Juha Paulavuo

Aika lentolaite

14 viestiä aiheessa

Moi!

Eikös tämä ole se venemessujen toinen tarjolla olevista ultrista?Hyväksytty toi kumminkin on sen verran arvelen,ultrakortti pitää olla!

T:Harri

P.S Se mun hullu serkku joka sen Zil:in osti harkitsi vakavasti sitä toista mallia,nyt ei tule vaan mieleen!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuotahan on ollut Suomessakin myytävänä jo vaikka kuinka kauan... Mikäs tuon parempi hiustenkuivaaja olisi mökkirantaan? Mukava olis saunasta lähteä tukankuivausrundi heittämään ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaan taitaa olla sivutuulikomponentti nolla tai yksi knoppelia tuolle...

Pitää toivoa että mökkijärvi ei ole pitkä ja kapea vaan mielummin tasaisen pyöreä että voi sitten laskeutua mihin suuntaan on milloinkin sopiva :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuulemma vastaavanlainen vehje ainakin viime kesänä Hesan edustan rannoilta on pöristellyt... Eli kyllä niitä täälläkin. Ja ilmailu-lehdessäkin tuntuu säännöisesti olevan tuon vimpaimen mainoksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ilmeisesti Polaris-merkkisen härpäkkeen maahantuoja asuu Espoon Westendissä ja lentelee itse omalta laituriltaan. Olen tuollaisen meinaan bongannut jo ainakin kolmena kesänä fillaroidessani näillä nurkilla. Tänä vuonna en ole tosin vielä nähnyt, mutta toisaalta eihän täällä mitään kesää ole tänä vuonna nähtykään. ::)

Ensimmäinen havainto aikoinaan pani miettimään, että onpas riippuliidin matalalla ja vielä meren yllä, tekeeköhän se pakkolaskua ja lähdin fillaroimaan kohti. Lähempää sitten havaitsin tuon kumiveneen siiven alla ja olihan se aika nähtävyys ensi kertaa bongattuna. Merestä tuo paikallinen hebe sillä operoi ja yleensä myöhään illalla eli aallokko ei varmaan saa olla kummoista lentoonlähdössä ja laskussa...

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.airliners.net/open.file/628829/M

Huh, mikä härveli... moottorisoituriippuliidin, ultra vai mikä toi oikein on? Kyytiin en ainakaan menisi !!

Mitähän Ilmailulaitos tosta tykkäisi??

Moi!

Justiinsa tulin jenkkilästä, ja hotellin rannan edessä joku juuri tuollaisella pörräili, sai siinä hieman eka katsoa ennen ku usko :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan on FIB (flying inflammable boat, tulikohan kirjoitettua oikein eli suomeksi kai lentävä puhallettava vene). Onhan noita jo Suomessakin. Voisi olla aika kiva mökkirannassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuohan on FIB (flying inflammable boat, tulikohan kirjoitettua oikein eli suomeksi kai lentävä puhallettava vene). Onhan noita jo Suomessakin. Voisi olla aika kiva mökkirannassa...

Ei mennyt ihan oikein, pieni sävyero noissa sanoissa, inflatable on puhallettava, inflammable on tulenarka tai helposti syttyvä.. :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinpä! ;D TOivottavasti enkun maikka ei lue tätä palstaa... Mutta jos siitä leviää polttoainetankki, niin voihan se sit olla inflammable?!?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, ilmeisesti Polaris-merkkisen härpäkkeen maahantuoja asuu Espoon Westendissä ja lentelee itse omalta laituriltaan. Olen tuollaisen meinaan bongannut jo ainakin kolmena kesänä fillaroidessani näillä nurkilla. Tänä vuonna en ole tosin vielä nähnyt, mutta toisaalta eihän täällä mitään kesää ole tänä vuonna nähtykään. ::)

Eilen ainakin taisi lennellä iltasella. Olin kahdeksan aikoihin yrittämässä nukuttaa meidän pikkuneitiä Nuottaniemen rannassa kun moisen laitoksen näin tulevan idän suunnasta ja suuntaavan sitten merelle päin.

Pete

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään