Petri Lehtovirta

Spotterileski

21 viestiä aiheessa

Kannattaisiko vihdoin huomioida hieman sitä puolisoa, ettei sen tarvitsisi yksinään pitkiä iltoja kirjoittaa vuodatuksia spotteripuoliskostaan:  ;D  ;D

HUOM K18 -osasto! (nuoriso pitäköön näppinsä erossa)

Suomi24

ja ketjusta kirjoitus nimimerkiltä "Yksi heistä", otsikko "Vain sinä tiedät", kirjoitettu 15.10.

(kirjoittaja ei ollut vaimoni....ei ainakaan tunnustanut.....)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääkö kukaan, että millaisia roolileikkejä lennonjohtaja-nimikkeen alla voisi harrastaa?

Nim. "Vaihteeksi muutakin kuin tutkavektorointia"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääkö kukaan, että millaisia roolileikkejä lennonjohtaja-nimikkeen alla voisi harrastaa?

Olisko tommonen "Apua, olen eksynyt. Alä huoli, kiltti lennonjohtajasetä antaa QDM:ää kohti majakkaa" -tyylinen iloittelu mitään  ;D

Noh, täytyy myöntää, että aika lattee sutkaus. Totta se taitaa olla, aika köyhät ovat lajin antamat virikkeet...

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lues Jouni toi sun allekirjoitukses, eikö siinä oo jo roolileikkivinkkiä tarpeeks...  ;D "nyt teet just niinku mä sanon... !"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lues Jouni toi sun allekirjoitukses, eikö siinä oo jo roolileikkivinkkiä tarpeeks...  ;D "nyt teet just niinku mä sanon... !"

Uuhhh !!! Kinky !! :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, lennonjohtajana toimivan naisen tulee vektoroida VOR-viisari oikeaan slottiin, ja tarvittaessa määrätä ylösveto, jos menee liukupolun alle... :P:-[

Alkaa muuten mennä sen verran levottomaksi, että kohta koetellaan koko perheelle tarkoitetun foorumin rajoja. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietäsitpä vaan... Hanna osais olla tossakin roolissa aika vakuuttava.

miten niin tossaKIN roolissa???? :D

ja tää on perhefoorumi, ja lennonjohdostahan tässä puhuttiin... vai? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, lennonjohtajana toimivan naisen tulee vektoroida VOR-viisari oikeaan slottiin, ja tarvittaessa määrätä ylösveto, jos menee liukupolun alle... :P:-[

Alkaa muuten mennä sen verran levottomaksi, että kohta koetellaan koko perheelle tarkoitetun foorumin rajoja. :-[

Tuo juttu nyt on sellaista lääkärin kirjoittamaa siansaksaa, mistä ei perheen pienimmät ymmärrä mitään, tuskin suurin osa isoistakaan, jos ei ole alan koulutusta takana tai ainakin perehtynyt puheena olevaan aiheeseen ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo juttu nyt on sellaista lääkärin kirjoittamaa siansaksaa, mistä ei perheen pienimmät ymmärrä mitään, tuskin suurin osa isoistakaan, jos ei ole alan koulutusta takana tai ainakin perehtynyt puheena olevaan aiheeseen ;D.

No höh ! Tuossahan ei ole ainuttakaan lääketieteen termiä, koska puhe oli tietenkin lennonjohtamisesta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

miten niin tossaKIN roolissa???? :D

ja tää on perhefoorumi, ja lennonjohdostahan tässä puhuttiin... vai? ;)

Mulla ei oo pienintäkään epäilystä siitä, ettetkö sä olis vakuuttava (ja vaikuttava) mitä ikinä teetkin. Artun sanomana toi "Uuuhhh!" ja "Kinky!" ei taatusti viitannut muhun.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ei oo pienintäkään epäilystä siitä, ettetkö sä olis vakuuttava (ja vaikuttava) mitä ikinä teetkin. Artun sanomana toi "Uuuhhh!" ja "Kinky!" ei taatusti viitannut muhun.

Jos olis viitannut, niin sehän se vasta oliskin Kinkyä  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ai juma ;D SMILF....

vaikuttava ja vakuuttava ja pääsääntöisesti suorastaan pelottava.... :P

ja jos Arttu sanoo "kinkyyyy" kun puhe on Jounista, mä alan oikeesti huolestua ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D Kysymys kuuluu olitko kirjoittajana vai vain lukijana ketjussa....

Niinpä ;)

-jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään