Guest wonderboy82

OH-CDN

12 viestiä aiheessa

Tervehdys kaikille, ensimmäistä viestiä tänne kirjoittelen...kyselisin löytyykö keltään kyseisestä koneesta kuvia, olen pienenä viettänyt kymmeniä tunteja koneen kyydissä, mutta kaikki kuvat legendaarisesta deltanovemberista on hävinneet. =( Ilolla odotan josko jotain löytyisi. Kiitoksia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilolla odotan josko jotain löytyisi.

Mulla pitäisi kotona olla muutama kuva, kunhan saan ne kaivettua esille...  ;)

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toivottavasti CDN lentää taas vielä joku päivä 8) Konehan taitaa seistä varastoituna Kärkölän mailla hieman vaurioituneena...

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä kai se vielä tulee lentämään, tai ainakin siihen on mun mielestä jo varaosat olemassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä kai se vielä tulee lentämään, tai ainakin siihen on mun mielestä jo varaosat olemassa...

Ainakin jonkun verran juu.

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

CDN:stä on muuten tehty postikorttikin (piirros, ei valokuva). Täytyypä mennä joku päivä kellariin kaivelemaan arkistoja, josko löytyisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt löyty meiltäkin muutama kymmenen kuvaa...yhden siirsin digimuotoon...on se vaan niin kaunis ja hieno kone.  :)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyi siis sekä postikortti että nykyinen olinpaikka Malmin hallissa. Postikortissa on Salpauslennon hyvän joulun ja uuden vuoden toivotukset. Piirros P. Patolinna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko CDN kerran 70-luvulla kääntynyt Vesijärvellä ympäri, kun vei laskuvarjohyppääjät ilmaan ja lähtökiidossa kelluke osui uppotukkiin. Laskussa kelluke täyttyi vedellä, ja aika lähellä rantaa kone kallistui ja kaatui... Olin itse silloin paikalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla