Marco Tammes

Riittáákó vanhempi TH2Go ?

4 viestiä aiheessa

B777 simuun mittaristoja hoitelemaan TH2Go, hoitas kolmea lituskanáyttóá, joissa siis vain mittaristot, ei maisemia.

Tuli vaan mieleen, et riittáiskóhán joku vanhempi analoginen Matroxin ohjain.Niitá kun nákys olevan edullisesti káytettyná, Ei tarviis sijoittaa turhaan suurta summaa rahaa, jos saman asian hoitais vanhempikin versio.

Noitten mittaristojenhan ei pitás vaatia niin paljon tehoja.

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Tuohon tarkoitukseen riittää hyvin analoginen malli.  :thmbup:

Digitaalisen edut tulee lähennä silloin esille jos käytät kolmea näyttöä maiseman muodostamisessa, koska siinä on ns. bezel management, joka siirtää laitamonitorien kuvia sen verran ettei maisema näy näyttöjen reunojen kohdalla "tuplana". Ja tietysti digitaalisessa on DVI liitännät ja analogisessa vain VGA. Analogisen firmwarea ei myöskään pysty päivittämään netin kautta itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve,

Tuohon tarkoitukseen riittää hyvin analoginen malli.  :thmbup:

Digitaalisen edut tulee lähennä silloin esille jos käytät kolmea näyttöä maiseman muodostamisessa, koska siinä on ns. bezel management, joka siirtää laitamonitorien kuvia sen verran ettei maisema näy näyttöjen reunojen kohdalla "tuplana". Ja tietysti digitaalisessa on DVI liitännät ja analogisessa vain VGA. Analogisen firmwarea ei myöskään pysty päivittämään netin kautta itse.

Moi,

Kiitos paljon vastauksesta :thmbup:

Kun ei ole vielá hommattuna náyttójá, niin onko noissa littananáytóissá VGA liitántáá vai voiko/pitáákó káyttáá VGA>DVI adapteria, jos káyttáá analogista matroxia?

Jossain oli myós juttua, et noi Matroxit ei toimis kuin geforsien kanssa? mulla olis tiedossa huokea club 3d radeon 512Mt, turha ostos jos ei sit toimikkaan.

Marco

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi,

Kiitos paljon vastauksesta :thmbup:

Kun ei ole vielá hommattuna náyttójá, niin onko noissa littananáytóissá VGA liitántáá vai voiko/pitáákó káyttáá VGA>DVI adapteria, jos káyttáá analogista matroxia?

Jossain oli myós juttua, et noi Matroxit ei toimis kuin geforsien kanssa? mulla olis tiedossa huokea club 3d radeon 512Mt, turha ostos jos ei sit toimikkaan.

Marco

Moi,

Tosta Nvidia vs ATI toimivuudesta ei ole tietoa. Itsellä on Geforce 8800GTS ja ainakin toimii sen kanssa hyvin.

VGA>DVI adapterit toimii kyllä ihan hyvin, eli ei sen puoleen väliä mikä liitäntä näytössä on kunhan löytyy adapteri siihen väliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään