Arto Eriksson

Ulkoinen kiintolevy

5 viestiä aiheessa

Tilasin ulkoisen kiintolevyn(Buffalo, Drivestation 1 tb eco) ja mulla ei tollasista ulkosista ole kokemuksia, kiinnostais tietää miten pelit toimivat jos asentaa tälläiseen vai toimivatko lainkaan, pystyykö usb kommunikoimaan tarpeeksi nopeasti koneen kanssa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyl mulla on ainakin hyvin esim FSX ja FS9 pyörineet ulkoselta kovolta suoraan ja muutkin pelit. Ikävä vaan etteivät ole tuosta USB väylästä ulkosissa luopuneet, kun on mahdollista ulkoiselle SATA kovolle :) Tiedonsiirto olis sillon ainakin taattu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok pitää jossain välissä koittaa asentaa fsx uusiksi, kasvanut aivan valtaviin mittoihin c:asemalla 34GT klöntti ja fs9:n koko 24GT + muut pelit ja ohjelmat lisäksi.

On muuten fsx:n lisurien koko kasvanut sellaiseksi että olen joutunut olemaan ostamatta joitain lisureita koska niistä tulee asennettuina liian isoja ja kiintolevytila loppuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok pitää jossain välissä koittaa asentaa fsx uusiksi, kasvanut aivan valtaviin mittoihin c:asemalla 34GT klöntti ja fs9:n koko 24GT + muut pelit ja ohjelmat lisäksi.

On muuten fsx:n lisurien koko kasvanut sellaiseksi että olen joutunut olemaan ostamatta joitain lisureita koska niistä tulee asennettuina liian isoja ja kiintolevytila loppuu.

Se nyt kannattaa tehdä järkevästi tuo pelien asentelu. Mulla on XP ja ohjelma asennukset samassa osiossa, mutta ei pelit. Pysyy sellainen järjestys ja formatointi on aina paljon parempi tehdä kun on muut tärkeät tiedostot toisella osiolla/kovolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvin on toiminu WD:n puolen teran ulkoinen, kyllä kannatti  :thmbup: Välillä vain tuottaa ongelmia Linuxin puolella jos Windows on jostain syystä sammutettu reset -nappulasta (kumman yleistä nykyään) niin linux ei tunnista ulkoista. Yleensä restartti auttaa asiaan  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään