Klaus Wesa

ZEPPELIN LÄHDÖSSÄ LENNOLLE !!!!

11 viestiä aiheessa

Hah, tästähän on tullut paraskin hevosmiesten tietotoimisto! ;)

Mutta kiva kun kävitte Malmilla, Antin kanssa käväistiin myös siellä Nummelassa katsomassa tilanne ja toivottavasti tarjottiin monelle tulevalle pilotille hienoja kokemuksia kun kiskottiin OH-COX aidan viereen ja annettiin pikkumiesten istua ohjaamossa (ja välillä vähän isompienkin ;D)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta kiva kun kävitte Malmilla, Antin kanssa käväistiin myös siellä Nummelassa katsomassa tilanne ja toivottavasti tarjottiin monelle tulevalle pilotille hienoja kokemuksia kun kiskottiin OH-COX aidan viereen ja annettiin pikkumiesten istua ohjaamossa (ja välillä vähän isompienkin ;D)

//Tuomas

Mä ajattelinkin että onpas tutun näköstä porukkaa OH-COX:lla.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjoittamaan pystyy myös ilman Caps lockia..

Sorry !

Oli näet vähän kiire, kun lapsetkin piti hakea kotoa Puistolasta.

Ja asiaan:

Ilmalaiva teki 4 lentoa kaupungin yllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähetin tuosta kukonlaulun aikaan palautetta Hesariin ja STT:lle, tuo on nimittäin sanasta sanaan viimeviikkoinen juttu, joten itse ainakin epäilen että se on julkaistu vahingossa uudelleen.

Ainakaan Risto Jalava ei ole tiedottanut toimittajille sähköpostitse uudesta huollosta ja Vantaalle siirtymisestä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lähetin tuosta kukonlaulun aikaan palautetta Hesariin ja STT:lle, tuo on nimittäin sanasta sanaan viimeviikkoinen juttu, joten itse ainakin epäilen että se on julkaistu vahingossa uudelleen.

Itselleni vastaten olin aivan oikeassa, tälläisen viestin sain äsken HS:n toimituksesta:

Hei!

Tarkistussoitto Ilmailulaitokselle paljasti, että huomiosi on täysin oikea eli meillä on nielty sellaisenaan STT:n tekemä kämmi.

Suuri kiitos huomiostasi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

heh, katselin eilen illalla kahdentoista aikaan aivan samaa kun tuo julkaistiin. Olin juuri kirjoittamassa viestiä siitä tänne, kun jotenkin alkoi tuntua tutulta tuo teksti. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään