Otto Nieminen

Apua N81n muistiongelmiin

9 viestiä aiheessa

Terve.

Alkaa päreet palamaan meikäläisellä, miten hiivatissa saan sen verran muistia tyhjennetyksi, että saisin uusimman n-gage-sovelluksen asennettua ilman herjoja. Nyt on kaikki tyhjennetty, viestit, webbihistoriat + muut, kuvat, kaikki, vielä tulee erroria kesken asennuksen, että muisti ei riitä. Vapaata muistia laite näyttää 2200 kt, käytössä 23 mt. Kaikki musiikki ja kuvat ovat muistikortilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla herjaa ajoittain samaa. Nokialla tarjosivat lääkkeeksi softan uudelleenasennusta ja tyhjältä pöydältä aloittamista. :P Joku vähemmän radikaali ratkaisu olisi kyllä mukavampi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

... Nokialla tarjosivat lääkkeeksi softan uudelleenasennusta ja tyhjältä pöydältä aloittamista. :P Joku vähemmän radikaali ratkaisu olisi kyllä mukavampi.

Just... Voisivat edes kehittää jonkun softan, jolla pääsisi koneelta selaamaan kaikkea kännykän sisältöä, voisi poistella itse turhia. Esimerkiksi ylimääräisillä teemoilla en tee mitään, mutta niitä ei saa millään poistetuksi. Koneelta ei näy yhtäkään puhelimen muistissa olevaa tiedostoa, vain tyhjiä kansioita. Sama kännykän tiedostojenhallinnassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään taisi ratketa ongelma. 10mb suuri Asphalt3D-pelin demo oli asentunut jostain syystä puhelimen muistiin, nyt on 13mb vapaata  :thmbup: Katso sinäkin sovellushallinnan kautta, onko siellä jotain turhaa puhelimen muistissa  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä olen poistanut jokaikisen tarpeettoman ohjelman sieltä ja nyt tilaa on sen verran että pärjää. Mutta yhtään uutta ohjelmaa sinne ei saa asennettua.

Gaaddämed, ei vaikutusta  :( Oletko varma ettet tehnyt jotain muuta, kuin päivittänyt ohjelmistoa?

Päivittikö se varmasti jostain 1x.--- versioon 20.---?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään