Hanna Räihä

lennokkisimulaattori

9 viestiä aiheessa

Nyt saa suositella...

tarkoitus olis hankkia juuri tilattuun läppäriin sitten joku kiva lennokkisimulaattori, pääsisi itsekin vähän harrastamaan...

eli mikä on hyvä, toimiva, suhteellisen helppo aloittelijalle. Nyt on tarpeeksi katseltu sitä touhua, pitää itse päästä kokeilemaan... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Real Flight pelaa myös Vistassa. Varmaan joku G4.0 versio, uusin enivei. Siinä on hiano Pitts Python... ;D:thmbup: Ja koneet menee palasiksi kun ottaa kontaktia äiti maahan.... ;)

Otto

P.S. Ja sit ens vuonna oikeella lennokilla RC-Freestyleen... eiks niin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:D Jos mä nyt eka reenailen siihen simusicalsiin, katteellaan niitä oikeita lennokkeja sit joskus... täytyy treenata eka hyvin ennen ku alkaa hajoittamaan niitä.

Ja tehostetaan harjoittelua sit hetken päästä, että aina kun kiskoo koneen tonttiin, niin pistää femman kippaan. Veikkaisin että aika pian on varaa ihan oikeeseen lennokkiin... ja ehkä toiseenkin... :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Simuilussa on se hyvä puoli, että ainakin minun mielestäni oikea kone on yleensä helpompi lennättää. Koneen lentoradan hahmottaa oikeasti paljon helpommin samoin kiitoradan suunnan kun itse seisoo maassa eikä näkymä (yleensä) pyöri holtittomasti ilman referenssiä ilmansuuntiin.

Mulla on Reflex ja olen siihen ollut ainakin hyvin tyytyväinen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään