Jaakko Kuusisto

Malmilla MLY:n Juhlat

12 viestiä aiheessa

Kaikki mukaan.

Vielä ehtii, buffettitarjoilun puolesta en mene takuuseen.

Multa saa  kotiväelle hyviä selityksiä, ihan ilmaiseksi

Nää bileet ovat ainutkertaiset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Linkkisi näissä ilmoituksissa vie sellaiselle palstalle, johon vaaditaan erikoisoikeudet. Eli sitä ei pääse lukemaan, kuin harvat ja valitut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipa muuten asialliset juhlat. Paikalla oli kaksi henkilöä, jotka olivat olleet Malmin avajaisissa vuonna 1938. Finnairin Taneli Hassinen piti Malmia kannustavan puheenvuoron, joka oli erittäin positiivinen ja antoi uskoa tulevaisuuteen. Kaikkea hyvää Malmin lentoasemalle - ja Jaskalle myös  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dääämn, pitihän arvata, että Ilkka ehtii ekana jälleen kerran  :laugh:

Oli lämminhenkiset pippalot ja onnittelut Jaskalle MLY:n kunniakirjan johdosta  :thmbup:

(tämmöstä kaikkea kivaa äksöniä, ja Malmin osakkeet nousevat)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen mykkänä, hetken.

Mykkänä olin kun lentokavereitteni ihanan kauniit Vaimot/Naiset veivät mua tanssin pyörteisiin.

Lupasin käydä kursseja  ja tanssia kuin..kuin... Einari tänään

Kiitos ystävät, olette parasta elämän lahjaa,, koko porukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mykkänä olin kun lentokavereitteni ihanan kauniit Vaimot/Naiset veivät mua tanssin pyörteisiin.

Tiedoksi, että  tanssittamisen tapahtui siis Malmi 70 -juhlaillallisella 22.11. Tilaisuudessa Jaska vastaanotti MLY:n kunniakirja nro 5:n Malmin lentoaseman hyväksi tehdystä työstä.

Samassa yhteydessä MLY luovutti Jaskalle myös taiteilija Kimmo Pälikön Malmi-aiheisen taulun. Lahjalla muistettiin 50 vuotta sitten Malmilla tapahtunutta Jaskan ensimmäistä yksinlentoa.

Onneksi olkoon vielä kerran!

Raine Haikarainen

MLY/pj

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiedoksi, että  tanssittamisen tapahtui siis Malmi 70 -juhlaillallisella 22.11. Tilaisuudessa Jaska vastaanotti MLY:n kunniakirja nro 5:n Malmin lentoaseman hyväksi tehdystä työstä.

Samassa yhteydessä MLY luovutti Jaskalle myös taiteilija Kimmo Pälikön Malmi-aiheisen taulun. Lahjalla muistettiin 50 vuotta sitten Malmilla tapahtunutta Jaskan ensimmäistä yksinlentoa.

Onneksi olkoon vielä kerran!

Raine Haikarainen

MLY/pj

Raine, Kiitän ja kumarran.  :-[

Mykäksi vetää nämä huomionosoitukset tällaisessa upeassa yhteisössä, joka on täynnä arkipäivän puurtajia.

Välillä on juhlien aika, silloin rentoudutaan ja kerätään voimia arkeen.

Tämä juhla onnistui siinäkin suhteessa.

Tosin Malmin pelastamiseksi on meillä vielä kovasti puuhaa edessä, hihat ylös ja hommiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Privaattionnittelujen lisäksi näin julkisetkin Jaakolle, nyt kaipaamme vielä kuvia kehiin kunhan kuvaajat ovat "Buranansa" saanneet nieltyä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jahas, ja muut kuvat illasta on julkaistu... ?? ;D

Muita kuvia en ole vielä nähnyt.

Nää oli siistit juhlat, kiva fiilis muillakin, kaikki kuvat voi julkaista  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään