Mikko Sokero

Mistä autosta haaveilet?

152 viestiä aiheessa

Vannoutuneena traktorimiehenä täytyy tietysti mainita myös: Volvo S80 V8,

Ei ole vielä mopokorttiakaan mutta haaveilet tukattomien pappojen Volvosta.  :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

BMW M5.. Tai noo kyllä mä normivitoseenkin olisin tyytyväinen. En ole ikinä bemua edes kokeillut, mutta kyydissä olen ollut ja muutenkin ulkokuori ja sisätilat ovat sellaiset, jotka miellyttävät minun silmääni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikea kysymys. Varmaankin E-mersu(AMG). Tai kyllä Lada 1200:ssa olisi myös sitä jotain. Ja tietenkin kunnon Ruotsinlaiva: Volvo 240. :thmbup:

Pari vuotta pitää vielä venata niin voi hankkia ajokortin. Silloin on varmaan joku 90-luvun riisikuppi päällimmäisenä mielessä. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ainakaan urheiluauto!

Joku klassinen mini, niin kuin joku edellä mainitsi tai alkuperäinen Rover olisi hieno. Tosin kyseiset autot taitavat olla sen verran vahoja että pitäisi rassailla koko ajan. Niinpä unelmien auto olisi Tesla Model S, tai Land Rover Defender.  :thmbup:

EDIT: typo korjattu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei nyt auto, mutta uusi toivemenopelini

Esla motorsport

;D

Tollasen ku sais sitte ku on sellanen >70v pappa. Mukava ois torilla vedellä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole vielä mopokorttiakaan mutta haaveilet tukattomien pappojen Volvosta.  :laugh:

Noo... Kyllähän varsinkin turbo Volvot potkii sen verran mukavasti että siinä on äkkiä papoilla tekarit kurkussa ;D

Nuo wanhat Volvothan taas on oma lukunsa, ne on vaan niin... ikiliikkujia 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lotus Esprit S1.

Taikka käytännöllisemmästä päästä Cadillac Coupe Deville vm. -78 tjsp.

Haaveiksi taitavat jäädä, mutta saahan sitä haluta...  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Järkiauto... tai siis ainakin jonkinmoinen kottero joka olisi mieleen on III-koppainen Range Rover, eikä laiteta mitään renkaan irvikuva kumiteloja vaan pulleat kumit .

Taitaa vaan upgreidaus seuraavaan koppaan jäädä päiväuniksi, tai mistäs sen tietää kun valtiovalta vetää hölmöjä nenästä ja bensakrematorioita saa pilahinnalla.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Farmarista/tila-autosta, jossa yhdistetty kulutus alle 5 litraa/100km. Päästöt alle 110g/km. Erittäin halvat huoltokustannukset. Alle 16" renkaat, jotta nekin saisi halvalla  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Just nyt pyörii eniten mielessä Passat CC, mutta se johtuu siitä, että huomenna sellainen tulee alle.

Millä moottorilla tulee? Itse pääsin kokeilemaan kyseistä peliä tuolla 3.2 V6 moottorilla ja kyllä oli herkkua  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Passat CC vaikuttaa ihan passelilta, joskin olen tyytyvainen nykyiseen 2,5-litran VW Jettaan.

Jos kuitenkin katsoisin unelma-autoa, niin ehka tuollainen Porsche Cayenne voisi olla ihan mukava. Jenkeissa sen hinta on alkaen noin USD 44 000,-.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Millä moottorilla tulee? Itse pääsin kokeilemaan kyseistä peliä tuolla 3.2 V6 moottorilla ja kyllä oli herkkua  :thmbup:

2.0 TDI DSG:llä... ja se "tykki-versio" on muuten 3.6 litranen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä näkyy samaa mieltä olevan jokunen muukin, eli Audi S3. Tosin kyllä kelpaisi 1,9 tai 2,0 turpotiisseliki. Jälkimmäiset ehkä lähempänä todellisuutta.

-Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Chevrolet Impala SS vuosimallia -64 ja täydellisen entisöitynä.

Muhun iskee -63 enemmän. Matalaakin matalampana ja (pienillä) pinnavanteilla.

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään