Esa Kaihlanen

Tokyo Narita Airport (RJAA) 12.10.08

33 viestiä aiheessa

Finnairin aika hommata jumboja!

Alex

Kyllä se A380-900 vois sopia Aasian liikenteeseen ... Jos sen nyt vaan sais portille EFHK:lle .....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On sielläkin terassi. Näkymät tällaisia:

[ attachment removed / expired ]

Täällä on hyvät ohjeet spottauspaikoille: http://www2s.biglobe.ne.jp/~ito-nori/spot/spot_nrt1.htm

T:Jukka

Missasin juuri tuon OH-LQB:n tai LQD:n rullauksen gatelle 94, ja kun ilmakin oli samea, niin ei kuvauksesta Terminaali 2:ssa tullut mitaan. Olin valitettavasti pohjoisterassilla, kun lussu tuli sisaan.

Kuvauspaikka T1 on ehdotonta huippua... Samoin muuten, jos kay Hanedassa, niin vastaavasti T2 sopii kuvauksiin paremmin kuin T1.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvauspaikka T1 on ehdotonta huippua... Samoin muuten, jos kay Hanedassa, niin vastaavasti T2 sopii kuvauksiin paremmin kuin T1.

Vielä kun suurentaisivat Hanedallakin muutamia kuvausaukkoja, kuten Naritallakin on tehty...

-Esa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samoin muuten, jos kay Hanedassa, niin vastaavasti T2 sopii kuvauksiin paremmin kuin T1.

Olen sikäli eri mieltä että paremmuus riippuu kelistä, käytettävistä kiitoradoista, kelloajasta. Eli tilanteen mukaan. Kävin Hanedassa elokuun alussa ja aamulla oli myötävalo T1 puolella. Heti terassille tulossa oli jopa katos, eikä niskaan porottava aurinko haitannut yhtään. Sitten aurinko kääntyi ja vaihdoin T2 puolelle. Siellä haittasi lämpöväreily jo aika tavalla ja kuumuus kuvaajaa. Sai sieltäkin toki jotain julkaisukelpoista. Tuolla allekirjoitukseni linkeistä löytyy muutamia kuvia kummastakin kuvauspaikasta.

Hyvä että on edes ne pienehköt kuvausaukot, ilman niitä ei hommasta tulisi mitään.

T:Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä mä laitan ääneni myös Naritan T1:lle, tosin herkkua riittää vain aamuksi, jonka jälkeen  olen yleensä siirtynyt "Sakura No Oka Park" tai "Sakura No Yama Park" puistoihin, kunT2 terassit ei innosta ollenkaan. Ja Hanedastakin on helppo olla samaa mieltä Jukan kanssa, en malta olla laittamatta "selfplug:a" Hanedasta T1:n katolta...

1890.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

heh, kunnon koneita Hanedasta on turha etsiä, kaikki näitä uusia Tupperwaaroja, no käy siellä joskus itärautaa ja YS11 taitaa olla ihan vakiovieras  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla