Kirjoitettu Elokuu 28, 2008 viisi paramotoristia kiersi toissailtana lappajärveä. jokunen kuvakin tuli otettua, vaikka valoa oli vähän urakka alussa [ attachment removed ] maisemaa lappajärven lounaisosista [ attachment removed ] [ attachment removed ] nää on jostain karvalan paikkeilta [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] tarvolanniemi [ attachment removed ] lappajärven kuntakeskusta [ attachment removed ] [ attachment removed ] ilmeisesti ihmisen muotoilema niemenkärki? [ attachment removed ] kirkko niemessä järven rannalla [ attachment removed ] sitten lähestytään kylpylähotelli kivitippua [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] maisemia järven itärannalta [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] vimpelin keskustasta [ attachment removed ] näillä paikkeilla bensa loppui ja moottoroitu varjoliito muuttui moottoroimattomaksi. pelto kutsui jälleen kerran kolme viidestä pääsi kuitenkin järven ympäri asti [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 28, 2008 Kiitokset taas kerran kuvista. Ne jotenkin viehättävät minua, vaikka olisivat otettu minulle vieraista paikoistakin. Kerrassaan hienoja. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 28, 2008 Tässä lisää ja koko lento tuolla www.paramotor.fi/260808.htm [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Elokuu 29, 2008 Ja minulla kuvat tuolla http://picasaweb.google.com/lintuperspektiivi/LappajRviVimpeli/photo#s5239844469540205922 T.T.T. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla