Arto Eriksson

Call of Duty4 ongelma?

7 viestiä aiheessa

Mortonki, Mulle tuli f-secureen joku iso päivitys jonka jälkeen cod4 ei tuo verkkopeli serverilistaa näkyviin, olen katsonut f-securen palomuurin listasta ja cod4 on sallittujen ohjelmien joukossa samoin vistan oman palomuurin listassa cod4 on sallittujen ohjelmien joukossa, olen myos vuorotellen koittanut sulkea f-securen ja vistan palomuurit mutta sekään ei auta, kaikki päivitykset olen asentanut mitä löytyy cod4:seen joten senkin osalta kaiken pitäis olla ok.

Onko jollain neuvoja miten serverit sais taas näkyville?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mortonki, Mulle tuli f-secureen joku iso päivitys jonka jälkeen cod4 ei tuo verkkopeli serverilistaa näkyviin, olen katsonut f-securen palomuurin listasta ja cod4 on sallittujen ohjelmien joukossa samoin vistan oman palomuurin listassa cod4 on sallittujen ohjelmien joukossa, olen myos vuorotellen koittanut sulkea f-securen ja vistan palomuurit mutta sekään ei auta, kaikki päivitykset olen asentanut mitä löytyy cod4:seen joten senkin osalta kaiken pitäis olla ok.

Onko jollain neuvoja miten serverit sais taas näkyville?

Onkos sulla Rourteri tai sellanen boxi käytössä, jolle joutuu määrittämään erillisen portin jonkun pelin kohdalla, että pääsee pelaamaan. Joskus jonku sortin NAT yms bolkkaa boxin kautta tiettyjä portteja jotka mielestäni jotuu manuaalisesti syöttämään sinne boxin asetuksiin, jotta sitten tämä haluttu portti saadaan käyttöön.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla temppuili vuosi kaksi sitten FS9 nettipeli F-Securen takia. Laitoin mailia ja he neuvoivat poistamaan lapsilukon, vaikka en ollut koskaan edes koskenut siihen. Uudemmissa versioissa asennusohjelma kysyy erikseen, että haluaako asentaa lapsilukon. Nyt FS toimii ilman kikka kolmosia, mutta yksi peli ei toimi edelleenkään netissä, jos yrittää liittyä samassa huoneessa tehtyyn serveriin... Kannattaa kysellä F-Securen teknisestä tuesta, mulle tuli vastaus 12h sisällä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi juusto, että on vaikeesti löydettävissä se lapsilukko, mistä se löytyy?

F-sekuren ohjeista kyllä löytyy yhtä sun toista miten turvataan lapset mutta ei mitään lapsilukon poistosta, vistan omat käyttäjäprofiilin kautta tehtävät muutoksetkaan ei auta tai siis sieltäkään ei löydy mitään ohjetta miten ns lapsilukon voi kokonaan heivata päältä pois.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ohjetta miten ns lapsilukon voi kokonaan heivata päältä pois.

Äh, unohdin sanoa, että lapsilukko poistettiin jollain überhack komennolla komentokehotteessa, ei ole mitään namiskaa itse ohjelmassa.

Löysin vanhan mailini:

Hei,

Kokeilkaapa poistaa Lapsilukko ominaisuus tuotteestanne, täsät saattaisi olla apua:

1. avaa komentorivi, (käynnistä -> suorita -> kirjoita CMD ja paina ENTER)

2.kirjoita CD \ ja paina enter

kirjoita CD program files ja paina enter

kirjoita CD f-secure internet security ja paina enter

kirjoita

fsuninst /uninstregkey:"F-Secure Web Filter"

ja paina enter

jolloin asennusohjelman pitäisi käynnistyä ja lapsilukko poistuu koneeltanne kun käytte tämän asennusohjelman läpi.

Uusimmassa F-Securessa fsuninst.exe näyttäisi olevan Uninstall-kansiossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dodiin kitoksia avusta sain cod:in toimimaan mutta sitten taisi tulla isompi brobleemo kun seikkailin noissa vistan käyttäjätiedoissa, nimittäin jostain kummasta vistani luulee nyt että olisin asentanut s-postini käyttöön salasanan ja käyttäjätunnuksen ja kun en ole, eikä tyhmä outlookki ymmärrä tätä eikä päästä mua katsomaan s-postejani, miten ton s-postin saa muutettua sellaseksi että se ei kysele salasanoja, olis varmaan pirusti helpompi homma muutella asetuksia jos pääsis kirjautumaan s-postiin... :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään