Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Normipäivä [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Hieno kuva Matti, nuo Henrin kuvat ehkä vähän haaleita mut, muuten hyviä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Joo kerrankin kerkesin kentänlaidalle pariinkin otteeseen. Mutta missä on Sabenan bussi?! ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Mutta missä on Sabenan bussi?! ??? Sabenan bussi?? ??? Tarkoitat varmaan Brussels airlinesia Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Aivan, normi päivä, mutta upea sellainen sään osalta ja syksyn värit hohtaa... Minulle tarttui mukaan: SE-ISE Saab 340 Golden Air [ attachment removed ] D-ABDF Airbus A320 Air Berlin [ attachment removed ] OH-WIA Cessna Sovereign Jetflight hienolla tutkaperäsimellä varustettuna... ja pilven harmaana... [ attachment removed ] ja vielä Ilmavoimat LJ-1 Learjet suunnitelmaa tekemässä [ attachment removed ] Liikkeellä oli joitakin "muitakin" kentän ympäristössä.... [ attachment removed ] Jarmo J Edit -> korjattu SE-ISE ja OH-WIA konetyyppi - kiitos Harri - "kotkansilmä" palkinto voitettu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Minulle tarttui mukaan: SE-SEI Saab 340 Golden Air Taisi olla kuitenkin SE-ISE... Ei mikään normipäivä: Smartlynx (LatCharter) A320 YL-LCC. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 ... OH-WIA Falcon Jetflight hienolla tutkaperäsimellä varustettuna... ja pilven harmaana... ... Miun silmääni näyttää Sessnalta, ei kerkeä kaikenmaailman rekistereitä kaivelemaan, joten veikkaan 560XL? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Miun silmääni näyttää Sessnalta, ei kerkeä kaikenmaailman rekistereitä kaivelemaan, joten veikkaan 560XL? Ei vaan Cessna 680 Citation Sovereign. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Onkos Falkkoni jo lähteny? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Pikavisiitti kentän reunalla.. Komea ilta-aurinko, ei voi muuta sanoa -Vesku oh-leo [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 oh-leo [ attachment removed ] Oh Leo, why are you smiling? Taitaa olla tulossa Kuopiosta. Täälläkin oli hyvä valo [ attachment removed ] Tämän voi Kuopion kunnossapidon kaverit ottaa myös hienovaraisena vihjeenä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 25, 2008 Oh Leo, why are you smiling? On muuten stnan ovela kuva!! Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Latcharteria tarkoitin Sabenalla. Pahoitteluni. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Liikkeellä oli joitakin "muitakin" kentän ympäristössä.... Oliko siinä joku työmaasta johtuva este? Normaalia tuo ei ole.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Taisi olla kuitenkin SE-ISE... Ei mikään normipäivä: Smartlynx (LatCharter) A320 YL-LCC. Kas, YL-LCC on saanut tuollaisen paintin ja uuden nimen kylkeensä. Kevättalvella se kävi Pirkkalassa vanhassa sinivalkoisessa maalissa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Tuo LJ-1 Meni aivan minun yläpuolelta kun olin tulossa koulusta. Ihmettelin mikä mahtoi olla, mutta nyt se selvisi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Kommentoida saa, ja tuleekin jos on jotain sanottavaa Moikka! Mageet kuvat, mutta ne rekkarit olisi kiva pistää näkyviin... --Tuomas-- Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Itsekin tuli kyseisenä päivänä käytyä kentällä. Itse olin liikenteessä digivideokameralla, kun sillä itse tykkään enemmän kuvailla. Tuotokseni (ei mikään hääppöinen) löytyy seuraavan linkin takaa: En halunnut avata uutta aihetta ja kai tämäkin nyt tänne ilmailuvalokuvat -osioon sopii. Miksi ei ole ilmailuvideot erikseen? -Oliver Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 [ attachment removed ] Taitaa olla 15 sek. myöhemmin sama kone ( Smartlynx A320 YL-LCC ), josta on startissa tuo edellä ollut Harri Koskisen kuva Tämä on eka viesti minulta tällä foorumilla Olisi noita muutama kuva lisää ja sen lisäksi joitakin oikein wanhojakin omia mv-kuvia, mutta laitellaan joskus sitten myöhemmin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Oliko siinä joku työmaasta johtuva este? Normaalia tuo ei ole.. Oikeaan suuntaan päättelit Mikko, Ferkussoni veti letkaa - harvoin siellä vissiin noin tukkoista Jarmo J Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Oikeaan suuntaan päättelit Mikko, Ferkussoni veti letkaa - harvoin siellä vissiin noin tukkoista Tietysti jos kehällä olisi totaalinen jumi itään, niin joku noheva vois kiertää Tuusulan suuntaan kentän pohjois puolelta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 26, 2008 Ei vaan Cessna 680 Citation Sovereign. Tosiaan joo, 560:ssä on tuo steipölaisori peräsimen yläpäässä eikä tuossa keskellä Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Syyskuu 28, 2008 Ei mikään normipäivä Jepjep tomppa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla