Guest arttula

Audioplugiadapteri ?

7 viestiä aiheessa

Onkohan olemassa pientä ja näppärää adapteria, jolla muuntaisin Sennheiserin kuulokkeiden 3,5 mm (?) plugin sellaiseksi, että se sopii Nokian 2,5 mm(?) puhelimeen ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On olemassa, mulla tuli vanhan puhelimen (nokia 5300) mukana sellainen.

Netistä vaan ei meinaa löytyä mistään tietoa siitä..

EDIT: löytyipäs sittenkin. Eli tarvikkeen malli on Nokia AD-50. Täältä ainankin löytyy.

Halvemmallakin löytyy kyllä jostain..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa löytyikin jo yllättävän helposti. Kävelin kännykkäliikkeeseen, ja heti sain käteeni. Hintaa tosin sai maksaa 9,90 e. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse asiassa löytyikin jo yllättävän helposti. Kävelin kännykkäliikkeeseen, ja heti sain käteeni. Hintaa tosin sai maksaa 9,90 e. :o

Clas Ohlsonilta olisit saanut hintaan 3,95

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muuten tuohon 2.5 mm plugiin vielä semmoista sovitinta, missä on kuulokeplugi, mikrofoni ja vastausnappi? Minä en ole nähnyt langallisena muita kuin puhelimen mukana tulevan handsfreen, jonka napit pysyvät korvassa ainoastaan Bostikilla. Vanhaan riviliittimeenhän noita on kyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muuten tuohon 2.5 mm plugiin vielä semmoista sovitinta, missä on kuulokeplugi, mikrofoni ja vastausnappi? Minä en ole nähnyt langallisena muita kuin puhelimen mukana tulevan handsfreen, jonka napit pysyvät korvassa ainoastaan Bostikilla. Vanhaan riviliittimeenhän noita on kyllä.

Eikö tule puhelimen mukana? Minun N81:sen mukana tuli kaukosäädin/handsfreehärpäke vaikka luuriin saa suoraan 3.5mm kuulokkeet kiinni. 2.5mm  Nokialaisen plugiin luulisi sopivan 5610:n vastaava AD56: http://cgi.ebay.com.sg/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260300751044 Sellaisen löytäminen voi olla jo toinen juttu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään