Kirjoitettu Lokakuu 2, 2008 Mikä mahtaa olla vikana koneessani, kun näppis tuntuu tahmaavan. Osa kirjaimista jää kirjautumatta. Samon (=Samoin) ir (=hiiri) tahmaa lähes koko ajan. Olen vaihtanut paristot sekä hiireen, että näppikseen. Langattoman näppiksen ja hiiren vastaanotin on lähellä. Käyttiksenä Win Visva ja selaimena Firefox (uusin versio). Tosin IE Explorerillakin tuntuu tahmaavan. (korjaukset kirjoitukseen on tehty jälkeen päin, kun näppis tahmasi kesken kirjoituksen.) Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2008 Mikä mahtaa olla vikana koneessani, kun näppis tuntuu tahmaavan. Osa kirjaimista jää kirjautumatta. Samon (=Samoin) ir (=hiiri) tahmaa lähes koko ajan. Olen vaihtanut paristot sekä hiireen, että näppikseen. Langattoman näppiksen ja hiiren vastaanotin on lähellä. Käyttiksenä Win Visva ja selaimena Firefox (uusin versio). Tosin IE Explorerillakin tuntuu tahmaavan. (korjaukset kirjoitukseen on tehty jälkeen päin, kun näppis tahmasi kesken kirjoituksen.) Mulla ainkin tollaista aiheutti uusimman firefoxin käyttö, jostain syystä se varasi prosessorin käytöstä itselleen 90%. Joka aiheutti sen että kone tahmasi, myös firefoxin käyttö tahmasi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2008 Mulla ainkin tollaista aiheutti uusimman firefoxin käyttö, jostain syystä se varasi prosessorin käytöstä itselleen 90%. Joka aiheutti sen että kone tahmasi, myös firefoxin käyttö tahmasi. Ihan vastaavanlaisia oireita Firefox 3 aiheutti myös täällä. Vaihtui aika äkkiä takaisin 2.xxx. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2008 Joo, sitä itsekin olen tässä epäillyt. Mistäköhän tuon kakkosen vielä saisi ? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 6, 2008 Joo, sitä itsekin olen tässä epäillyt. Mistäköhän tuon kakkosen vielä saisi ? tuolta Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 13, 2008 tuolta Miten selauspainikkeet saa tuohon 2.0 -versioon? Siis edellinen ja seuraava sivu? T: Mika Edit: Asia kunnossa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla