Guest Tape

Johan Annatuki Ainen

237 viestiä aiheessa

Friidu on menossa naimisiin, mutta näin kauniisti veisteli äijästään vielä kuukausi sitten:

Olen tällä hetkellä 4-tähden ihanassa hotellissa nimeltä Santa Claus Rovaniemellä. Päätin jäädä tänne vielä päiväksi kun täällä on niin eksoottista ja luntakin kun Helsingissä sataa vettä ja on harmaata!

Arto raukka on niin persaukinen, ettei hänellä ollut varaa tähän sviittiin jossa olen, joten hän lähti jonkun kaverinsa kyydissä takaisin Ivaloon.

Omaa autoahan hänellä ei tietenkään myöskään ole.

En ole koskaan eläessäni tavannut ketään miestä, joka olisi yhtä persaukinen kuin Arto. Olihan hänestä messuilla sen verran apua, että toimi valokuvaajana, assistenttinani ja kantoi ja pakkasi tavaroitani.

Minun vakavaksi poikaystäväkseni hänestä ei valitettavasti ole. Olen tottunut miehissä, hmmm.....sanotaanko näin että hieman eri tasoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No tuonne kannattais mennä, noinkin halvalla 7 lehteen pääsis ehkä kuvallakin, Avvilis on varmaan tunkua.Mahtaako majoitustilatkaan riittää. :-[

Onneks ei ole ruokaika.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Friidu on menossa naimisiin, mutta näin kauniisti veisteli äijästään vielä kuukausi sitten:

Minun vakavaksi poikaystäväkseni hänestä ei valitettavasti ole. Olen tottunut miehissä, hmmm.....sanotaanko näin että hieman eri tasoon.

oliskohan tottunut vesitasoon :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan selvästi tuskissaa. Eikö rantautuneet valaat pitäisi työntää takaisin mereen?

Pitäis niinku ainakin yrittää. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tähän ei ehkä edes autotune auta?

Toi ei mennyt enää edes nuotin vierestä vaan nuottitelineen vierestä ja monta metriä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todella upean näköinen ja rohkea nainen. Onnenpoika joka hänet saa alttarille taluttaa. :)

Pariskuntahan alkaa jo olemaan ihan hääfiiliksissä:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a159969/johannan+ja+arton+verinen+viime+yo+viinaa+ja+vakivaltaa/

(linkistä selvinnee jo sisältö, joten suotta edes katsot....)

(Pitäisköhän ryhtyä nettivieroitukseen, kun löytää jatkuvasti vain tähän tyttäreen liittyviä uutisia?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noniin, kävin taas kerran tukanleikkuussa.

Henkilö josta ilmailusta  kiinnostunut ei saa puhua koska kaverin kaveri ottaa nokkiinsa ja kaikki ilmailun ystävät lasketaan alle matonrajan on menny avioliiton rauhaisaan satamaan.Hääjuhlat meni loistavasti kuten hääyökin, pienintäkään erimielisyyttä ei illan mittaan löytyny, toivottakaamme pitkää ja onnellista yhteiseloa pariskunnalle josta oikea ilmailun ystävä ei puhu. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oksennuttaa nykyään kun lukee Iltapuluja  :-[ , juu ei tietenkään ois pakko lukea, ei. Miksei tollaisille voi määrätä julkisuuskieltoa tai sitoa jeesusteipillä avaruusraketin kylkeen.  :'(  Ai aerodynamiikka ? Dynamiittiä mielummin.

Menis siinä sukkula veenuksineen.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipa pitkä avioliitto veikkasin itse että kestää alle 3 kuukautta mutta pisti tämä pari paremmaksi:

"Tänään torstaina, avioliiton 19 päivänä, Johanna marssi aamulla Helsingin käräjäoikeuteen ja jätti jo toistamiseen tällä viikolla avioerohakemuksen.

Arto oli viettänyt edellisenä iltana iltaa miespuolisten kavereittensa kanssa. Tuore aviomies halusi ottaa etäisyyttä nälvivään ja nalkuttavaan vaimoonsa ja leputtaa hermojaan."

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään