Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=MrJ5fANIgtU No, niin. Asia selvä Ja miten tämä ko. kappale liittyy asiaan, tämähän alkaa menemään henkilökohtaiseksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Ja muutenkaan ei mulle olla koskaan tultu valittamaan siitä.. No kerta se on kuule ensimmäinen.. . Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Ja miten tämä ko. kappale liittyy asiaan, tämähän alkaa menemään henkilökohtaiseksi Ei liity mitenkään, mut tuli mieleen viimeisten viestiesi perusteella. Ei pidä pahastua hyvä mies Vai miten on? Jos oot niin itsekeskeinen ja yksinäinen niin ymmärrän..... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Ei liity mitenkään, mut tuli mieleen viimeisten viestiesi perusteella. Ei pidä pahastua hyvä mies Vai miten on? Jos oot niin itsekeskeinen ja yksinäinen niin ymmärrän..... Ahaa, nyt alkaa mullekkin valjeta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Nyt alkaa menemään taas vähän yli.. ??? Parin kuvan takia alkaa hirveä väittely ja kinastelu? Taidan sittenkin jatkaa tätä postaustaukoa foorumille. :'( Miksi juuri meitä pitää syytellä? Niiden kuvienko takia? Väitettekö ettei sielä muka kiipeilisi ketään muuta.. Allekirjoittaneelle on aivan sama vaikka kiipeäisitte Tornin katolle kuvaamaan, mutta tuo kuvien esilletuominen ei varmasti ole mitenkään parasta PR-toimintaa tätä harrastusta ajatellen, hetken voisi miettiä, ennen kuin tuon tyylisiä kuvia postaa esille Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Allekirjoittaneelle on aivan sama vaikka kiipeäisitte Tornin katolle kuvaamaan, mutta tuo kuvien esilletuominen ei varmasti ole mitenkään parasta PR-toimintaa tätä harrastusta ajatellen, hetken voisi miettiä, ennen kuin tuon tyylisiä kuvia postaa esille Ja yhtä hyvää julkisuutta loi erään tässäkin keskustelussa esiintyneen kuvat kenttäalueen uloimman aidan sisäpuolelta silloin kerran... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Allekirjoittaneelle on aivan sama vaikka kiipeäisitte Tornin katolle kuvaamaan, mutta tuo kuvien esilletuominen ei varmasti ole mitenkään parasta PR-toimintaa tätä harrastusta ajatellen, hetken voisi miettiä, ennen kuin tuon tyylisiä kuvia postaa esille Joo no voinhan mä tuon kuvan poistaa jos kerta siitä tässä on kyse.. ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Ei liity mitenkään, mut tuli mieleen viimeisten viestiesi perusteella. Ei pidä pahastua hyvä mies Vai miten on? Jos oot niin itsekeskeinen ja yksinäinen niin ymmärrän..... Voisit pitää nämä mieleen tulevat asiasi täysin itse omassa mielessäsi, kiitos. Mistä päättelet minun olevan esim. Yksinäinen tai Itsekeskeinen, tee omat päätöksesi aivan kuin haluat, yksityiselämääni sinun on turha tulla julkisesti pohtimaan tälle Foorumille. Eipä siinä, otahan toinenkin lauantai-illan kunniaksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Eipä siinä, otahan toinenkin lauantai-illan kunniaksi 100% varmasti, mutta nää muiden kommentit alkaa huolestuttaa. Mitä pitäisi tehdä toisin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Ja yhtä hyvää julkisuutta loi erään tässäkin keskustelussa esiintyneen kuvat kenttäalueen uloimman aidan sisäpuolelta silloin kerran... Jos tarkotat mua, niin sattuu ja tapahtuu ihan oikeesti, mutta leikisti sitten. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Mitä pitäisi tehdä toisin? Niinpä,niin. Sitähän voinee jokainen miettiä vaikka illan kuluksi, tästä topicistahan nuo asiat selvinnevät. Ja en edes viitsi vastata yksityisviestiisi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Jos tarkotat mua, niin sattuu ja tapahtuu ihan oikeesti, mutta leikisti sitten. Se tarkoittaa kylläkin mua. Silloin olin vielä iha..... Mutta ei nyt viitsitä sotkea sitäkin tähän! :'( Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Se tarkoittaa kylläkin mua. Silloin olin vielä iha..... Mutta ei nyt viitsitä sotkea sitäkin tähän! :'( Anna palaa vain, kun aloitit, nauretaan kaikki yhdessä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Anna palaa vain, kun aloitit, nauretaan kaikki yhdessä Niinpä, tuodaan kaikki foorumilaisten synnit samalla kerralla, ajalla, ja päivämäärällä esille! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Menkääpä kaikki vaikka kävelylle, ei tässä oo päätä eikä häntää Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Jokainen kantaa vastuunsa omista päätöksistään. Mutta kannattaa pitää mielessä, että me spottaajat ollaan täysin ylimääräinen porukka notkumassa kentän laidalla. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennnen kuin lähtee kiipeilemään johonkin rakennuksen paloportaille tms. vaikka sieltä saisi kuinka hyviä kuvia. Pitkässä juoksussa tällaiset tempaukset vain vaikeuttavat elämmääme kentän laidalla. Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Menkääpä kaikki vaikka kävelylle, ei tässä oo päätä eikä häntää No ei vittu oo mitään, ei. Meen nyt baariin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Jokainen kantaa vastuunsa omista päätöksistään. Mutta kannattaa pitää mielessä, että me spottaajat ollaan täysin ylimääräinen porukka notkumassa kentän laidalla. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennnen kuin lähtee kiipeilemään johonkin rakennuksen paloportaille tms. vaikka sieltä saisi kuinka hyviä kuvia. Pitkässä juoksussa tällaiset tempaukset vain vaikeuttavat elämmääme kentän laidalla. Juha Erittäin hyvä kirjoitus Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Jokainen kantaa vastuunsa omista päätöksistään. Mutta kannattaa pitää mielessä, että me spottaajat ollaan täysin ylimääräinen porukka notkumassa kentän laidalla. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennnen kuin lähtee kiipeilemään johonkin rakennuksen paloportaille tms. vaikka sieltä saisi kuinka hyviä kuvia. Pitkässä juoksussa tällaiset tempaukset vain vaikeuttavat elämmääme kentän laidalla. Varsin samaa mieltä. Vaikka olisin kylläkin käyttänyt tuon kamalan anglismin "pitkässä juoksussa" tilalla supisuomalaisia ilmauksia kuten "pidemmällä aikavälillä" tai "pidemmän ajan kuluessa". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Vaikka olisin kylläkin käyttänyt tuon kamalan anglismin "pitkässä juoksussa" tilalla supisuomalaisia ilmauksia kuten "pidemmällä aikavälillä" tai "pidemmän ajan kuluessa". Syvimmät pahoitteluni, mutta minulla oli äidinkieli vain ysi Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Erittäin hyvä kirjoitus Kyllä, tuohon se kiteytyy mitä tässä ajettu takaa, ja varmaan tuota asiaa jokainen voinee miettiä vaikka siellä kävelyllä, tai paikallisbaarissa. Kielioppivirheisiin en ota kantaa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Jokainen kantaa vastuunsa omista päätöksistään. Mutta kannattaa pitää mielessä, että me spottaajat ollaan täysin ylimääräinen porukka notkumassa kentän laidalla. Kannattaa miettiä kaksi kertaa ennnen kuin lähtee kiipeilemään johonkin rakennuksen paloportaille tms. vaikka sieltä saisi kuinka hyviä kuvia. Pitkässä juoksussa tällaiset tempaukset vain vaikeuttavat elämmääme kentän laidalla. Juha Arvoisa Hra M. Heimo. Tässähän on sen koko asian ydin tiivistettynä, mistä asiassa on kyse. Olisitko ystävällinen ja lähtisit vaikka sinne Tapulin A-hanaan, ja lopettaisit asiattomien yksityisviestiesi lähettämisen minulle, joissa haukut allekirjoittanutta ja puolustelet käytöstäsi, että et ole tehnyt asiassa mitään väärää. Kiitos. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 Normaali lauantai-illan keittoketju 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 9, 2008 ja lähtisit vaikka sinne Tapulin A-hanaan Normaali lauantai-illan keittoketju 8) Eiköhän lähdetä kaikki A-hanaan, jos siihen koirankoppiin vain mahtuu Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla