Kirjoitettu Syyskuu 20, 2008 Heippa. Zürich taas täällää. [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Zürich Airport ja Zürich- Oerlikon [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Restaurant Runway 34 + ilyushin 14 sisällä. [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Työmaa [ attachment removed ] Provisoorinen silta Terminali B:hin.tuleva remonteihin. [ attachment removed ] Uusi tuleva Bussiterminali Terminal B [ attachment removed ] B.767-400! [ attachment removed ] [ attachment removed ] Vielä matkalla Alitalia. [ attachment removed ] Kuu [ attachment removed ] [ attachment removed ] Paloasema ja Unique [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Sää oli ihan hieno 8) Terveiset Chris Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2008 Nättiä keliä siellä kun täällä ropsii vettä. Mukavaa settiä. 8) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2008 Just, onneksi ei tänä viikonloppuna sitten tullut lopulta lähdettyä tuonne. Aivan liian hyvät kelit olisi olleet... Vai mitä on mieltä Ilkka? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2008 Tehään diili Chris, muuta sä tänne mun puolesta nauttimaan tästä sateisesta kelistä, niin mä voin tulla sinne Zürichiin nauttimaan tosta poudasta.? Alex Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2008 Perille näköjään pääsi Welcome Air Zürichiin.. Lähti tänä aamuna Porista sinne päin, kuva eiliseltä: http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,38532.msg954268.html#msg954268 Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 20, 2008 Tehään diili Chris, muuta sä tänne mun puolesta nauttimaan tästä sateisesta kelistä, niin mä voin tulla sinne Zürichiin nauttimaan tosta poudasta.? Alex No hei Alex. Sä voit myös niin tulla tänne,ei mie tarvitse tulla suomeen,kun siellä sataa.......... 8) Tervetuloa Zürichiin/Sveitsiin 8) Chris Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 21, 2008 Just, onneksi ei tänä viikonloppuna sitten tullut lopulta lähdettyä tuonne. Aivan liian hyvät kelit olisi olleet... Vai mitä on mieltä Ilkka? Älä muuta viserrä! Onneksi ei tullut lähdettyä. Noh, ehtiihän sinne vielä, vai mitä Mikko? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 21, 2008 Hei Ilkka. Terassi B mene 26.10.2008 kiini,remontin takia. Kevällä 2011 vasta aukee terassi B taas :'( Terveiset Zürichistä. Chris Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 1, 2008 No hei Alex. Sä voit myös niin tulla tänne,ei mie tarvitse tulla suomeen,kun siellä sataa.......... 8) Tervetuloa Zürichiin/Sveitsiin 8) Chris Ilomielin kuhan saan liput ilmaseks.. 8) Alex Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla