Kirjoitettu Lokakuu 1, 2008 HN-431:n ja HN-424:n ilvekset ja "koirat" ovat saaneet seuraa, kun HN-421:n sivuvakaajaan on ilmestynyt HävLLv 21:n sääksi. [ attachment removed ] [ attachment removed ] Onkohan 411:een tullut/tulossa "sonni"? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 1, 2008 Oot sitten Mikko saanut oman nimikko-hornetin. Kylläpäs ilmavoimissa ollaan hövelillä päällä -Juha Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 1, 2008 Jep, huomasin Lusissa sääksen, kävivät siis Pirkkalasta "kuokkimassa" [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 1, 2008 Jep, huomasin Lusissa sääksen, kävivät siis Pirkkalasta "kuokkimassa" Kyllä kuokkahommat tehtiin Rissalasta käsin Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 2, 2008 Noi koneet kiertää eri lennostoissa huoltosyklin mukana. Tiettyjä koneita ei ole korvamerkitty lennostoille. HN-421 ja HN-431 sattuu vaan olemaan Hävittäjälentolaivueiden 21 ja 31 "nimikkokoneita". Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 2, 2008 Noi koneet kiertää eri lennostoissa huoltosyklin mukana. Tiettyjä koneita ei ole korvamerkitty lennostoille. HN-421 ja HN-431 sattuu vaan olemaan Hävittäjälentolaivueiden 21 ja 31 "nimikkokoneita". En nyt ole varma, kenelle tuo oli suunnattu, mutta... Joo, ei varmaan ole silleen "korvamerkitty", mutta sen verran on tullut kenttien laidoilla noita kuvattua ja seurattua, että kyllä monet koneet selkeästi palaavat aina "kotiin". Isojen huoltojen ajaksi voi tilalle tulla muualta kone (mikäli omat ei riitä?), mutta aika usein se "karkulainen" palaa sitten aikanaan omalle tontilleen. Ja sitten noiden 421:n, 431:n (sekä Rissalan 424:n, sekä mahdollisesti myös Roviskon 411:n) lisäksi tietyt muutkin yksilöt näyttävät kyllä olleen ihan pysyvästi johonkin tiettyyn paikkaan sijoitettuja... Ja 421 on tosiaan toiminut tämän viikon Rissalasta käsin, mutta Pirkkalan marttojen ohjastamana. Harjoitus kun tukeutuu Karjalan lennostoon... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 2, 2008 Joo, eiköhän ne pyri siirtämään nuo nimikkokoneet "omilleen" aina mahdollisuuksien mukaan. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 2, 2008 Oot sitten Mikko saanut oman nimikko-hornetin. Kylläpäs ilmavoimissa ollaan hövelillä päällä Maksettu mainos. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 2, 2008 Joo, eiköhän ne pyri siirtämään nuo nimikkokoneet "omilleen" aina mahdollisuuksien mukaan. Selvennyksenä sen verran, että puhuin muistakin yksilöistä, kuin noista nimikkokoneista Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 2, 2008 Tuli muuten mieleen, että tuossa 421:ssähän on siipien alla kahdet ripustuspisteet. Ensimmäinen kerta, kun moisen huomaan, ainakaan tietoisesti. Jokohan kohta nähtäisiin ensimmäinen 10:n AMRAAMin lastaus? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2009 Nostetaanpa ylös, kun sopii aihepiiriin. HN:t 440 ja 450 olivat molemmat saaneet RIAT:iin sääkset nokkaan. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Heinäkuu 23, 2009 Mietinkin siellä paikan päällä, että mikäs linnun kuva siinä nokalla istuu. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla