Juha Paulavuo

Haikaran aikaansaannoksia

17 viestiä aiheessa

Miten ihmeessä tommoset linnut voi noin suuria vaurioita saada aikaan. :o

Kyllä sillä haikaralla on kokoa sen verran, että se tekee tuollaista jälkeä...

Itse ihmettelisin tuota vauriota ainoastaan silloin, jos se olisi sinitiaisen tai vastaavan aiheuttama..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tuo radomen kupuhan on vain lasikuitua niin se ei erikoisen kestävää ole. Sitten tommoinen vois olla kivaa kun ajaa lintuparveen ja kaikkiin pitotputkiin menee lintua. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikkusen oon huolissani siitä haikarasta, että kuinka sille mahtoi käydä??? Onko kellään tietoa? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikkusen oon huolissani siitä haikarasta, että kuinka sille mahtoi käydä??? Onko kellään tietoa? :-\

No mitäs luulet mitä haikaralle on käynyt, kun törmää koneeseen ilmassa? Vai oliko tuo vain huono vitsi?

Eiköhän ole useammassa osassa maan pinnalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mitäs luulet mitä haikaralle on käynyt, kun törmää koneeseen ilmassa? Vai oliko tuo vain huono vitsi?

Mikan aikaisempia viestejä muistellen epäilen vahvasti, että se oli kuin olikin vitsi ;)

Eiköhän ole useammassa osassa maan pinnalla.

Se on liimaamassa siipiä takaisin paikoilleen. Lapsia kun pitää edelleenkin toimittaa tuoreille vanhemmille, niin ei voi jäädä sairaslomallekkaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mulla on tällänen kiero huumorintaju että mä välillä vitsailen vakavalla asialla... ;) Tohon koneen nokkaan oli vaan tullu sellanen kolo että mietin mahtoiko kyseinen haikara perustaa siihen paikkaan pesän samantien. ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsä ihan hyvä tuuri ettei tuohon ohjaamon ikkunaan osunut.. Olisi varmaan saattanut läpi kolahtaa.. (?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinänsä ihan hyvä tuuri ettei tuohon ohjaamon ikkunaan osunut.. Olisi varmaan saattanut läpi kolahtaa.. (?)

Tuossa pari vuotta sitten AA:n 767 törmäsi Pariisista lähdön jälkeen (aika korkealla) lintuparveen aika pahasti. Linnut hajottivat radomen kokonaan ja kipparilla tuli osa mittaripaneelista syliin. Ikkunaankin taisi lintu jos toinen osua, mutta ei se ohjaamon lasi ihan helpolla mene rikki. Tuuman tai parin paksuistahan tuo lasi yleensä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin läpi kun on ne ikkunat hieman kestävämpiä kuin tuo radomen lasikuitu, mutta sanotaanko etten haluaisi kokeilla välttämättä....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikkusen oon huolissani siitä haikarasta, että kuinka sille mahtoi käydä??? Onko kellään tietoa? :-

Siinä kävi lopulta näin: ;D ;D ;D

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Do dii.. jatketaas viksua asiaa... Miksi se Haikara ei näy kuvassa??

a: se ei ollut haikara

b: koska meikkaajat ehtivät putsata keulan

c: pahaa jälkeä tuli... olisiko se ollut ufo!!??

d: olen nähnyt raekuuron läpi lentäneen koneen mutta en vastaavaa!!

e: tämä kaikki on totta

Noh sairasta huumoria tämäkin mutta tuntuu hieman siisteiltä nuo kuvat!!

t:Teemu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onpas nuo pojoinkit hepposia vehkeitä, kun kerhon Askikin kesti paremmin törmäyksen isoon lintuun. Ei nimittäin tullut naarmuakaan :D Tosin siinä paikkaa jos ei olisi kestänyt, niin oikean siiven toista puoliskoa olisi haettu jostain kaukaa ja konetta varmaan vieläkin kauempaa.

Älkääkä nyt vaan kukaan kertoko, että Aski muka lentää hitaammin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tais olla aika kovapäinen haikara. ;D

Miten ihmeessä tommoset linnut voi noin suuria vaurioita saada aikaan. :o

Olkaamme onnellisia ettei se ollut poro :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään