Jani Salo

Battlefield Vietnam karttojen lisääminen ?

5 viestiä aiheessa

moi

Minnekkä ne uudet kenttä kartat asennetaan Battlefield Vietnamissa ? Tuleeko ne sinne

Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels - hakemistoon vaiko

Battlefield Vietnam\Archives\BfVietnam\levels - hakemistoon ?

Olen yrittänyt muutamia installoida mutta mikään niistä ei ole näkynyt Single Player Instant Battle kartta valikossa :'( kaikki .RFA tiedostot olen noihin hakemistoihin laittanut.

Apua kaivataan

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onko siinä readme:tä, tai onko vaihtoehtoisesti kenttä käytettävissä vaan tietyissä pelimoodeissa?...

suurimmassa osassa karttoja ei ollut mitään readme tiedostoja. Imutin ne http://bfv.filefront.com/files/Battlefield_Vietnam/ sivuilta. Niissä joissa oli readme ei sanottu minne ne pitää installoida. Myöskin installerilla installoidut kartat eivät näkyneet valikossa :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Ainakin minulla asennettu tuonne:

...\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels

-Ari

moi

Olen tuonne siirtänyt manuaalisesti ne .rfa tiedostot kuten HamBurgerHill.rfa, Ia_Drang.rfa, Ins_Fort_Wars.rfa, Mekong_River_Wet_Season.rfa, Primordial_Swamp.rfa etc. mutta vain tuo Ins_Fort_Wars.rfa oli ainoa joka siinä listassa näkyi

Missähän on vika ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

latasin tuolta sinun mainitsemalta sivulta tuon HamBurgerHill.rfa tiedoston ja asensin sen tuonne Levels kansioon. Tämän jälkeen ei edes BF Vietnam peli toiminut!? ???

Onko sinulla kaikki viraliset päivitykset asennettuna?

Itse haen kaikki päivitykset http://www.fileshack.com/. Niiden mukana tulee ainakin readme-tiedosto.

-Ari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään