Kirjoitettu Lokakuu 31, 2008 Tervehdys kaikille, ensimmäistä viestiä tänne kirjoittelen...kyselisin löytyykö keltään kyseisestä koneesta kuvia, olen pienenä viettänyt kymmeniä tunteja koneen kyydissä, mutta kaikki kuvat legendaarisesta deltanovemberista on hävinneet. =( Ilolla odotan josko jotain löytyisi. Kiitoksia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2008 Tervetuloa voorumille. T: Jani Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Lokakuu 31, 2008 Ilolla odotan josko jotain löytyisi. Mulla pitäisi kotona olla muutama kuva, kunhan saan ne kaivettua esille... MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 1, 2008 Tämmöiset löytyi koneelta tähän hätään: [ attachment removed ] [ attachment removed ] MikkO Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 1, 2008 Toivottavasti CDN lentää taas vielä joku päivä 8) Konehan taitaa seistä varastoituna Kärkölän mailla hieman vaurioituneena... T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 3, 2008 Kylläpä kai se vielä tulee lentämään, tai ainakin siihen on mun mielestä jo varaosat olemassa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 5, 2008 Kylläpä kai se vielä tulee lentämään, tai ainakin siihen on mun mielestä jo varaosat olemassa... Ainakin jonkun verran juu. T Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 7, 2008 CDN:stä on muuten tehty postikorttikin (piirros, ei valokuva). Täytyypä mennä joku päivä kellariin kaivelemaan arkistoja, josko löytyisi. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Marraskuu 8, 2008 Pisti silmään Ilmailu 5/1970 s. 24 [ attachment removed ] Kiitos referenssioikeuden ja anteeksi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Joulukuu 18, 2008 Nyt löyty meiltäkin muutama kymmenen kuvaa...yhden siirsin digimuotoon...on se vaan niin kaunis ja hieno kone. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 29, 2011 Löytyi siis sekä postikortti että nykyinen olinpaikka Malmin hallissa. Postikortissa on Salpauslennon hyvän joulun ja uuden vuoden toivotukset. Piirros P. Patolinna. [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Kesäkuu 30, 2011 Onko CDN kerran 70-luvulla kääntynyt Vesijärvellä ympäri, kun vei laskuvarjohyppääjät ilmaan ja lähtökiidossa kelluke osui uppotukkiin. Laskussa kelluke täyttyi vedellä, ja aika lähellä rantaa kone kallistui ja kaatui... Olin itse silloin paikalla. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla