Mikko Sokero

Mistä autosta haaveilet?

152 viestiä aiheessa

Näitä ketjuja on tullut ja mennyt, mutta mikä auto olisi sellainen, jonka haluaisit (oli polttoaineenkulutus tai hinta mikä hyvänsä)?

Minä haluaisin isolla diesel-padalla Mercedes-Benz CLS:n tai MB S600:n (bensa). En Maybachia.

Tässä duunissa haaveilen vaan...  :D

EDIT: Täsmennys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuommoisesta:

[ attachment removed / expired ]

Ai hitsi... Sehän onkin täältä omalta pihalta. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kakkos autoksi,

ehdottomasti Lada Niva diesel  :thmbup:

liittyy tuohon harrastukseeni, metsästys ja metsätalous:)

mutta........ minulla on tuo 'kultainen noutaja' joka ei hyväksy kyseistä työkalua pihaamme.

Ja valinnan eteen joutuessani ei ole vaihtoehtoja, joten haaveeksi taitaapi jäädä.

Toisaalta jos taktikoin (pisteiden keruu) ja lähden ensi vuonna jälleen Savonlinnan oopperajuhlille ja muutaman kerran

Helsinskiin taidenäyttelyyn , oopperaan sekä balettiin.  ;D

Mitäpä sitä mies ei tekisi täyttääkseen haaveensa ja säilyttäen silti hyvät suhteet kotona. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

hmm...

Bentley Continental GT, Lamborghini Estoque tai sitten ehkäpä Maserati GranTurismo. Eli luxury coupé luokassa mennään.

Jollain noista kai sitä saattaisi kehdata ajella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiaan, varmaan se on joku sakemanni. Ehkä joku muu kuin kansanauto kuitenkin. En mene merkkiä täsmentämään. Mallejakin on monilla hyviä.

-jukka 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps...

Ei se nyt ihan lähisuunnitelmissa ole. Vähän ottaa päähän nämä suomeen tuotavat karvalakkiversiot. Ja ostapa varustelutasoa, niin maksat sen >10 tonttua lisää.

-jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetään unelmointi asiallisena, eikös juu! :)

Noihin provoaviin yms viesteihin iskee automaattinen delete-kone, eli minä.

Näin juuri. Ja koska threadin aloittaja kysyy, mistä autosta itse kukin mahdollisesti haaveilee, häntä tuskin kiinnostaa, jos joku ei halua autosta haaveilla. Sitä ei tässä kysytty, jos koska moiset kommentit aiheuttivat näköjään jo heti alkuunsa keskustelun siirtymisen sivuraiteille, poistin nyt myös ne... Täng juu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulle kelpais tämmönen GMC Sierra Denali kaikilla herkuilla. (+ joku maksamaan verot ja bensat. Onko vapaaehtoisia? Myös 50 000 USD:n rahoitusta tarvittas. 8))linkki

PS. Sanokaa miten tuon linkin saa kätevämmin.

mk, linkki

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Audin RS4:n kun joku tuo mulle pihaan niin saa pullon kylmää Zeroa.

Jos joku tuo samalla reissulla minulle samanlaisen, tarjoan lämmikkeet sinne Zeron sekaan ;D

Tai kyllä minä siihen 3,0 TDI Quattroonkin tyytyisin :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

PS. Sanokaa miten tuon linkin saa kätevämmin.

Lyhyt oppimäärä :)

[url=http://www.linkki.linkki] Linkkiteksti [/url]

Eli laitat linkin url-tagien sisään siten, että linkki tulee ensimmäisen, eli aloittavan url-hakasulkulaatikon sisään erotettuna = merkillä url-tekstistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselleni kelpaisi ja riittäisi vallan mainiosti Volvon XC 70 maasturi :thmbup: Mutta mikäli oikein rapeaksi laitettaisiin niin Ferrari Maranello mahtuisi pihapiiriin kyllä helposti..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen samalla lailla onnellisessa tilassa kuin Arttukin, haaveiden kohde on tuossa pihalla.

Tai no, ehkä seuraavaan sitten se q...

tomppa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku riisiraketti, eli Skyline R34 tai Silvia S15... Tai sitten Ferrari F430..  :thmbup:

Tai sitten ihan realistisesti ajatellen jos jotain "perusautoja" niin Audin S3 vois löytyäkkin seuraavana pihasta... tai sitten Mitsun Evo9... näitä on monia...  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosin tuo Artun pihakoriste kelpais kans oikein mukavasti ja sillä pystyis jopa ajelemaan kujilla...

Nyt täytyy sit vaan tyytyä tähän

Khyylllä tuolla jo ajettukin on. Ei se mikään pihakoriste enää ole. Jo pari kilometriä mittarissa... :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Käyttöautona voisi mennä joku Mersu AMG, vaikka E, CLK tai CLS.

Harrasteautoksi ensimmäisen korimallin Porsche 928. Volga M24 olisi kanssa ihan kiva olla tallissa. Tietenkin myös Mersun W123 tai W124 kelpaisi. Kesäpäiviä ajatellen Triumph Spitfire tai joku 60-luvun avo-Mustang.

Vannoutuneena traktorimiehenä täytyy tietysti mainita myös: Volvo S80 V8, Volvo 262, Volvo 164 ja Volvo Amazon.

Pienemällä budjetilla käyttövehkeeksi kävisi joku turbokiuas, eli Volvo S40 T4, Volvo S60 T5 (/ Volvo S60 R) tai Volvo S80 T6.

Mutta jos sen mopokortin nyt ensin hommaisi... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joka ikinen kerta, kun käyn tankkaamassa tuon meidän Chryslerin, haaveisiin ui vastaavan kokoinen auto hybridinä tai peräti kokonaan sähköisenä. Nuo autonäyttelyiden sähköautot harvemmin vastaavat meidän huushollin kuljetustarpeita.

-Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos listataan eka se kaikkein villein ja märin fantasia, niin Porsche Carrera GT vois olla ihan ykkönen. Muita herkkuja on myös Porsche Chayenne, DB9, GT-40. Vähän realistisempina haaveina voisi pitää ihan Porsche 911 ja noita vähän parempia riisikippoja (RX-8 naminami..). Toisaalta kunnon fiilistelyyn kelpaisi alkuperäinen mini ja kupla ja muut vastaavat kotterot. ;D

Porschet <3

Porsche 911 hinnalla saisit ainakin 3 RX-8:ia  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mennään ensin sille järkevälle puolelle... Olisin aika tyytyväinen siihen, että nykyisen autoni mallin kohdalla lukisi Scirocco, eikä Golf (ja luulen, että armas miehenikin huokaisee helpotuksesta tässä kohtaa). Oli meinaa aika pirun kiva auto ajella, nam ;D

Ja sitten lueskelin ketjua pidemmälle ja tämä iski vasten naamaa. VOI PYHÄ ISÄ MIKÄ AUTO!!! Kiitos yksi tuollainen tähän osoitteeseen ja mielellään mahdollisimman pian  ;D

Chevrolet Impala SS vuosimallia -64 ja täydellisen entisöitynä.

Suvi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään