Guest Tape

Johan Annatuki Ainen

237 viestiä aiheessa

Pitäisiköhän Flighforumin tuotevalvonnan poistaa tää keskustelu kokonaan täältä näkyviltä

Entäs, kun minä en ole ikinä kirjoittanut osoitepalkille flightforum.fi vaan fsnordic.net jo viimeiset 8 vuotta. Niin mitenkäs minun tapauksessani sitten toimitaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa ihmeteltiin porukalla että miksi ihmeessä joillakin on niin valtava tarve saada ilmoittaa miten paljon he vihaavat ihmistä jota eivät edes tunne..  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos minä olisin kyseinen henkilö, pitäisin täällä käytyä keskustelua kyllä pahemman luokan kiusaamisena. Eikös tästä vasta jaeltu raastuvassakin tuomioita tämän pääministerin entisen heilan osalta?

Maailmassa on ihmisiä, joista minäkään en erityisemmin pidä. Pidän asian kuitenkin omana tietonani. Vasta sitten, jos joku kyseisistä henkilöistä alkaisi julkisesti puhua paskaa, annan kyllä mielipiteeni (siitä puheesta) kuulua. Kukaanhan meistä ei syntyessään voi valita esimerkiksi ulkonäköään. Sitä on siis kenenkään aivan turha kritisoida.

Pekka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vasta sitten, jos joku kyseisistä henkilöistä alkaisi julkisesti puhua paskaa, annan kyllä mielipiteeni (siitä puheesta) kuulua.

Mitäs muuta tämä kyseinen henkilö tekee kuin puhuu julkista paskaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs muuta tämä kyseinen henkilö tekee kuin puhuu julkista paskaa?

Puuttukaa sitten niihin eikä henkilökohtaisiin ominaisuuksiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta jos henkilö tuo itsensä esille julkisuudessa tuolla tavalla itse agressiivisesti ja tietoisesti tyrkyttämällä, niin eikö silloin pitäisi kestää julkisuuden kirot? Hänen julkinen minänsä kyllä on tehnyt itsestään täysin pellen. Yksityisestä puolesta en voi sanoa kun en tunne ko. henkilöä. Show must go on!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta jos henkilö tuo itsensä esille julkisuudessa tuolla tavalla itse agressiivisesti ja tietoisesti tyrkyttämällä, niin eikö silloin pitäisi kestää julkisuuden kirot?

Jep, kuten on tapana sanoa, notta jos pelin alottaa niin on syytä kestää se myös loppuun, right? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos minä olisin kyseinen henkilö, pitäisin täällä käytyä keskustelua kyllä pahemman luokan kiusaamisena. Eikös tästä vasta jaeltu raastuvassakin tuomioita tämän pääministerin entisen heilan osalta?

Maailmassa on ihmisiä, joista minäkään en erityisemmin pidä. Pidän asian kuitenkin omana tietonani. Vasta sitten, jos joku kyseisistä henkilöistä alkaisi julkisesti puhua paskaa, annan kyllä mielipiteeni (siitä puheesta) kuulua. Kukaanhan meistä ei syntyessään voi valita esimerkiksi ulkonäköään. Sitä on siis kenenkään aivan turha kritisoida.

Pekka

Kyllähän se Pekka on nyt niin että en voi muuta kuin kompata.

Ja katua aikaisempaa mollaamista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Soveltuu mielestäni vallan mainiosti kyseiseen henkilöön.

Jep, kuten on tapana sanoa, notta jos pelin alottaa niin on syytä kestää se myös loppuun, right? :P

Nimenomaan, sitä saa mitä tilaa, vaikka ei tietäisikään mitä tilaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ennen henkilökohtaisen herjan kirjoitusta suosittelen lukemaan tämän

No joo, en minä ainakaan pelkää sanoa mielipidettäni tuommoisen takia. Jos joku on mielestäni esim. ruma tai vaikka älyllisesti vajavainen, kait minulla on oikeus mielipiteeseeni...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, en minä ainakaan pelkää sanoa mielipidettäni tuommoisen takia. Jos joku on mielestäni esim. ruma tai vaikka älyllisesti vajavainen, kait minulla on oikeus mielipiteeseeni...

tottakai se on sinun asia ja saatte paiskata mitä haluatte. Näistä julkisuuden kipeistä ei tosin koskaan tiedä mitä ne keksii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä on ihan hyvä huomio muistuttaa tuosta Ruususen tapauksesta. Henkilön tullessa julkisuuteen hän "antautuu" arvosteltavaksi ja Suomen laki arvostelun sallii. Arvostelu ei kuitenkaan "selvästi saa ylittää sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä." Mitä se ikinä tarkoittaakaan, se on hyvä kysymys. Teot varmaan kestää arvostelua mutta tietyt ulkonäölliset piirteet saattanee mennä väärälle puolelle koska niille on (ainakaan) hetkessä vaikea tehdä mitään ;D Terveellä maalaisjärjellä pärjää tässäkin asiassa aika pitkälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisihan tuo Tukiainen olla ihan siedettävän näköinen ja oloinen  :-\, mutta tuollaisella sotamaalauksella ja käytöksellä, pthyi s...tana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Terveellä maalaisjärjellä pärjää tässäkin asiassa aika pitkälle.

Harvemmin näihin tapauksiin tervettä järkeä liittyy. Kyse on leimaamisesta ja kiusaamisesta. Samalla tavalla kiusattaviksi poimitaan ihmisiä kouluissa ja työpaikoilla vain siksi, että he erottuvat. Nettiaikaan kiusaamisesta on tullut suoranaista kansanhuvia. Joissain porukoissa ei tunneta kiusaamisesta minkäänlaista häpeää, vaan ihmistä lyödään aivan kuin hänellä ei olisi tunteita lainkaan.

Vaikka joku julkisuuden henkilö toimii harkitsemattomasti, niin silti se ei oikeuta halventamiseen, nälvimiseen ja joukolla naureskeluun. Huumori pitää erottaa pahantahtoisuudesta ja ylemmyydentunnosta. Tukiainen on toki kerjännyt osaansa, mutta silti esimerkiksi tyhmäksi haukkuminen on perusteetonta. Vaikka YO-todistuksen laudaturit olivat keksittyjä, niin todistus oli kuulemma kuitenkin hyvätasoinen. Eiköhän sellaisen saamiseen kohtalaisen terve pää vaadita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisihan tuo Tukiainen olla ihan siedettävän näköinen ja oloinen  :-\, mutta tuollaisella sotamaalauksella ja käytöksellä, pthyi s...tana.

Sen verran vain, että en tietenkään ( ::)) kohdistanut sanomaani keneenkään erityisesti, vaan sanoin sen yleisesti nykymaailman menosta ja mielipiteenvapaudesta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka YO-todistuksen laudaturit olivat keksittyjä, niin todistus oli kuulemma kuitenkin hyvätasoinen. Eiköhän sellaisen saamiseen kohtalaisen terve pää vaadita.

Hyvä koulumenestys ja viisaus kouluaineissa ei ole sama asia, kuin talonpoikaisjärki, jolla pärjää arjessa. Useimmiten ihmisten järki on semmoinen sopiva sekoitus molempia, mutta on sellaisiakin ihmisiä, joita on siunattu vain toisella näistä. Esimerkiksi koulussamme on yksi tyyppi, joka saattaa tuoda etanoita purkissa kouluun tai vaihtoehtoisesti rotan pään povitaskussa, syödä lattialta puuroa, hillua käytävillä ilman paitaa, jne. Ei välttämättä kuulosta järkevältä, mutta menestys kouluaineissa on hyvää tai vähintäänkin tyydyttävää. Oikeastaan tuo taitaa olla enemmän hulluutta kuin järjettömyyttä, mutta ei se mua haittaa yhtään, päinvastoin kaverin päättömät tempaukset tuovat piristystä tylsiin päiviin. Pitää olla hullu, ettei sekoa. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on kovan luokan naista tarjolla varakkaalle herrasmiehelle tai ainakin miehelle jolla on rahaa:

http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=743455

Yltiöpositiivinen löytäisi tuota ilmoitusta lukiessa jotain hyvääkin sanottavaa. Kun lukee noita ilmoituksen "ihannekumppanin" ominaisuuksia niin voi tulla vain yhteen johtopäätökseen. Johanna Tukiainen ei ole kranttu

;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään