Guest janesirnio

GTA 4 PC julkaisu pv ??

94 viestiä aiheessa

Mitenkäs luulisitte FS:n ja GTAn pyörivän tällaisella

Jos äiskä suostuu maksamaan

::)

Advance PC-virtalähde EA4G-750 750W

INTEL Core 2 Quad Q6600 - 2,4 GHz, cache L2 8 Mb Socket 775

SAPPHIRE Radeon HD 4870 - 512 Mt GDDR5

3Gb DDR2 (taitaa olla 667mhz)

32bit vista

Ja oisko tollaset osat mitkä kävis yhteen? Vai eikö? Emosta en ole vielä varma, että mikä tos koneessa on, että jos se pitää hommata uus niin sit pitää varmaan toi prossu tosta karsia ja käyttää tätä nykyistä (AMD Athlon 64x2 5600+ @ 2.8Ghz

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

GTA IV pyörii luultavasti samalla tavalla kuin itselläni, eli hiukan pätkien, riippuu tietysti missä päin ajelee pelissä ja mihin aikaan (yö vai päivä).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tjaa no en usko.

IV on prossu riippuvainen laitos, jossa 4-ytimisellä on suuri merkitys. Tuo HD4870 on myös parempi kuin tuo 8600GT, joten kyllä tolla parempia frameja saa.

Tällä mun nykyisellä huonoimmilla asetuksilla traffic 100% toi IV pyörii n. 20fps

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuolla Oskun kokoonpanolla luulisi sujuvasti pyörivän medium asetuksilla. Minunkin kokoonpanolla pyörittää nykimättä medium-low setupeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin nuo osat....  Ja ainakin tällä nykyisellä pyörii low asetuksilla jtn 20fps

Eiku oho. :P Luin ajatuksissa että puhuit GTA IV:n ostamisesta :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mukavasti tuntuu GTA toimivan mun koneella. Asetuksiin en vielä koskenut, puolentunnin testi takana. Yksi asia on tähän mennessä ärsyttänyt: Autoillessa kuvakulma muuttuu jotenkin melko tönkösti. (esim kun tekee U-käännöksen, pitää ottaa hiirestä kiinni ja kääntää kuvakulma)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan mukavasti tuntuu GTA toimivan mun koneella. Asetuksiin en vielä koskenut, puolentunnin testi takana. Yksi asia on tähän mennessä ärsyttänyt: Autoillessa kuvakulma muuttuu jotenkin melko tönkösti. (esim kun tekee U-käännöksen, pitää ottaa hiirestä kiinni ja kääntää kuvakulma)

Itseänikin ärsyttää sama asia. Voisi olla joku kuvakulma lock-moodi jolla saisi kameran pysymään auton takana koko ajan menosuuntaan. Nyt joutuu koko ajan hiirellä säätämään kameraa ajaessa että ei oikein kunnolla pysty keskittymään olennaiseen. Tosin tuohonkin auto-kameraan jo tottuu. Eikös aikaisemmissa GTA:ssa ollut kamera kiinteänä auton takana josta sitä sai halutessa hiirellä myös ohjata ? Nyt tuntuu että hiiri tulee koko ajan jäljessä ellei sitä itse ohjaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&f=240&t=380088 eli päivitystä pukkaa lähipäivinä.

Change Log:

-A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.

-Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays

-Fix to bowling while using certain sensitive mice

-Fix for ATI 1900 shadows

-Overall savings to memory

-Graphic improvements to particle systems and mirrors

-Multiplayer character settings are preserved

-Support for DirectInput controllers. Note: The current hack way of supporting these controllers may not work with the improved functionality. So we recommend you remove the hack before upgrading to the patch.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jännä peli kyllä, viimeks olen pelannut näistä Vice Cityä ja tää on kyllä ollut positiivinen yllätys. :) Lähentelee jo jonkinmoista bad boy life -simulaatiota. :P

Mutta olen kyllä pettynyt kuinka peli pyörii kokoonpanollani, (quadi Q6600, näyttis 8800 GTS ja muistia enemmän kun XP osaa käyttää) stutteria on, eikä mistään kovinkaan sulavasta meiningistä voida puhua... :P Twiikkausta avuksi vai mitä?

Olethan asentanut GTA:n patchin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas...

Onkohan muilla samanlaista ongelmaa kuten minulla:

Kaikki näppäimet näkyy hetken Xbox360 merkkeinä kunnes yhtäkkiä vaihtuu PC:n merkeiksi mutta yhtäkkiä takaisin Xbox 360 merkeiksi? Todella ärsyttävää.

Jopa näppäinten vaihdossa kusee ja näkyy vaan näppäimistön sijaan Xbox 360 ohjain...

Voisivat edes saada jonkun pelin toimimaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sen siitä saa kun portataan konsolipeli tietokoneelle. Onneksi itseltä löytyy PS3:lta.

Miten muuten Kim PS3 toimii muuten ootkos netissä pyöriny sillä? -Olis kiva hankkina tonne lohuoneen puolelle ihan netti/leffa käyttöön? Miks ei joitaki pelejäkin pelais!=)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olenhan mä sillä netissä pyörinyt. Sivut toimii mukavasti, jos sivulla on java playeri niin se ei joskus toimi. (esim jotkut flash pelit) Mutta youtube pyörii mukavasti. Sivutkin näyttää kyllä ihan ok. Kyllä sitä voi käyttää normaalissa käytössä, jos vain hankkii näppäimistön ja hiiren bluetoothilla. Ja myös blu-ray soitin on hyvä, hienolta näyttää hd-ready 32" telkulla.  :santa:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olenhan mä sillä netissä pyörinyt. Sivut toimii mukavasti, jos sivulla on java playeri niin se ei joskus toimi. (esim jotkut flash pelit) Mutta youtube pyörii mukavasti. Sivutkin näyttää kyllä ihan ok. Kyllä sitä voi käyttää normaalissa käytössä, jos vain hankkii näppäimistön ja hiiren bluetoothilla. Ja myös blu-ray soitin on hyvä, hienolta näyttää hd-ready 32" telkulla.  :santa:

kiitos vaan tiedoista ja taitaa menny nyt hankintaa toi.. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ööö, kyllä mielestäni, Live "pakotti" sen asentamaan... Kai... Pitääpä tarkistaa. ;D

Pukki se toi tämän minullekkin ja ongelmana on lähinnä se kun "live" aina aloittaessa yrittää tuputtaa tuota päivitystä peliin ja vaikka sen olen hyväksynyt monia kertoja, niin joka kerta sama juttu.

Tietysti peliä piti koittaa sitten "väkisinkin", mutta ilman liven hyväksymää päivitystä, en voi mm. tallentaa peliä. Eli alkua pitimmälle ei olla päästy.

Onko muilla ollut samoja hankaluuksia?

Hyvin kyllä pelittää läppärilläkin, sen mitä pelittää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pukki se toi tämän minullekkin ja ongelmana on lähinnä se kun "live" aina aloittaessa yrittää tuputtaa tuota päivitystä peliin ja vaikka sen olen hyväksynyt monia kertoja, niin joka kerta sama juttu.

Tietysti peliä piti koittaa sitten "väkisinkin", mutta ilman liven hyväksymää päivitystä, en voi mm. tallentaa peliä. Eli alkua pitimmälle ei olla päästy.

Onko muilla ollut samoja hankaluuksia?

Hyvin kyllä pelittää läppärilläkin, sen mitä pelittää...

Ei mulla kyllä ole mitään päivityksistä live tuputtanut sen jälkeen kun asensin liveen sen ehdottaman päivityksen. Eli kerran on asennettu päivitys sekä GTA:han että liveen. Toimii ku junanvessa edelleen. Live ei kumpaakaan päivitystä pakottanut asentamaan. Ehdotti vaan ja toverillisesti vihjasi että vois olla hyvä juttu asennella  ;)

Liveen pitää kyllä kirjautua sisään jokaisella pelikerralla, jotta tallennuksen saa ladattua ja tallennettua pelin uudestaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin Rockstarin sivuilla IV:n mutta minulla se jämähti vain kaupungin kuvaan ja musiikin toistoon ja Liveen pitää tosiaan perehtyä enemmän.

Minulla PC-pelien hankkiminen on tyyliin kerran vuodessa (nytkin lahjaksi), joten katsellaan tässä ajan kanssa tätä probleemaa lisää. Sikäli olen siis aika märkäkorva koko asian kanssa.

Peliä voi toki pelata ilman Liveä mutta tallantaakseen se haluaa kirjautumisen ja jotta voisi kirjautua, pitäisi päivittää, jota olen yrittänyt ja on se mielestäni päivittänyt, mutta aina siis samat herjat.

Eli käytännössä homma alkaa aina alusta, kunnes löydän ratkaisun. Eiköhän se vielä löydy.

Edit: Nyt vihdoin (jostain syystä) päivitys onnistui! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinäpä teile peli. Sanompa vaan että taitaa tulla jonkin verran parempi julkaisu kun GTA IV:

Itse ensimmäisen version läpipelanneena voin sanoa, että on samaa gategoriaa kun GTA, mutta kyseessä on tosi autot :D

Kyseessä siis Mafia II: http://www.mafia2game.com/home.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siinäpä teile peli. Sanompa vaan että taitaa tulla jonkin verran parempi julkaisu kun GTA IV:

Itse ensimmäisen version läpipelanneena voin sanoa, että on samaa gategoriaa kun GTA, mutta kyseessä on tosi autot :D

Kyseessä siis Mafia II: http://www.mafia2game.com/home.html

Tätä odotellessa...  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään