Guest janesirnio

GTA 4 PC julkaisu pv ??

94 viestiä aiheessa

Siinäpä teile peli. Sanompa vaan että taitaa tulla jonkin verran parempi julkaisu kun GTA IV:

Itse ensimmäisen version läpipelanneena voin sanoa, että on samaa gategoriaa kun GTA, mutta kyseessä on tosi autot :D

Kyseessä siis Mafia II: http://www.mafia2game.com/home.html

ompas makian näkönen peli... :thmbup: -itse pelasin silloin joskus sen ykkösosan läpi! :) millohan toi julkastaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ompas makian näkönen peli... :thmbup: -itse pelasin silloin joskus sen ykkösosan läpi! :) millohan toi julkastaan?

Näyttäs olevan Fall 2009, eli syksylle  menee, mutta on sen näköinenkin että varmaan viimeistelyä riittää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäs olevan Fall 2009, eli syksylle  menee, mutta on sen näköinenkin että varmaan viimeistelyä riittää.

no toivottavasti viimeistelevät eikvätkä tee kute gta:n tiimi! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli pientä ongelmaa: käynnistyksessä ruutu mustaksi ja sitten pläjähtää viesti: "GTA IV fatal error: REC10 out of video memory - please re-boot" Joulukuun alussa kun ostin, niin toimi ihan nätisti. Epäilen että vika johtuu näytönohjaimesta (nvidia 8600 gt), mitä mieltä olette?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dodiih, nyt sain viimein asenneltua uudelle koneelle ton, ja on roima parannus edelliseen.

Asetukset:

Resolution 1680x1050
View Distance: 30
Detail Distance: 40
Traffic Density: 80
Shadow density: 0

Frapsilla mittailin pelatessa FPS ja pyörii noilla asetuksilla kokoajan 30-40. Pahimmassa ruuhkassa, kun autoja räjäyttelee, kävi vähimmillään 28. Mitään patcheja en vielä kerennyt asentaa. Eikä kyllä ole mitään tekstuurin häviämisiä eikä bugituksia ollut.

Yksi kuva_

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toihan on hyvin juu. Eikä toi fps niin alhanen ole, jos miettii konsolien olevan MAX 30 fps ja 80% ajasta huomaa fps:n tippuneen 20.  :thmbup:

Pitäs itsekkin hankkia tietokoneelle GTA IV, mutta ei tahdo mistään löytyä sopivaan hintaan tietokoneelle. Pitäsköhän sortua..

Edit: Ja patchilla ainakin kuuleman mukaan pitäisi fps parantua entisestään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Että se konsoli pyrkii saamaan 30fps, ja kun näytöllä on vähänkään enemmän huttua niin nykii niin perkeleesti ja fps on jotain 20.

PC:t FTW 8)

E: Latailinpa tossa patch 1.0.3.0:n ja pitää asennella se tässä ja sit kattella uusiks noita fäpsiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Että se konsoli pyrkii saamaan 30fps, ja kun näytöllä on vähänkään enemmän huttua niin nykii niin perkeleesti ja fps on jotain 20.

E: Latailinpa tossa patch 1.0.3.0:n ja pitää asennella se tässä ja sit kattella uusiks noita fäpsiä.

Jokos sille on uus päivitys julkaistu?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aijaaha, että sellasta. Ei mulla vaan nyi yhtään missään vaiheessa... ::) FPS:iä en tiedä eikä kiinnosta, mutta sulavaa kuvaa on. 8)

PS3 FTW 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aijaaha, että sellasta. Ei mulla vaan nyi yhtään missään vaiheessa... ::) FPS:iä en tiedä eikä kiinnosta, mutta sulavaa kuvaa on. 8)

PS3 FTW 8)

Aika kummaa, itsellä nykii suurimman osan ajasta. Ei se oikeastaan mitään suurta lagia ole, mutta siinä huomaa, ettei se ole yhtä sulavaa kun jos kävelisi jossain rannalla, jolloin on todella sulavaa kun ei ruudulla tapahdu oikeastaan mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä johtuu,että ennen pelaamista tulee tämmöinen teksti: Gta iv fatal error: Unable to create depth render target - Please re-instal DirectX and/or intal the latest video card driver?? Uusimmat ajurit ja directx on asennettu.

Minulla "Fatal Error" korjaantui hakemalla vanhat näytönohjaimen ajurit  :PTäältä löytyy "NVidian suosittelemat"

Mites Oskulla noin kauniit reunat ?  :) Mulla järkyttävää sahalaitaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikähän tuota gta:ta vaivaa? EI pääse pelaa kun valittaa jostain blocked by windows parental controls/family safetystä.

Poistat koneeltasi WIndows Family Safetyn.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Poistat koneeltasi WIndows Family Safetyn.

Omasta mielestä se on poistettu,koska en ole edes koskenut siihen..Miten sen voi sitte poistaa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omasta mielestä se on poistettu,koska en ole edes koskenut siihen..Miten sen voi sitte poistaa?

Esim Windows Family Safety removerilla. Jotain sinne on asennuksesta jäänyt lojumaan jos se tuota herjaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään