Guest ToniH22

Ongelmia IE7&8 asennuksessa?

11 viestiä aiheessa

Moi, tuossa on ilkeä ja sitkeä ongelma tällä hetkellä koneella, kun kuulun noihin IE:n vakio käyttäjiin, niin haluaisin saada uudemman version asennettua koneelle. Ongelmani on vaan että kumpikaan ei asennu koneelle ollenkaan.

Tässä on eilinen ja tämä päivä pähkäilty tätä ja on netistä microsoftin sivujen ja muiden sivustojen kautta etsitty uudelleen asennuksia ja korjauksiin liittyviä ohjeita, ei ole tuloksia tuottanut nämä ohjeet. Aina vaan ilmoittaa tälläistä ongelmaa...IE8 asennuksessa huomaan että se asennus loppuu siihen kohtaan kun alkaa kielipaketteja asentamaan.

[ attachment removed ]

PS: uudelleen olen monet kerrat myös ladannut molemmille installerit eli IE7&8

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et maininnut mika kayttis,XP vai Vista ja bittisyys.Minulla ei tuottanut vaikeuksia XP:hen ja Vista 64 bittiseen IE8 beta2:sen asennus.KUmpaankaan ei saa suomenkielista IE8 betaa 64-bittisena,mutta beta on tehty niin ,etta englanninkielinen 64-bitt. asentuu suomalaiseen kayttikseen.Onko sinulla kone kellotettu,voipi tehda bittivirheita asennuksessa.Kielii myos ,etta kellotus ei toimi kunnolla.Kellotettunakaan ei saa tehda muistivirheita.Minulla IE8 beta on toiminut oikein hyvin.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Et maininnut mika kayttis,XP vai Vista ja bittisyys.Minulla ei tuottanut vaikeuksia XP:hen ja Vista 64 bittiseen IE8 beta2:sen asennus.KUmpaankaan ei saa suomenkielista IE8 betaa 64-bittisena,mutta beta on tehty niin ,etta englanninkielinen 64-bitt. asentuu suomalaiseen kayttikseen.Onko sinulla kone kellotettu,voipi tehda bittivirheita asennuksessa.Kielii myos ,etta kellotus ei toimi kunnolla.Kellotettunakaan ei saa tehda muistivirheita.Minulla IE8 beta on toiminut oikein hyvin.

Vexi

Windows XP ja 32bit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei ole kellotettu,niin se ei ole vikapää.Sinulla näkyy olevan 32-bittisessä XP:ssä 4gigaa muistia.Joillakin emoilla tulee vaikeuksia neljän gigan kanssa,laita asennuksen ajaksi vain kaksi gigaa.Omasta kokemuksesta tiedän ,että 32-bittinen Windows,4gigaa muistia ja jokin emomerkki saattaa olla sopimaton yhdistelmä.Jos käyttisasennus on vanha ja vaivanen,niin sekin voi olla syypää.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noh, tuossa asensin XP:n viime keskiviikkona uusiks. Tuosta neljästä gigasta olen luopumassa, koska päivitys remontti pukkaa alkamaan parinviikon päästä koneessa. Sillon tulee vaihtumaan emo, muistit, poweri ja koppa. Tarkotus olisi vain ottaa tuollaiset 3gt nopeampaa muistia koneeseen käyttöön sitten. Mutta kiitos vinkeistä, eiköhän sitä sillä uudella asennuksella ongelmat ratkea.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pah. Itselläkin sama ongelma. Winxp, 32 bit, 1 giga muistia. Uudelleen asensin XP:n, jonka jälkeen kun yritti asentaa IE7, tuli samalla lailla kun tonille. Sama tapahtui myös IE8 asennuksessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama mullakin johon juuri olen saanut Esa Lehtismäeltä korjausohjevaihtoehtoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama mullakin johon juuri olen saanut Esa Lehtismäeltä korjausohjevaihtoehtoja.

Mulla oli korjausvaihtoehtona itselläni XP:n uudelleen asennus puhtaalle alustalle, joten nyt toimii mulla IE8 betakin loistavasti :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Microsoftilta sain uudet ohjeet ja nyt omalla koneellani ainakin IE7 asennus onnistui ilman käyttöjärjestelmän uudelleen asennusta.

Suorita kaikki alla olevat toimenpiteet Windowsin käyttäjätilillä, jolla on järjestelmänvalvojan oikeudet

- Mene Käynnistä-valikkoon -> Kaikki ohjelmat -> Apuohjelmat -> Järjestelmätyökalut -> Järjestelmän palauttaminen

- Laita valinta kohtaan Luo palautuspiste ja paina Seuraava

- Anna palautuspisteelle haluamasi kuvaus, paina Luo ja lopuksi Sulje

- Mene Käynnistä-valikkoon, valitse Suorita..., kirjoita Avaa -kenttään regedit ja paina OK

- Rekisterieditorissa valitse Oma tietokone ja paina Tiedosto -> Vie…

- Anna tiedostolle haluamasi nimi ja paina Tallenna

- Sulje Rekisterieditori

- Mene Käynnistä-valikkoon, valitse Suorita..., kirjoita Avaa -kenttään firewall.cpl ja paina OK

- Laita valinta kohtaan ”Käytössä (suositellaan)” ja paina OK

- Mene Käynnistä-valikkoon, valitse Suorita..., kirjoita Avaa -kenttään msconfig ja paina OK

- Siirry välilehdelle Käynnistys ja paina nappia Poista kaikki käytöstä, jolloin jokaisen rivin kohdalta häviää valinnat

- Siirry välilehdelle Palvelut, laita valinta kohtaan Piilota kaikki Microsoftin palvelut ja paina tämän jälkeen nappia Poista kaikki käytöstä

- Lisää valinta selvästi hiireen liittyviin riveihin (näitä ei välttämättä ole)

- Paina OK ja Käynnistä uudelleen

- Tietokoneen käynnistyttyä uudelleen, myös Järjestelmän kokoonpanosovellus aukeaa, paina OK

- Yleiset –välilehdellä laita valinta kohtaan Normaali käynnistys – lataa kaikki laiteohjaimet ja palvelut, paina OK ja Älä käynnistä uudelleen

- Lataa ja asenna SubInACL alla olevasta linkistä (asenna ohjelma asennusohjelman tarjoamaan oletussijaintiin):

http://www.microsoft..com/downloads/details.aspx?FamilyID=e8ba3e56-d8fe-4a91-93cf-ed6985e3927b&displaylang=en

- Mene Käynnistä-valikkoon -> Kaikki ohjelmat -> Apuohjelmat -> Muistio

- Kopioi alla olevat rivit Muistioon ja tallenna tiedosto nimellä resetointi.cmd (valitse tallennusmuodoksi Kaikki tiedostot):

cd /d "%ProgramFiles%\Windows Resource Kits\Tools"

subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=j„rjestelm„nvalvojat=o

subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=j„rjestelm„nvalvojat=f /grant=system=f

subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=j„rjestelm„nvalvojat=o

subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=j„rjestelm„nvalvojat=f /grant=system=f

subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=j„rjestelm„nvalvojat=o

subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=j„rjestelm„nvalvojat=f /grant=system=f

subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=j„rjestelm„nvalvojat=f /grant=system=f

subinacl /subdirectories %windir%*.* /grant=j„rjestelm„nvalvojat=f /grant=system=f

- Suorita tiedosto resetointi.cmd tuplaklikkaamalla sitä (suorittaminen voi kestää)

- Lataa ja asenna IE7 alla olevasta linkistä

http://www.microsoft..com/downloads/details.aspx?displaylang=fi&FamilyID=9ae91ebe-3385-447c-8a30-081805b2f90b

- Käynnistä tietokone uudelleen onnistuneen tai epäonnistuneen Internet Explorer 7 asennuksen jälkeen

- Koneen käynnistyttyä uudelleen poista tarvittaessa Windowsin palomuuri käytöstä konfliktien välttämiseksi (vain siinä tapauksessa jos sinulla on jokin kolmannen osapuolen palomuuriohjelmisto asennettuna), ohjeet ylempänä

Muista varmistaa, että vastausviestin aihekentässä on tuotetukitapauksen numero , jotta se tulee suoraan perille minulle.

Ystävällisin terveisin,

Jukka

Support Engineer

Microsoft Personal Support

microsoft.support@exlnt.se

Tel:  +358 (0)9 525 502 500

Fax:   +46 (0)911 251 772

Online Support at: http://www.microsoft.com/finland

Security Updates at: www.microsoft.com/protect

Jos haluatte antaa palautetta työstäni, voitte antaa sen minulle tai esimiehelleni Veikko Horstialle sähköpostiosoitteeseen v-44veih@mssupport.microsoft.com tai puhelinnumeroon +46 911 250 601.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noi linkit ei toimi, mutta taisin itse löytää ton tiedoston iha vaa laittamalla ton subinacl nimen googleen. Toivottavasti toimii!  :thmbup: teen juuri noita vaiheita.

Nyt asennettu, noilla ohjeilla toimi! kiitti  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä ohjetta pitäs melkein levittää täällä, kun tuota ongelmaakin on ollut useammalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään