Guest scrooge83

Air Finlandilla AirBus koneita...???

9 viestiä aiheessa

Nyt kaikki katsomaan Vares elokuvaa ja aivan viimeisiä kohtauksia..

On AirFinland hommanu bussei näemmä????

Oman tietämykseni mukaan ei ole..

On nimittäin maalattu bussin kylkeen AirFinlandin logot.. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei voi olla sotkematta koska kone huomattavasti lyhyempi kuin 757 ja vieläpä paripyörät ei telimallia laskutelineissä.. Tietokoneella aikaansaatua se on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just joo. Vähän asiaa sivuten, kun olin tuossa katsomassa Day after tomorrowin, niin tuli tuo Vares -shaissen mainos. Kyllä taas kerran piti todeta, että jättäisivät suomalaiset elokuvan tekemisen muille. Eihän noita idiootteja valkokankaalla pysty ottamaan edes huumorilla. "Mitä sä katsot" - tunteita ja tuoksuja. "onks hyvä?".... Voi h***tti sentään ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Timo

(ja sori offtopic)

Vares-kirjat ovat laadukkainta kirjallisuutta, mitä itse olen tähän mennessä yhdeltäkään suomalaiselta kirjoittajalta nähnyt. Vois kuvitella, että Vares-leffakin olis ookoo, oletko siis nähnyt sen, vai kommentoitko vaan traileria ?

Tero (menossa viikonloppuna katsomaan vareksen)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Timo

(ja sori offtopic)

Vares-kirjat ovat laadukkainta kirjallisuutta, mitä itse olen tähän mennessä yhdeltäkään suomalaiselta kirjoittajalta nähnyt. Vois kuvitella, että Vares-leffakin olis ookoo, oletko siis nähnyt sen, vai kommentoitko vaan traileria ?

Tero (menossa viikonloppuna katsomaan vareksen)

Varesta kommentoin elokuvana pelkän trailerin perusteella ja monia muita suomalaisia leffoja kokonaisuuden perusteella. Kirjoina voivat ollakin hyvää kamaa sitä en epäile, mutta aika moni asia tuntuu muuttuvan kun mennään valkokankaalle.

Kirjassa säilyy uskottavuus eri tavalla kuin elokuvassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta elokuva-arvosteluksihan tämä meni.. kannattaa käydä kattoo. sehän on toimintaparodinen leffa ja SUOMALAINEN eli todella hyvä sellainen ja menkää kattoo niin näette sen kohan. ihan lopussa kahvilan ikkunoitten läpi kuvattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei!

Sattuipa silmään tämä suht vanha juttu. Mutta eniveis, itsekin kävin tuossa perjantaina kattomassa kyseisen elokuvan, ja jäin pohtimaan tuota AFI:n bussijuttua. Tai no, mitäpä tuota pohtimaan, olen 99% varma että se oli bussi... ihmettelin vaan, että miksi ovat menneet sen maalaamaan. Ehkäpä ihan mainonnan vuoksi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Joo oli se bussi. Olisin nimittäin itse tehnyt aiheesta threadin tänne, mutta Mika ehti (huomattavasti) aiemmin. Mutta sitä on todella vaikea käsittää, miksi he eivät kuvanneet aitoa Air Finlandin konetta, kai niitä sentään päivänvalon aikana ylipäätään lähtee?

Ilkka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta sitä on todella vaikea käsittää, miksi he eivät kuvanneet aitoa Air Finlandin konetta, kai niitä sentään päivänvalon aikana ylipäätään lähtee?

Oiskos kyse ns. product placement-jutusta ? Airbussin vaan ei Air Finlandin??

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään