Juha Klemettinen

Mopojen kokoontumisajot

557 viestiä aiheessa

Perjantaina kameran kanssa kybän nurkilla ikkunan ääreen ja rekkareita ylös, jos jotain hyödyllistä asian eteen oikeasti haluat tehdä.

Joo, iltahämärässä/pimeässä vaan kuvaamaan kun 200 mopoaa pärisee ikkunan alta ja kauhea sininen savu vielä peittää puolet näkyvistä. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sä Heikki ajelet mopolla jos sulla on ikää vasta 14?

Varmaan hyvä tulevaisuuden ajokorttia silmälläpitäen lähteä ilman korttia ajelemaan Poliisin ratsiaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän Aleksin ikäiset käyvät koulussa... Ja eikö nykyisin melkein aina mennä kahdeksaan? Ite kun asun korvessa, niin muistan kun piti kouluun herätä melkein kaks tuntia aikasemmin että pääsi pyörällä polkemaan läpi tuiskun ja lumen. :P

Mitä itse keskusteluun tulee, enpä ole koskaan kokenut mopoilijoita häiritseviksi. Äänetkin on niin suhteellisia, samat jampat hehkuttaa kuinka saatanan makeeta jytinää lentolaitteet pitää, mutta sitten ei riitä ymmärrystä pikkupoikien leluille. :thmbup:

Ja ennenkuin joku ryntää suu vaahdossa valittamaan taas eräästä mopopojasta, niin ei tarvi. BC löytyy lompsasta, eikä enää noi mopot niin kiinnosta. :)

Joo mutta kesällä sitä käydään myöskin töissä ja opiskelioilla näitä lomia on järjestyksessään, työelämässä kun ei joulu/kesä/syys/hiihto lomia ainakaan omassa työpaikassa ei tunneta kuten koulussa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten sä Heikki ajelet mopolla jos sulla on ikää vasta 14?

Varmaan hyvä tulevaisuuden ajokorttia silmälläpitäen lähteä ilman korttia ajelemaan Poliisin ratsiaan?

Mä oon kyllä jo 15,  toi syntymäaika on menny jotenkin väärin kun rekisteröidyin, en mä niin tyhmä ole että lähtisin kortitta ajeleen.  :P

edit:korjattu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän Aleksin ikäiset käyvät koulussa... Ja eikö nykyisin melkein aina mennä kahdeksaan? Ite kun asun korvessa, niin muistan kun piti kouluun herätä melkein kaks tuntia aikasemmin että pääsi pyörällä polkemaan läpi tuiskun ja lumen. :P

Mun koulussa tehdään toisinaan niin, että vaikka mentäisiin kahdeksaan, niin silti valvotaan yömyöhään ja nukutaan sitten oppitunneilla tai ei tulla ollenkaan kouluun...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun koulussa tehdään toisinaan niin, että vaikka mentäisiin kahdeksaan, niin silti valvotaan yömyöhään ja nukutaan sitten oppitunneilla tai ei tulla ollenkaan kouluun...

"...tai niin ainaki mä ja mun kaverit tehdää. Tai no ei niistäkää kaikki mut mä ja Pertsa ainaki. Ja sit hei Juha!"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pyrin välttämään seuraava ilmausta äärimmäisyyksiin saakka, mutta nyt ei auta kuin todeta, että LOL! :laugh: Kannattaa sunkin varmaan ryhtyä helv**** enkeliksi niin kaikki pelkää sua ja voit etuilla kauppajonossa ja tehdä yleensäkin mitä huvittaa sen varjolla, että kehtaat kiusata ja pelotella kanssaihmisiäsi ihan poskettomasti. Sitten voit mennä niiden vanhojen risupartojen sekaan ajelemaan mopollasi. Veikkaan ettei monenkaan uuden "kaverisi" hermo kestä sitä ininää kovin kauan. :laugh::thmbup:

Jos vaikka lukisit ne viestit ennen kun postaat (?) Heikki juuri sanoi tossa ennen sun viestiä, että on menossa sinne ajamisen ja kavereiden kanssa olemisen vuoksi

Ööh??? Mä ainakin itse menen sinne ihan ajamisen ja kavereiden kanssa olemisen vuoksi, en minkään egon kasvattamisen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"...tai niin ainaki mä ja mun kaverit tehdää. Tai no ei niistäkää kaikki mut mä ja Pertsa ainaki. Ja sit hei Juha!"

;D

Minulle opetettiin ennen ala-asteen aloittamista, että kolussa ei saa nukkua ja, että jos on aikainen herätys, pitää mennä ajoissa nukkumaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos vaikka lukisit ne viestit ennen kun postaat (?) Heikki juuri sanoi tossa ennen sun viestiä, että on menossa sinne ajamisen ja kavereiden kanssa olemisen vuoksi

Ja sitä ennen kuitenkin "lipsautti" sillain puolivahingossa ja puoliääneen, että isotpojat on tulossa pitämään mopoilijoiden puolia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyl! Mielenkiinnolla on pitänyt seurata mitä seuraavaksi väitetään.  :laugh:

Minusta Matiaksen viesti oli osuva juuri siinä missä oli!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei liity pätkääkään aiheeseen mutta: 14- vuotias kahden aikaan yöstä hereillä  :thmbdn:

Sulla taitaa olla kello väärässä, oman kelloni mukaan 22:04 viestin kirjoitin. Nukkumaanmenoaikani ei sulle mitenkään kuulu, mutta 22-23 menen nukkumaan. Riippuen mitä telkkarista tulee.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitä ennen kuitenkin "lipsautti" sillain puolivahingossa ja puoliääneen, että isotpojat on tulossa pitämään mopoilijoiden puolia?

Niin. Mutta enhän mä mitään mistään ihailusta jne. sanonut. Kunhan mainitsin koulussa kuullun huhun.

JA: tämähän on tosiaan hyvä ketju. 15 sivua alle kuukaudessa, ja suurin osa viimepäivinä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin. Mutta enhän mä mitään mistään ihailusta jne. sanonut. Kunhan mainitsin koulussa kuullun huhun.

Kunhan aikanaan meet inttiin nii siellä niitä huhuja vasta kuulee  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kunhan aikanaan meet inttiin nii siellä niitä huhuja vasta kuulee  ;D

Innolla odotan  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan huomannut, että ulkona harvinaisen hieno ja lämmin syyspäivä? Näistä ei enää kauan saa nauttia. Menkää vaikka ajelemaan mopoilla vaikka ihan yksin tai kaverin kanssa, ja koittakaa samalla ajatella vähän mopilemattomiakin kansalaisia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

JA: tämähän on tosiaan hyvä ketju. 15 sivua alle kuukaudessa, ja suurin osa viimepäivinä.

Joo, tämän viestiketjun tasohan alkaa pikkuhiljaa muistuttaa jo herra S.A:n vääntämistä eräässä toisessa threadissa aikoinaan. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan huomannut, että ulkona harvinaisen hieno ja lämmin syyspäivä? Näistä ei enää kauan saa nauttia. Menkää vaikka ajelemaan mopoilla vaikka ihan yksin tai kaverin kanssa, ja koittakaa samalla ajatella vähän mopilemattomiakin kansalaisia.

Joo-o, hellettä pitäs olla mut taivas on pilvessä ja vettä tihkuttaa. Että semmottis.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei jaksa, kun tulin tuossa töistä parisen tuntia sitten ja tuolla on ikävän kova tuuli. Jospa sitä illasta perheen kera painelis pienelle iltalenkille. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sulla taitaa olla kello väärässä, oman kelloni mukaan 22:04 viestin kirjoitin. Nukkumaanmenoaikani ei sulle mitenkään kuulu, mutta 22-23 menen nukkumaan. Riippuen mitä telkkarista tulee.

foorumin kello kusee ja kunnolla jos ei ole kirjautuneena sisään.  :-\ Joskus enemmän, joskus vähemmän.

Kun kirjauduin ulos, kello näyttää tälle viestille:

« Vastaus #303 : Tänään kello 12:20:38 »

ja lisäksi moottoripyöräjengit Bandidos ja Hell's Angels pitämään mopoilijoiden puolia, ja samalla v*ttuilemaan kytille.

REPS :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... ja lisäksi moottoripyöräjengit Bandidos ja Hell's Angels pitämään mopoilijoiden puolia, ja samalla v*ttuilemaan kytille.

Että tämmöstä... taidan ihan mielenkiinnon vuoksi mennä itsekin taas miittiin, sori nyt vaan.

Saat anteeksi, kun noin kauniisti pyysit, eipä siinä mitään. Otathan tosiaan tapaamisesta kuvia tänne forumille!

Kiva kuulla, että saatte sinne varttuneempaa väkeä - jos tosiaan asia on niin, että ette muuten oikein saa pidetyksi puolianne. Voisitte kuitenkin harkita, että tuntemattomien setien sijasta pyytäisitte äitejänne tulemaan tapaamiseen esiliinoiksi. Heillä epäilemättä on parempi tieto siitä, mikä koituu teille hyväksi ja kohtuudeksi. Kuten itsekin totesit, nämä moottoripyöräilyä(kin) harrastelevat sedät saattavat unohtaa lastenhoitajan roolinsa ja eksyä sanailemaan paikalle sattuvien viranomaisten kanssa. Olen myös kuullut että nämä kerholaiset eivät aina jaksa toisiinsakaan suhtautua asiaankuuluvalla lähimmäisenrakkaudella.

Harkitkaa toki myös ulkomaisten vierailijoiden kutsumista tapaamiseen! Enköpingin kirkkoherralla on tosimakee prätkäjengi nimeltään "Heavens Angels" :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tietenkin vi....leen kytille. ???

Ei kyllä kytät taida kauaa jaksaa kuunnella noita mopopoitsujen vittuiluja ;D Taitaa kyllä sekin uhoominen jäädä tälle foorumille....

Mutta menkää ihmeessä kokeilemaan kauan saatte vittuilla ennenkuin löydytte sieltä Mondeon takapenkiltä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä kytät taida kauaa jaksaa kuunnella noita mopopoitsujen vittuiluja ;D Taitaa kyllä sekin uhoominen jäädä tälle foorumille....

Poliisin kanssa kannattaa keskustella. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Harkitkaa toki myös ulkomaisten vierailijoiden kutsumista tapaamiseen! Enköpingin kirkkoherralla on tosimakee prätkäjengi nimeltään "Heavens Angels" :thmbup:

Pitää paikkansa,todellinen kansan pappi.

Tulee mieleen tamperelainen pappi nimeltään Kalmanlethto,Anders Grape on samaa ainesta. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään