Jani Salo

Surffaatko flightforumia/fsnordicia töissä ?

23 viestiä aiheessa

Moi

Tuli vain tälläinen polli mieleen, kun tässä töissä surffailen flightforumia...  ;D

modet saa siirtää/poistaa jos näkee tarpeelliseksi

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta hitossa. :) FSN on koko päivän auki toisessa selaimessa ja toisessa yhtä sun toista.

Itsellä sama ongelma  ;D joskus tulee myös kännykän kautta selattua  :P

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilman muuta.

Koneessa on kiinni kaksi näyttöä joista toisessa näyttäisi olevan lähes koko ajan auki ja duunit hoituu toisella  ;D

Eikös sitä sanota että Wintoosa on moniajojärjestelmä  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mitä se sille kuuluu kun olen himassa ;D?

Eihän se kuulukkaan....kun näköjään taisitkin puhua totta  :D Luulin tätä vain ovelaksi huijausyritykeksi  :P

Itsellä ei ole mahdollisuutta töissä surffailla foorumilla paitsi ruokatauolla. Joten olen täysin houkutuksien ulkopuolella. Koulussa tuli surffailtua aina kun vain oli pienikin mahdollisuus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eihän se kuulukkaan....kun näköjään taisitkin puhua totta  :D Luulin tätä vain ovelaksi huijausyritykeksi  :P

Luulit Samuli väärin; enhän suinkaan käyttäisi työnantajan rahoja harrastuksiini ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totta ihmeessä! Mutta minäpä olenkin yksityisyrittäjä, eikä minun tarvitse kysyä keneltäkään  :laugh:

Mutta jos minulla olisi työntekijöitä ja he surfailisivat Fs-Nordicissa niin minä antaisin heille palkankorotuksen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En.... Vielä. Ei viel toimi Wlan koulussa  :laugh:

PS: Jari, pääseekö sulle hommiin? Tuon palkan kanssa ainakin kuulostaa hyvältä. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maksaa perkuleesti WAP-nopeudella selaus, eikä koulussa ole wlania.

WAP -nopeudella tarkoitat 60kbit/s? Onko siinä hintaeroa siihen että käyttäisi normaalia dataliittymää 3G-nopeudella, onko se kalliimpaa vai mitä tarkoitat? Minulla on käytössä dataliittymä ja 3G verkossa selailen nettiä puhelimella puhelimen omalla nettiselaimella (en WAP selaimella) ja taitaa olla nopeus jotain vajaa 400kbit/s joten hyvin riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä töissä ehi selailla Nordiccia.

Silloin kun tupakkamiehet menee tupakalle, niin selaan edellisen yön NHL-tulokset (espn.com ja nhl.com) ja kiroan ja petyn, koska oman fantasy-NHL tiimin jannut ei kuitenkaan ole tehny pisteitä - taaskaan...  :-[

LND

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään