Kai Krause

rekisteröintiongelmaa photoshopissa

2 viestiä aiheessa

Ostinpa uuden tietokoneen ja kahdessa edellisessä on asennettuna photoshop cs2. Ymmärtääkseni sen voi asentaa kahteen koneeseen kerrallaan ja uutukaiseen asentaessani se pyytää joka käynnistyksen yhteydessä rekisteröimään cs2:n. Loppuuko moinen rekisteröintirumba, jos poistan cs2: vanhimmasta koneestani? Ongelma vaan on se, että rekisteröin sen aikanaan puhelimitse siihen, koska mulla ei silloin ollut kotona nettiyhteyttä eikä vanha kone ole koskaan myöhemminkään ollut nettiin kytkettynä. Miten sen voi poistaa siitä ilman nettiyhteyttä olevasta vanhasta koneesta siten, että adobe uskoo, että mulla on cs2 käytössä vain sallitusti(?) kahdessa koneessa ja onko moinen poisto ylipäätään tarpeen rekisteröintiongelman ratkaisemiseksi. Vai johtuuko ongelma kenties jostain aivan muusta syystä?

Kai

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omaa kokemusta asiasta sen verran, että vuosi sitten kun hommasin uuden koneen ja asensin Adoben paketin (mulla siis Creative Suite CS2) onnistui rekisteröinti normaalisti vaikka paketti oli vielä asennettuna kahteen muuhun koneeseen. Poistin ohjelmat yhdestä koneesta seuraavana päivänä kun vanhin niistä meni vanhempien käyttöön eikä siis ongelmia ole ollut. Netin kautta olen ne aina rekisteröinyt.

-Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään