Samuli Salmela

Mistä Euro Hockey Touria???

12 viestiä aiheessa

Karjalaturnaus alkaa tänään ja totesin että enhän minä voi sitä katsoa mistään, kun tulee vain MTV3 Maxilta :(

Ilmeisesti sellainen kaupoista saatava kuukauden kanavapakettikaan ei ole mahdollinen kuin antennitalouksiin jos olen oikein ymmärtänyt?

Kaapelitalouksiin pitäisi maksaa kaiken maailman 30 euron avausmaksuja sun muita.

Turnaus näkyy kyllä ilmaiseksi HD:na, mutta en omista HD-boksia ja taitavat maksaa jotain yli 300 euroa.

Heittäkää siis jotain vinkkejä miten voisin jotenkin nähdä turnauksen. ( pääasiassa kotona, mutta toki saa ehdottaa myös Turkulaisia ravintoloita joissa voisin käydä katsomassa).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse haen yleensä MyP2P:stä noita live lähetyksiä (jalkapalloa lähinnä tulee katsottua netistä). Osa lähetyksistä vaatii välillä jonkun oman ohjelman, kuten TvAntsin tai TVU:n, jotta niitä voi katsoa, mutta nuokin TvAnts ja TVU ovat siis ihan ilmaisohjelmia. Sekin lukee kyllä siinä lähetyksen linkin vieressä, että millä softalla kyseinen lähetys pyörii.

Tuolta MyP2P:stä löytyy myös linkkejä tuohon Karjala Cupin peliin tälle illalle (noita linkkejä saattaa tulla vielä lisää, kun ottelun alku lähenee).

http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=23448∂=sports

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse haen yleensä MyP2P:stä noita live lähetyksiä.

Tuhannet kiitokset! Itse katson myös monesti samalla (mm. fomulat) systeemillä, mutta kyseistä ottelua ei oltu vielä merkitty tuonne kun kävin katsomassa enkä muualtakaan straemia löytänyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vähän tyhmää mun mielestä kyllä tuo kun MM Lätkäkin tulee vain Maxilta eikä niillä ole edes mertsiä  :thmbdn: Shame MTV3!

Ei kai vain nyt mene puurot ja vellit sekaisin koska YLE:llä on MM-lätkään yksinoikeus v. 2011 asti? Eurohockey tour:lla ei ole mitään tekemistä MM-lätkän kans.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turnaus näkyy kyllä ilmaiseksi HD:na, mutta en omista HD-boksia ja taitavat maksaa jotain yli 300 euroa.

Kerro tokis millä kanavalla se näkyy HD:nä? Mulla on antennissa kiinni Anysee E30 Plus joka tukee HD:tä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on antennissa kiinni Anysee E30 Plus joka tukee HD:tä!

En ole ennemmin laitteeseen tutustunut, mutta nyt luin netistä vähän lisätietoa...vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole ennemmin laitteeseen tutustunut, mutta nyt luin netistä vähän lisätietoa...vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.

Juuh mulla toi on toiminut hyvin, tosin noi maksukanavat jumittelevat jostain syystä. Pitäisi viedä koko kone Daimlerille jotta saataisiin selkoa mikä vikana...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään