Sami Puro

"014-4585299"

70 viestiä aiheessa

Lieneekö muillekin tullut viime aikoina puheluita numerosta "014-4585299"?

Minulle numerosta soitettiin eilen, mutta toisessa päässä ei tuntunut olevan ketään. En soittanut takaisin, niin kuin useammat tekisi, vaan ajattelin vilkaista kenelle numero kuuluu. Numerohaku ei tuntenut, mutta Google tunsi:

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=27433

http://www.google.fi/search?q=0144585299

Jotain hämärää liittyen 020202-numeropalveluun ilmeisesti. Lähetin jo heille palautetta asiasta, mutta vastaus oli tyyliin "ei ole meidän liittymä vaan kuuluu Songille ja lisäksi kyseisen dvdplaza.fi-sivusto ei liity mitenkään meihin, joten ei kiinnosta".

Nuo puhelinluettelotilojen myyntiyritykset ovat jo sen muotoista huijausta (nimimerkillä olen aiemmin duunissa ollessani ko.myyjien toimintatapojen kanssa taistellut), että kehoitan kyllä ihmisiä olemaan laittamatta tuonne yhtään mitään maksullisia tietoja (ja kaikki nämä kyselysoitot että "päivitetäänpäs sinun tiedot tänne luetteloon" ovat niitä maksullisia palveluita, ja se maksullisuus tulee ilmi vasta viime minuuteilla puhelussa...). Ja lisäksi jos tuosta numerosta soitellaan niin parempi jättää vastaamatta ja laittaa palautetta Songille/020202:lle..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo ole Jyväskylän suunta?

Itse kysyn aina numerpota 118:sta ja hyvin on pelannu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänä aamuna tuli puhelu, juuri tästä numerosta. Kerran jätin vastaamatta, tokalla vastasin:

- Haloo.

- Oliko Kimmo puhelimessa?

- On kyllä.

- Joo elikkä tässä päivitämme Fonectan puhelinluetteloa ja saako oman kännykkänumeronne laittaa tähän näkyviin?

- No jos sen noin sanot niin laita vaan.

- Selvä tämä on tällä selvä sitten ja tästä tosiaan tulee 12,50 painokuluina..

- Just, unohda koko juttu, näkemiin.

- No selvä ja kiitos ajastanne ja hyvää päiv.. (click)

Että sellasta. Mikäs se olikaan se paikka mistä niitä täyskieltoja sai tilata... ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistäpä palautetta tuonne Fonectaan. Saa nähdä kuinka kauan vielä "kieltävät osallisuutensa".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun Kimmo mainitsi tuosta puhelinluettelo hommelista, niin muistin että olen itsekkin saanut samaa asiaa koskevan puhelun, sanoin vaan heti alkuun, että ei tarvitse laittaa sitä numeroa sinne...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistäpä palautetta tuonne Fonectaan. Saa nähdä kuinka kauan vielä "kieltävät osallisuutensa".

Eikai siinä mitään rikollista ole, rehellista (eli V***N ärsyttävää) puhelinmyyntiä vaan. Eli turhaa kai alkaa palautetta jakamaan. Vai onko tuossa nyt jotain muutakin sitten takana jota en ole vaivautunut selvittämään?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, Onhan tuosta numerosta pari puhelua tullut minullekin..Olin suostumassa siihen asti kunnes kuulin hinnan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa nyt kun mietin niin minullekin on tullut tässä pari viikkoa takaperin kyseisestä numerosta puhelu. Ja se meni suurinpiirtein täsmälleen niinkuin Kimmo tuossa jo selittikin. Vastasin vain että ei voisi vähempää kiinnostaa ja sillä siitä päästiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ystävän kauniimpi puolisko sai äskettäin puhelun myös asiaa koskien ja homma meni pitkälti saman kaavan mukaan, mutta tässä tapauksesa soittaja huikkasi lopuksi tyyliin: "että se tekee sitten 12,50 painokuluina, morjes... tuut, tuut..."

Ja lasku tuli postissa.

Mukana oli myös jonkinlainen epäselvä lomake, jos haluaa vielä perua asian.

Kehoitin olla maksamatta, nimeä ei ole laitettu mihinkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Soitin tuohon numeroon äsken ihan vain mielenkiinnosta, vaikken olekkaan saanut tuolta puheluita.

Siellä sanottiin: "Hyvä asiakas! Kuuntelet Midas Touch Oy:n nauhoitettua tiedoitetta. Asiakaspalvelumme on yrittänyt tavoittaa teitä. Kiitos soitostamme :), otamme teihin uudelleen yhteyttä... ja sama ruotsiksi.

Mikäköhän yritys tämä oikein on tämmöinen Midas Touch (http://www.midastouch.fi/)?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäköhän yritys tämä oikein on tämmöinen Midas Touch (http://www.midastouch.fi/)?

YKSI KOKENEIMMISTA: vetäjillä kymmenien vuosien "guru-tason" kokemus sekä suomalaisessa että kansainvälisessä ympäristössä -> näppituntumaa ja kokemuksen soveltamiskykyä onnistuneiden projektien aikaansaamiseen

* OUTBOUND TELEMARKKINOINTI

* INBOUND TELEMARKKINOINTI

Vastannee kysymykseen? :)

EDIT: mitä helevettiä on inbound telemarkkinointi? sitäkö että mä soitan takasin tohon numeroon ja yritän kaupata samalle myyjälle muovisia kukkopillejä? kiitokseksi siitä että vei viisi minuuttia elämästäni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle soitettiin Jyväskylän suunnasta kaupitellen jotain Soneran verkossa toimivaa känny-liittymää. Kun itse kielsin halukkuuteni niin kehtasivat kysyä että olisiko kaveria jolle ko. liittymä kelpaisi niin Minun päästä kuului äijälle että tuut-tuut-tuut!

Kuspäitä sanon minä!!

t: Teemu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kas kun samana päivänä kun luin tämän threadin sain ihanan herätyksen fonectalta, jos olisin tyly ihminen olisin voinut vaikka haistattaa sille maat ja taivaat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älkää ihmeessä alkako haistattelemaan, vaan johtakaa keskustelu väittelyyn ja yrittäkää saada ihminen siellä toisessa päässä tekemään virheitä. Naurakaa sitten lopulta hänet pihalle selityksineen ja toivokaa, että olisi seuraavalla kerralla jotain todellista asiaakin jos soittavat. Sitten vain hyvää päivänjatkoa! :P;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään joku prkl soitti mutta numerosta 0174424459 ja kyseli tuota samaa hommaa.Kohteliaasti kieltäydyin vaikka kys. neidin olisi pitänyt kuulla kunniansa ku herättelee prkl ihmisiä puol kymmenen aikaan aamulla.Keskeyty mitä makoisammat unet. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään joku prkl soitti mutta numerosta 0174424459 ja kyseli tuota samaa hommaa.Kohteliaasti kieltäydyin vaikka kys. neidin olisi pitänyt kuulla kunniansa ku herättelee prkl ihmisiä puol kymmenen aikaan aamulla.Keskeyty mitä makoisammat unet. ;D

Siinä on puhelimessa soittoäänen vaimennus toiminto, käytä sitä. Mulla on se päällä yöllä ja siesta-aikana. Joskus jääny vahingossa useemmaks päiväks, sitten sen huomaa kun joku tulee henk.koht. ja kiukuttelee, että minkäs takia sää et vastaa enää lainkaan puhelimeen. ;D 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuota puhelinhommaa vähän sivuaa tuo mun kuulema juttu. nimittäin oliskos ollut ruottinmaalla sellainen meininki käynnissä että kännykkääsi soitetaan. annetaan soida kerran kaksi ja sitten suljetaan. no kun kerta numero näkyy niin monet soittaa takaisin ja seuraavassa laskussa näkyy ylläri. numero onkin maksullinen - eikä edes kovin halpa sellainen. kävi eräälle tutulle toi homma mut en sitten tiedä jos se on jo vanhaa kauraa ja kuultu juttu täälläpäin mut jos tollainen puhelinterrori lisääntyy niin [ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinä on puhelimessa soittoäänen vaimennus toiminto, käytä sitä. Mulla on se päällä yöllä ja siesta-aikana. Joskus jääny vahingossa useemmaks päiväks, sitten sen huomaa kun joku tulee henk.koht. ja kiukuttelee, että minkäs takia sää et vastaa enää lainkaan puhelimeen. ;D 8)

Joo mulla on kans, mutta silloin kuin tuo puhelinterroristi iski odotin tärkeää puhelua :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen oppinut kantapään kautta, että tuntemattomiin numeroihin ei kannata soittaa takaisin. Kerran tein sen ja siitä alkoi kuukauden kestänyt häirintä. Joku nainen oli ilmeisesti valinnut väärän numeron (minun numeroni) ja kun sitten soitin takaisin niin sain kuulla kaikenmaailman haistattelua. Lisäksi ko henkilö alkoi soittelemaan häirikköpuheluita öisin jotka sitten ohjautuivat vastaajaan koska pidän puhelimen öisin suljettuna. Aika mukava sitten aamulla kuunnella painokelvotonta tekstiä. Vaimokin alkoi jo ihmettelemään, ettäs mikäs se tällainen nainen oikein on eli tässä oli jo avio-onnikin vaakalaudalla. Jos sitten itse yritin soittaa tähän numeroon niin siihen ei koskaan vastattu joten oli melko vaikeaa laittaa ukaaseja takaisin. Onneksi sitten kerran tämä tyyppi soitti päivällä ja sain viestin perille, että tästä tulee poliisijuttu jos vielä kerrankin soittaa minulle. Tämän jälkeen en ole ikinä soittanut takaisin tuntemattomaan numeroon. Jos jollain kuitenkin on minulle tärkeää asiaa niin varmaan sitten soittaa uudelleen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsken soittivat tästä numerosta, kysyivät vaan onko Jann Mäntymki. Suljin sitten luurin saman tien.

Ja firman nimeksi sanoivat "[jotain] International"

Isn't the same thing happening here!, my daughter kept getting repeated calls to her mobile, she never answered it, so I put the number into a search engine and there came loads of pages about if the number calls don't answer it as when you do they charge your account and you get a whopping bill.

0144585299 was the number

???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla yleensä menee niin että jos sieltä luurista kuuluu ekana kysymyksiä kuten "onko teillä hetki aikaa".. niin useimmiten kysyn että myyvätkö jotain, luonnollisesti vastaus on jokin sortin variaatio kyllä vastauksesta. siinä vaiheessa minulla ei ole yhtään aikaa ja kohteliaasti moikkaan ja painan punaista namikkaa  ;D

Niin ja jos on tuntematon numero niin en edes vaivaudu vastaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Firma on ilmeisesti edelleen aktiivinen. Juuri eilen ja tänään minulle tuli soittoyrityksiä tuosta samasta 014-4585299. En ole vastannut yhteenkään soittoyritykseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitäs pidätte puhelimia päällä/yleisellä yöllä! :D

-Oskari-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään