Guest Elias

Polttoaine äänestys

19 viestiä aiheessa

Eiköhän se saata biopolttoaineisiin päin kallistua, mutta tokkopa niitä kovin laajasti vielä 50v päästä käytetään. Mahdollisesti lantrataan biojatkeella fossiilisia polttoaineita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta kuulostaa selvemmältä jos kirjoitetaan erikseen. Polttoaine äänestys.

Kerosiiniin luotan tulevaisuuden polttoaineena.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta kuulostaa selvemmältä jos kirjoitetaan erikseen. Polttoaine äänestys.

Kyllä se vain on niin, että kaikki yhteen pötköön. Mutta se äidinkielestä tässä ketjussa ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin sähkön osuus lisääntyy...ruoalla lentäminen on arvelluttavaa ( ruualla ei saa leikkiä ! ).

Miten olisi alkoholi...vai onko sekin biopolttoaine...mitäs öljy sitten on...eikö sekin ole biotuote ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen silloin hiukka yli 100 ikäinen, en pysty tarkastamaan täältä miten kävi, näkö varmaan sen verran heikko jo silloin.

Veikkaan kuitenkin tuota lentopetrolia, ei se maailma niin äkkisten muutu, tuo Sandbergin vaihtoehto on toisaalta kyllä mielenkiintoinen. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eivätkö öljypohjaiset polttoaineet ole biopolttoaineita? :P Mun mielestä toi(kin) on täysin ajattelematta keksitty luokittelu..

No, saivartelu sikseen, en usko että mikään noista on 50 vuoden päästä enää käytössä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eivätkö öljypohjaiset polttoaineet ole biopolttoaineita? :P Mun mielestä toi(kin) on täysin ajattelematta keksitty luokittelu..

No, saivartelu sikseen, en usko että mikään noista on 50 vuoden päästä enää käytössä.

Tosiaankin jos tuolleen ajattelee, toisaalta telkkariakaan ei ollut kun synnyin, pitäiskö tuota petrooleumia sitten vaihtaa vaikka tuohon Sandbergin ehdotukseen, sitä nimittäin silloin on, toisaalta kyllä silloin vielä petroliakin vielä on, sano mun sanoneen.

Kyllä silloin ehkä dieselitkin on jo kehitetty käyttökelpoiseksi.Eiköhän samat vielä silloin tomi kun nytkin, Jaakon kans sitten katellaan tai Jaakko kertoo ja minä kuuntelen. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah

Tällä :thmbup:  ;D

HS

Polttoaine

Toimintaperiaate

Sitähän tässä on odoteltu, että lentokoneen moottori toimisi kävyillä.  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitähän tässä on odoteltu, että lentokoneen moottori toimisi kävyillä.  :-[

Joo,toimisihan se pienien muutoksien jälkeen. ;D

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah

Tällä :thmbup:  ;D

HS

Polttoaine

[ attachment removed / expired ]

Toimintaperiaate

[ attachment removed / expired ]

Joo,tällaiseen uskon.

Laitteen olen myös nähnyt mutta kun toi muisti.... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei nyt ihan hakkeella lennetä niin nyt löytyy myös leväperäisempi vaihtoehto Solazyme-nimiseltä firmalta joka pressitiedotteen mukaan täyttäisi kaikki ASTM D1655-standardin vaatimukset ilmailussa käytettävälle turbiinien menovedelle.

Lisää infoa täältä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään