello hiljeni ja kylki kääntyi...  ::)

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa, sieltä pääsi noinkin ylös :o Kiva ja ennennäkemätön efhk kuvakulma.

Ja varmaan täysin luvallinen ja sallittu paikka kiivetä Airfix:in seinän tikkaille kuvailemaan  :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja varmaan täysin luvallinen ja sallittu paikka kiivetä Airfix:in seinän tikkaille kuvailemaan  :thmbdn:

Laiton ja laillinen tässä tapauksessa kuullostaa aikas jyrkältä. Terveyden vaarantaminen omalla vastuulla, tai jotain sinne päin sopisi paremminkin. No siis, minullahan ei ole tähän mitään osuutta, mutta onko sulla jotain erityisiä huolia asian suhteen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinno.. Ei ole omia tikkaita joten..  :-\ Mutta oon monesti nähnyt muittenkin kiipeilevän tonne. Ja muutenkaan ei mulle olla koskaan tultu valittamaan siitä..  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No siis, minullahan ei ole tähän mitään osuutta, mutta onko sulla jotain erityisiä huolia asian suhteen?

Tuollaisten älyttömien tempausten vuoksi kenttäalueen portti voidaan siirtää siihen rakennuksen kulmalle, jolloin koko kujalle ei enää ole pääsyä ja siitä saamme sitten syyttää teitä >:(  :thmbdn:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muutenkaan ei mulle olla koskaan tultu valittamaan siitä..  :-[

Juu sieltä tallista tuli ne miehet mutta vierestä ne sillonki katto ku kuvattiin jtn bisnesjettiä siitä, eivätkö sanoneet mitään... (tapahtuneesta yli kaksikuukautta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinno.. Ei ole omia tikkaita joten..  :-\ Mutta oon monesti nähnyt muittenkin kiipeilevän tonne. Ja muutenkaan ei mulle olla koskaan tultu valittamaan siitä..  :-[

No, muista ( ketä ikinä ovatkaan ) ei kannata ottaa mallia... ;)

Vaikka ei kukaan ole asiasta maininnut, niin järjen käyttö tässäkin asiassa on sallittu, tikkaita ja jalustoja löytyy hyvinkin edullisesti monesta paikasta...  ;)

Eihän siinä, tällä menettelyllä ja näiden apinamies-kuvien julkaisulla emme varmaan kuvaa kohta enää Airfix:in nurkalta, no tiedämme minne täten asiasta voinee " kiitokset "  osoitttaa  :thmbup:

Nämä vain näin ajatuksia herättävänä... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu sieltä tallista tuli ne miehet mutta vierestä ne sillonki katto ku kuvattiin jtn bisnesjettiä siitä, eivätkö sanoneet mitään...

Ehkä " Ne miehet " eivät sanoneet teille, mutta saattavat sanoa jonnekin muualle taholle... ;)

Ja EFHK:llakaan tuskin kovin montaa paikkaa löytyy jossa ei ole kameravalvontaa... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollaisten älyttömien tempausten vuoksi kenttäalueen portti voidaan siirtää siihen rakennuksen kulmalle, jolloin koko kujalle ei enää ole pääsyä ja siitä saamme sitten syyttää teitä >:(  :thmbdn:.

Onko sitten omien +3metristen tikkaiden käyttö sallittua? :o Mä en oo ikinä tikkailla kuvannu! Omapa on huolesi!!!! Mua ei muiden muiden käyttäytyminen haittaa. Pidän vain oman "pesän" puhtaana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko se vaarallista jos jostain ei pystykään kuvaamaan samoja koneita joita kuvataan joka ikinen viikko?

Korpela ja Koskinen ilmeisesti ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko sitten omien +3metristen tikkaiden käyttö sallittua? :o Mä en oo ikinä tikkailla kuvannu! Omapa on huolesi!!!! Mua ei muiden muiden käyttäytyminen haittaa. Pidän vain oman "pesän" puhtaana.

Tottakai omien tikkaiden käyttö on sallittua aitojen ulkopuolella yleisellä alueella... ;)

" Oman Pesän "  eli meillä on jälleen muodostunut uusi " Porukka tai Kuppikunta " kuvaajien keskuuteen... :o

Ja vaikka sinua ei " Muiden käyttäytyminen haittaa " niin se kuitenkin vaikuttaa varmaan sinunkin harrastukseesi jollakin tapaa tulevaisuudessa... 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Korpela ja Koskinen ilmeisesti ;D

Miten nämä mainitsemasi nimet, allekirjoittanut ja H. Koskinen liittyvät tuohon viestiin...?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tottakai omien tikkaiden käyttö on sallittua aitojen ulkopuolella yleisellä alueella... ;)

No, voi *ittu. Miks jaksat sit urputtaa :-\ Hei haloo!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt alkaa menemään taas vähän yli.. ??? Parin kuvan takia alkaa hirveä väittely ja kinastelu? :-\ Taidan sittenkin jatkaa tätä postaustaukoa foorumille.  :'(

Miksi juuri meitä pitää syytellä? Niiden kuvienko takia? Väitettekö ettei sielä muka kiipeilisi ketään muuta..  :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla