Tuomas Filppula

Näytönohjaimen päivittäminen

62 viestiä aiheessa

Ei kai se auta ko ostaa joku. Huonohan se on pelata ilman näyttistäkään. Jostai muistelen lukeneeni että 9600 1Gb muistilla olisi ollut hyvä valinta ajatellen FSX:ää.......Kuinkahan on?

Kaippa se on, itsekkin ihmettelen että minkä takia ei oteta huomioon FSX:ää suuremmin. Keskittyvät vaan niihin paremmin menestyviin peleihin.

Jos pelaat muitakin niin kannattaa ostaa joko Geforce GTX 285 tai sitten HD4890.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä olen nyt päätynyt kahden kortin välille. Joko 9800 GX2 tai 9800 GTX+. Kumpaan kannattaisi sijoittaa?

Kannattaako sitä enää noin vanhaan korttiin sijoittaa. Tietysti nyt vielä vanhassa vara parempi, mutta mietitään asiaa taas puoli vuotta etiä päin. Tuostakaan et enää kummempaa kauppahintaakaan saa sitten kun vaihtopäivä koittaa. Suosittelen jotain GTX sarjalaista ennemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kannattaako sitä enää noin vanhaan korttiin sijoittaa. Tietysti nyt vielä vanhassa vara parempi, mutta mietitään asiaa taas puoli vuotta etiä päin. Tuostakaan et enää kummempaa kauppahintaakaan saa sitten kun vaihtopäivä koittaa. Suosittelen jotain GTX sarjalaista ennemmin.

Joo tuo on totta, mutta kun budjetti on mitä on. Jos budjetti olisi rajaton, niin varmasti laittaisin tykeimpää tavaraa mitä kauppojen hyllystä löytyy. Tuo ehdottamani GX2 tulisi tutun tutun kautta käytettynä ja aika edullisesti (100€) ja GTX+ on Verkkokaupassa 158€. Nämä on niinku mun budjetissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tuo on totta, mutta kun budjetti on mitä on. Jos budjetti olisi rajaton, niin varmasti laittaisin tykeimpää tavaraa mitä kauppojen hyllystä löytyy. Tuo ehdottamani GX2 tulisi tutun tutun kautta käytettynä ja aika edullisesti (100€) ja GTX+ on Verkkokaupassa 158€. Nämä on niinku mun budjetissa.

Nii no siinä tapauksessa jos on rajallinen tuo budjetti, suosittelen sitten tuota GX2.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta tuleeko muuta pelattua kuin simua?

Ei hän tolla 9800 gx2 ja 8800 gts:llä ole varmaan kovin suurta tehoeroa simussa?

Eipä juuri tuu muuta pelattua. Ongelmahan on se että olen myynyt tän näyttiksen. Joissain simu testeissä tuo GX2 oli kyllä huonompi entä 8800 GTS ja taasen GTX+ oli samoissa lukemissa 8800 kanssa.....Piru että meni vaikeeksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole lukenut koko threadia, mutta itse ostaisin nyt GTX260:n. Pärjää testeissä mainiosti ja esim Pixmaniasta saa jo 160e. Paras hinta/laatusuhde. Ei sen puolesta osto kaduta tulevaisuudessa, koska DX11 kortit tulossa jne...

Testejä:

http://mato78.com/artikkelit/8087-kevaet-2009-naeytoenohjainvertailu

Toimii myös ihan hyvin FSX:

http://www.tomshardware.com/charts/gaming-graphics-charts-q3-2008/Microsoft-Flight-Simulator-X-SP2,783.html

Kannattaa ottaa huomioon, että ajuritkin ovat päivittyneet monesti tuosta viimeisestä artikkelista. Ylemmässä melkein uusimmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja muista ottaa huomioon että GTX 260 on julkaistu 3 eri core mallia, joten kannattaa liikkeessä varmistaa sekin asia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään