Hanna Räihä

Realflight G3

16 viestiä aiheessa

täällä kun on jos jonkinlaisia einsteinejä, niin auttakaas nyt naista hädässä...

Eikö tää Realflight oikeesti toimi Vistassa vai missä vika? Ohjain ei kyllä ole alkuperäinen vaan Clas Ohllsonin halpamalli, e-sky, jota en myöskään saanut toimimaan tässä )(/"/%&¤=#")()(&¤ Vistassa...? HEEELP????

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

täällä kun on jos jonkinlaisia einsteinejä, niin auttakaas nyt naista hädässä...

Eikö tää Realflight oikeesti toimi Vistassa vai missä vika? Ohjain ei kyllä ole alkuperäinen vaan Clas Ohllsonin halpamalli, e-sky, jota en myöskään saanut toimimaan tässä )(/"/%&¤=#")()(&¤ Vistassa...? HEEELP????

Osta mäkki...

Eikun, pitäsikö tuon G3:n toimiakaan ilman alkuperäistä ohjainta?

Itsellä e-sky ohjain toimii ilman kikkailuja Vistassa, kuten myös G3 toimii ihan hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ostaisin mäkin jos olis enemmän paalua, se on varmaa, mutta katsotaan, kaipa se tästä selviää tämäkin probleema. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se suurin vika on ite vista ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

no kai mä sen tiedän, mutta joku vois jeesiä kiertämään nää pikku robleemat... ai että kun korpeaa tää juttu.... :D

RealFlightin pitäis toimia Vistassa, mutta ei toimi ilman alkuperäistä radiota / liityntäpalikkaa.

E-Sky / FMS pitäisi saada noilla ohjeilla toimimaan jotka oli tuossa mun viestissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

RealFlightin pitäis toimia Vistassa, mutta ei toimi ilman alkuperäistä radiota / liityntäpalikkaa.

Isot pojat on kertoneet että toimii se ilman alkuperäisiäkin palikoita.

Mutta se lienee sitten sitä jotain varettamista vai mitä se oli (=tarttee dongle emulaattorin, kuulemma).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

jätkät hei, puhutaaks suomea :D

eikun vieläkin tahkoan tän kanssa... koitin tuota FMSää tuon linkin ohjeen mukaan, ei pura tuota zippiä ja jos hakee tuon dll:n muualta, niin ettei oo pakattu, ei anna tallentaa sitä suonne system32 kansioon VAIKKA mulla on järjestelmänvalvojaoikeudet...

Että mä vihaan tätä vistaa :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

whooooo, mä sain sen tiedoston sinne, vanhanliiton tavalla laahaamalla muualta (joo, ymmärrän tietokoneista suurin piirtein saman kuin sika sateliitista), joten FMS toimii nyt,.

Nyt kun vielä pienillä avuilla tuo G3 sais toimimaan, mutta tuolla siihen asti :D

KIITOS!!!!!

öh, korjataan sen verran että saan sen jo auki ilman herjaamista mutta nyt ei toi lähetin pelitä... ei ohjaa ei, kalibrointi onnistui mutta siihen jäi... Hmm....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

öh, korjataan sen verran että saan sen jo auki ilman herjaamista mutta nyt ei toi lähetin pelitä... ei ohjaa ei, kalibrointi onnistui mutta siihen jäi... Hmm....

Eikös toi lähetin ole ihan vain USB-joystick? (muistelisin näin) joten se varmaan kalibroidaan windowsin joystick-asetuksista?

En tunne Vistaa, niin ei osaa sen enempää auttaa, että millainen juttu toi on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

siis sen sai kalibroitua tuolla ohjelmalla (fms) mutta sitten kun sain ohjelman käynnistettyä ja koneen starttiin ei tapahdu enää mitään... näppiksellä voi ohjata mutta se on taas IHAN oma lukunsa joten... PLÄÄÄÄH!

http://kotisivukone.fi/files/leluja.palvelee.fi/simulaattori/simulaattori.jpg siis tämä lähetin ja ohjelma. tökkii..

G3sen toimivuudesta tuolla ohjaimella... mä alan jo luovuttaa. onneks on luvassa lainalähetin parin viikon päästä mutta kun ei malttais odottaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Villistä niin tiedä, mutta pulssi kävi kyllä välillä melko korkealla samoin kuin verenpaineet ennen kuin homma toimi :D  Mutta nyt on  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osta mäkki...

Eikun, pitäsikö tuon G3:n toimiakaan ilman alkuperäistä ohjainta?

Itsellä e-sky ohjain toimii ilman kikkailuja Vistassa, kuten myös G3 toimii ihan hyvin.

Eipä taida Ompussa toimia. Valitettavasti :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään