Kai Lilja

ISÄNPÄIVÄ! EDIT: Onnittelut tuoreelle isälle Jonille!

11 viestiä aiheessa

Hyvää Isänpäivä sunnuntai huomenta kaikille! (En vielä tällaista ketjua huomannut)

Olipas mukavaa herätä, kun 3 ja 8 vuotiaat tyttäret lauloivat ja toivat kumpikin sylillisen kortteja ja ihanat lahjat!

Sain nuoremmalta itse koristellun kahvimukin ja vanhemmalta t-paidan, joka myöskin oli itse koristeltu!

HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE ISUKEILLE!!!

-Kaitsu

PS. Hyvät isät, pitäkäähän vaimoista huolta! Itse eronneena kaipaan "meidän" äipän läsnäoloa kovasti, erityisesti tänään! Mikään ei ole itsestään selvää! Arvostakaamme sitä, mitä meillä jo on!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos ja samoin!!

Kiva on aina välillä olla juhlinnan kohteena. Sain juuri ennen töihinlähtöä tyynyliinan ja seinäkoristeen, sekä muutaman hauskan itsetehdyn kortin.

Jonille erityisonnittelut!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos  :)

Oma pienokaiseni tosin ei tiedä että on isänpäivä kun on ikää vasta 9vuorokautta.

ONNEA PALJON!!! Voikaa hyvin!

-Kaitsu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain juuri ennen töihinlähtöä tyynyliinan ja seinäkoristeen, sekä muutaman hauskan itsetehdyn kortin.

Onkohan meidän muksut samassa tarhassa ;D

Onnittelut täältäkin kaikille isukeille ja Jonille erityisesti!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas mukavaa herätä, kun 3 ja 8 vuotiaat tyttäret lauloivat ja toivat kumpikin sylillisen kortteja ja ihanat lahjat!

Kuulostaa Kain isänpäivän aamun herätys paljon asiallisemmalta kuin omani:

Kello kuuden aikaan naapuripalstan ylläpitäjä kuulutti Viron yläpuolella Helsingissä olevan viitisen astetta lämmintä ja sateen tauonneen ja laskeutumiseen aikaa 15 min.

Ja tätä ennen 10 h selkä puutuneena LGG:n erittäin omituisesti muotoillussa turistiluokan jakkarassa.

Onnea iseille, tuoreille ja vähemmän tuoreille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään