Aarno Isomäki

nosta lippu salkoon!

10 viestiä aiheessa

Kiinnostaa: - Miksi tämä ilmailuvalokuvien osastolla? - Ja kysymyksesi liputuksen tarkoituksesta?... (Voipihan olla, että jotakin "inside"-juttua, jota tässä nyt meikäläinen ei tavoita...)  

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiinnostaa: - Miksi tämä ilmailuvalokuvien osastolla? - Ja kysymyksesi liputuksen tarkoituksesta?... (Voipihan olla, että jotakin "inside"-juttua, jota tässä nyt meikäläinen ei tavoita...) 

ilmailuvalokuviksihan täällä yleisesti kelpuutetaan kuvat ilma-aluksista tai niiden osista. siis ihan selkeesti tääkin on sitten ilmailuvalokuva!

ja tuo termi "liputus" on ihan vaan mun kieroutunutta huumorintajua. ei ihme, jos sitä ei kaikki ymmärrä...

ja kyse ei ole varjoliitimen riekaleista kelopuussa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Säähavaintopallokaan tuo ei ole :-\  Nehän on valkoisia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmeisesti kenellekään ei ole käynyt huonosti koska lippu on ylhäällä eikä puolitangossa. Näyttää ylimpiä oksia katkenneen rytäkässä. Oiskohan laskuvarjohyppääjä ollut asialla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervehdys!

Uskoisin laitteen olleen täällä meillä korjattavana.

Pallolennolla välillä tällaista tapahtuu ilman suurempaa dramatiikkaa. Tuossakin on tultu laskuun hakkuuaukealle ja sitten se yksittäinen puu on hyökännyt täysin viattoman kuoren kimppuun.

Kuinka Aarno osuit ottamaan kuvan?

Lämpimin palloterveisin

Olli L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka Aarno osuit ottamaan kuvan?

no, mulle soitettiin asiasta sillon, kun tilanne oli päällä. eräs kyläläinen ajeli paikan ohi ja ei ollut uskoa näkemäänsä. itse en silloin ehtinyt lähteä paikanpäälle, vaikka kotoani ei montaa kilometriä matkaa sinne ollutkaan. eilen ajelin siitä ohi ja huomasin kelossa roikkuvan kankaanpalasen...

tiedossa oli, ettei tuohon tosiaan sisältynyt mitään sen kummempaa dramatiikkaa. kuulemma omanpaikkakuntalaisia oli ollut kyydissäkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo ole Libyan lippu? Jospa Libyan pressa teki  visiitin tuonne korpeen? Kulkupelinä omien ilmavoimiensa MI-8 ja Aarno esittää seuraavaksi kuvia siitä...  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla