Sami Puro

"014-4585299"

70 viestiä aiheessa

Jotenkin muistin tuon numeron ulkoa, enkä jaksanut tänään aamulla siihen vastata >:(

Herättelevät ihmisiä ennen ylösnousua ;D 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tuota puhelinhommaa vähän sivuaa tuo mun kuulema juttu. nimittäin oliskos ollut ruottinmaalla sellainen meininki käynnissä että kännykkääsi soitetaan. annetaan soida kerran kaksi ja sitten suljetaan. no kun kerta numero näkyy niin monet soittaa takaisin ja seuraavassa laskussa näkyy ylläri. numero onkin maksullinen - eikä edes kovin halpa sellainen. kävi eräälle tutulle toi homma mut en sitten tiedä jos se on jo vanhaa kauraa ja kuultu juttu täälläpäin mut jos tollainen puhelinterrori lisääntyy niin [ Attachment removed / expired ]

Nyt on alkanut tää peli uudelleen.

Soitto takaisin n.9€ minuutti.Saat kuunnella kylläkin musiikkia odotellessa. :)

Että soitto on tullut ulkomailta ei näy.

Eikä auta valitella jälkikäteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle tuli kerran (n puol vuotta sitten??) Puhelu, johon yritin soittaa takaisin  :-[ Siellä sanottiin, että: Olet soittanut (jonkun) Oy:n asiakaspalveluun, ilmeisesti meillä ei ole ketään töissä ?? (SOitin keskellä kirkasta maanantaipäivää) Soitin sinne vielä muutamankin kerran, aina sama virsi..  :P

Alex

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, älkää vaan ottako ilmaista numeroa Fonectan luetteloon. Se maksaa tuon ~20€  per annum ja arvaatkaa muistaako sitä katkaista koskaan...

Ja jos lehtimyyjä soittaa, niin sanokaa että ootte sokeita. Niin mä oon tenyt jo monta vuotta, eikä ne enää juurikaan rimpuuttele.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, älkää vaan ottako ilmaista numeroa Fonectan luetteloon. Se maksaa tuon ~20€  per annum ja arvaatkaa muistaako sitä katkaista koskaan...

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat jakaa puhelinnumeroaan ja osoitettaan muille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat jakaa puhelinnumeroaan ja osoitettaan muille.

Mulla on salainen kotinumero,silti tulee paljon soittoja näiltä myyjiltä jne

Kysyin kerran,vastaus oli etteivät tiedä mihin numeroon soittavat,soitavat umpimähkään. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutsi aina valittaa kun sitä jaaritusta ei saa loppumaan vaikka kuinka inttäisi vastaan. Ratkaisu on se ettei saa olla liian kohtelias, jos ei halua puolta päivää väitellä.

Mulle soitti yhtenä päivänä joku tuntemattomasta numerosta, yleensä en niihin edes vastaa, mutta tälläkertaa kuitenkin vastasin:

minä: Haloo

kauppias: Päivää, onko matias puhelimessa?

minä: juujuu

kauppias: Meillä olisi täällä sanoma magazinessä semmoinen kamppanja...(jotain lätinää mistä en saanu siinä välitunnin hälinässä mitään selvää)... onko Aku Ankka tuttu tuote? Nyt olisi täydellinen tilaisuus tilata samalla kertaa...

minä: Joo, mutta arvaa kiinnostaako mua? (tuli kiire tunnille)

kauppias: (hiljaisuu) ...Ahaa, no mutta hyvää päivänjatkoa

minä: No hyvää päivänjatkoa vaan, äläkä ärsytä liikaa ihmisiä... tuut-tuut-tuut

Tai sitten tekee niin kuin yksi kaveri kerran. "Joo oikeestaan kiinnostaa aika paljonkin, kerrotko vielä oikein seikkaperäisesti siitä lehden sisällöstä ja niistä tilaus ehdoista?" Sitten alkoi tulla tarinaa ja kaveri pisti puhelimen pöydälle. Noin viiden minuutin päästä hän sitten nosti puhelimen. "Ootko sä vielä siellä?" Ei ollut. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle soitti viikolla Divaani lehden puhelin myyjä, Kaunis naisääni kysyi kanssa että onko tuote tuttu ja blaa blaa... kuuntelin sujuvasti kunnes tyttö lopetti puheensa vetäisin aivan sairaan perverssillä äänellä "MITÄ SINULLA ON PÄÄLLÄSI?". "anteeksi mitä" kysyi tyttö? toistin "MITÄ SINULLA ON PÄÄLLÄSI?"....Hetken hiljaisuus, räps tyttö laski luurin.

Olen tehnyt muuten aiemminkin saman kipparilehden myyjälle, tuntuu toimivan aina:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro.

Joo, kivahan niille on sikailla, mutta muistuttaisin nyt kuitenkin, että työtäänhän hekin vaan tekevät. Toki jokaisen oma valinta meneekö tollaseen hommaan, mutta jollain ne laskut on pakko maksaa. Just my 5 cents.

T: Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä noille tarvitse sanoa, kuin "kiitos, mutta en ole aikeissa ostaa/tilata mitään". Jos ei kerrasta usko ja rupeaa vänkäämään, sanoo saman toiseen kertaan, niin se kyllä yleensä viimeistään riittää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle kans soitti jokunen aika sitten Sanoma Magazinesta joku nuori tyyppi, joka repes täyteen nauruun kesken myyntipuheen. Kuuntelin hetken aikaa tätä naurua ja tokasin että "Vaihda alaa" ja suljin puhelimen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle soitti tänään lehtimyyjä. Kysyi, että onko mulla hetki aikaa, johon totesin että kyllä nyt muutama minutti löytyy. Hän selitti asiansa ja tarjous oli jopa mielestäni erittäin hyvä, mutta koska minulla ei ole tarvetta ylimääräiselle lukemiselle totesin, että tarjous on hyvä, mutta en valitettavasti lähde nyt tähän mukaan. Kaveri kiitti ja toivotti mukavaa päivänjatkoa. Ei ollut tarvetta ollaan yhtään töykeä.

T: Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän ne mullekkin aina kaupittelevat ihan hyvää "2 lehteä ja saat vielä tämmösen veitsisetin" -pakettia hintaan 5,90€, mutta periaatepäätökseni on että en ole ikinä tilaamassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä riittää vaan se kohtelias "en ole kiinnostunut, hyvää päivänjatkoa" ja luuri kiinni. Työtänsähän hekin tekevät, vai haluaisitteko että joku asiakas alkaisi teidän työpaikallanne v***illa jotain "nasevaa" teidän työstänne...? 

Tuota noin, itse koen tuota asiakaspalvelussa aika useinkin... JA koittakaapas olla portsarina baarin ovella. Juuri kukaan ei vittuile yhtään :D

Mutta itse olen kyllä aina kohteliaasti ensin kieltäytynyt tilaamasta mitään, tai kertonut ettei ole hyvä hetki. Sen jälkeen alkaa se jankuttaminen, johon koitan väliin saada sanottua että ei, nyt ei pysty. Ja kun se jankutus oikein jatkuu (ja kun ajaa helsingin keskustan ruuhkassa) niin tuli kyllä joskus ärähdettyä että mitä sä et nyt ymmärtänyt...

Toisella kerralla mä olin juuri ollut myyntikoulutuksessa, jossa oli sivuttu myös puhelinmyyntiä. Kaveri linjan toisessa päässä teki kaikki mahdolliset virheet, eikä kuunnellut mitään, mitä hänelle sanoin. Sitten alkoi nyppiä ja avauduin asiasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistuu ihan ajat mieleen, kun yhdessä myyntikoulutuksessa meidät pistettiin istumaan pöydän ääreen sankaluurit päässä ja eteen työnnettiin erään etelä-suomalaisen kaupungin puhelinluettelon keltaisilta sivuilta repäisty sivu ja siitä vaan soittelemaan. Myyntipuheet oli onneksi fläpillä. Ja tunnissa melkein kaikki sai jo jotain kaupaksi!

Vaimolla on ollut hyvä tapa vastata noihin. "Minä en halua tehdä sitoumuksia joita en voi pitää......."  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yleensä vastaan noille soittelijoille asiallisesti, mutta pahimpiin lehtimyyjäjankuttajiin tehoaa ainoastaan välikysymys "Saako sitä pistekirjoituksella?"  jolloin myyntipuheet vaihtuvat pahoitteluihin häiriöstä ja linja vaikenee nopeasti.   :thmbup:

EDIT: Ja takoituksenani ei todellakaan ole mollata ketään näkövammaista. Joillain heistä saattaisi olla jopa halua lukea joku lehti ajoittain braillena, vaan kun niitä ei ole saatavilla.  Oma tarkoitukseni tuossa on pelkästään "herättää" myyjä siihen tosiasiaan etten todellakaan aio ostaa mitään hänen myymäänsä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuota noin, itse koen tuota asiakaspalvelussa aika useinkin... JA koittakaapas olla portsarina baarin ovella. Juuri kukaan ei vittuile yhtään :D

Täytyypä yrittää muistella kaikki puujalkaportsarivitsit ja tulla sun baariin käymään. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle kans soitti jokunen aika sitten Sanoma Magazinesta joku nuori tyyppi, joka repes täyteen nauruun kesken myyntipuheen. Kuuntelin hetken aikaa tätä naurua ja tokasin että "Vaihda alaa" ja suljin puhelimen.

Tuo oli hyvä kommentti...

Itselleni soitti just eilen saksaan joku metsästys ja kalastus lehden myyjä. Ei siinä mitään, ihan asiallinen oli. Puhelu loppui äkkiä, kun myyjälle selvisi, etten osta mitään ja että olen Saksassa  :thmbup:.

-jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselleni soitti just eilen saksaan joku metsästys ja kalastus lehden myyjä. Ei siinä mitään, ihan asiallinen oli. Puhelu loppui äkkiä, kun myyjälle selvisi, etten osta mitään ja että olen Saksassa  :thmbup:.

Mitä sillä on merkitystä myyjän kannalta, että olet Saksassa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään